golf 3 1.9 TDI м/у 1500 и 1900 оборота прекъсва

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
njt
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 12 дек 2007 11:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

golf 3 1.9 TDI м/у 1500 и 1900 оборота прекъсва

Мнениеот njt » Сря 12 дек 2007 12:09


Колеги помогнете!? Помпата е след ремонт(имаше счупени 2 пружини) сега пали от раз обаче това прекъсване и след ремонта си остана.Всички параметри са в граница според майстора ми.Прекъсването е без оглед на скоростта явно зависи само от оборотите.


Благодаря предварително на всеки помогнал със съвет!!!




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 12 дек 2007 12:13


Да не би да дърпа въздух от нейде?


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Сря 12 дек 2007 12:33


Най-вероятно проблема е от трета дюза, но може да се окаже че е и от други неща... Например, нагар по ЕГРа или от недостиг на въздух, но така да си говорим на изуст не става, щото са ни отказали кристалните топки. Ходи в София при някой който разбира от диагностика с Ваг-ком...


njt
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 12 дек 2007 11:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот njt » Сря 12 дек 2007 15:48


Ходих Ваг-кома казва че всичко е на ред.Интересното е че го прави само на тези обороти и то като ускорявам бавно и равномерно, но мине ли 2000 няма проблем или ако я настъпя преди тях също?


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Сря 12 дек 2007 18:04


Да ходиш на Ваг-ком е едно, а съвсем друго е да отидеш при човек който разбира от диагностика на автомобилите от Ваг групата с програмата Ваг-Ком...


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Сря 12 дек 2007 19:04


njt написа:Ходих Ваг-кома казва че всичко е на ред.Интересното е че го прави само на тези обороти и то като ускорявам бавно и равномерно, но мине ли 2000 няма проблем или ако я настъпя преди тях също?


Ако усещането е не прекъсване а придурпване , проблема е в ел. блок на помпата и се ремонтира ! На ваг-ком може да се хване (стига да ти я закачи човек който може да работи истински с програмата)


njt
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 12 дек 2007 11:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот njt » Сря 12 дек 2007 23:10


Ventoman човека при когото бях е един от няколкото хора в София който деиствително е в час.Според него всичко в помпата барабар с ел.блока е в ред.С него търсихме по пътя на логиката причината и другаде на пример открихме че едната джанта е крива(това не го бях усетил в движение) но вече е права и проблема все още е на лице.Имам само едма разлика в показателите и той се усъмни в дебитомера но това според него е малко вероятно.
Колеги ако някой може да помогне със съвет ОК изкавания от типа
"Да ходиш на Ваг-ком е едно, а съвсем друго е да отидеш при човек който разбира от диагностика на автомобилите от Ваг групата с програмата Ваг-Ком..."

не ми помагат !!!!!!!!!!!!!!!!!


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Сря 12 дек 2007 23:25


Проблема когато е в начален стадий , не всеки може да го хване при диагностика .

Лично аз вече не мога да се доверя на диагностиките и диагнозите на колегите , защото за тях е най-лесно да ти вземат едни 30'тина лева и да ти кажат че всичко е перфектно . Нито са се изцапали , нито са работили , а взимат едни 30лв х 30 дена = 900лв. Що да се цапат :lol:

Преди около седмица правих едно Венто от Перник , имаше същия проблем като при теб . Май и на него му бяха казвали че всичко е наред .

Мисля че каквото и да кажа по-нататък ще е безсмислено .


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 12 дек 2007 23:32


njt незнам при кой мастор си бил ,ама при придърпване на мотора да ти се загледа в джантите направо ме уби :lol: Ако пуснеш в търсачката прекъсване ще видиш сума си теми с точно тва прекъсване и ще разбереш ,че се оправя с ремонт на ел.блока на помпата.


Потребителски аватар
Alek
Мнения: 764
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Alek » Чет 13 дек 2007 10:57


При мен го имаше същото и не стана ясно от какво е.......може би от чипа.......докато бях с чипа след ремонт на ел. блока не се оправи......


njt
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 12 дек 2007 11:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот njt » Чет 13 дек 2007 20:44


Alek и аз сум с чип но проблема ми се появи 50000 км след като го сложих.
Ventoman моя човек се поизцапа -именно той ми ремонтира помпата.Не бих казал че просто искаше да ми вземе парите .Първо се опита да оправи проблема с настройка на ел. блока но не стана , чак тогава се зае съа сваляне на помпата и ми оправи основния проблам-паленето защото може да се каже че не палех а сега е като чатмак.Ако действително мислиш че можеш да помогнеш не само със съвет готов съм.Пусни ЛС.


lubo_bubaka
Мнения: 90
Регистриран на: Пон 11 юни 2007 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lubo_bubaka » Чет 13 дек 2007 21:21


здравей колега аз сам въпросния човек наа които Ventoman прави колата преди седмица имах същият проблем ама Ventoman наистина разбира и сега колата е ок аиде и успех


njt
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 12 дек 2007 11:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот njt » Чет 13 дек 2007 22:14


Ventoman обнадежден съм пусни ЛС


daniel_falin
Мнения: 222
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот daniel_falin » Пет 14 дек 2007 13:25


dani_94 написа:Да ходиш на Ваг-ком е едно, а съвсем друго е да отидеш при човек който разбира от диагностика на автомобилите от Ваг групата с програмата Ваг-Ком...


и какава е разликата ако няма никакви грешки ?

:roll:

слагайте ги тия чипове, дето уж били "само за сметка на вредни емисии"
:D


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 14 дек 2007 14:13


daniel_falin написа:
dani_94 написа:Да ходиш на Ваг-ком е едно, а съвсем друго е да отидеш при човек който разбира от диагностика на автомобилите от Ваг групата с програмата Ваг-Ком...


и какава е разликата ако няма никакви грешки ?

:roll:

слагайте ги тия чипове, дето уж били "само за сметка на вредни емисии"
:D

Разликата е огромна - на комап трябва да се следят параметрите ,а не само за грешки - темата е обширна ,ама в общи линий до грешки се стига доста рядко ,а датчиците почват да дават отклонение доста преди това и цялата работа на мотора отива на кино.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: freewaynikolay и 176 госта