Колеги помогнете!? Помпата е след ремонт(имаше счупени 2 пружини) сега пали от раз обаче това прекъсване и след ремонта си остана.Всички параметри са в граница според майстора ми.Прекъсването е без оглед на скоростта явно зависи само от оборотите.
Благодаря предварително на всеки помогнал със съвет!!!
golf 3 1.9 TDI м/у 1500 и 1900 оборота прекъсва
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
njt написа:Ходих Ваг-кома казва че всичко е на ред.Интересното е че го прави само на тези обороти и то като ускорявам бавно и равномерно, но мине ли 2000 няма проблем или ако я настъпя преди тях също?
Ако усещането е не прекъсване а придурпване , проблема е в ел. блок на помпата и се ремонтира ! На ваг-ком може да се хване (стига да ти я закачи човек който може да работи истински с програмата)
Ventoman човека при когото бях е един от няколкото хора в София който деиствително е в час.Според него всичко в помпата барабар с ел.блока е в ред.С него търсихме по пътя на логиката причината и другаде на пример открихме че едната джанта е крива(това не го бях усетил в движение) но вече е права и проблема все още е на лице.Имам само едма разлика в показателите и той се усъмни в дебитомера но това според него е малко вероятно.
Колеги ако някой може да помогне със съвет ОК изкавания от типа
"Да ходиш на Ваг-ком е едно, а съвсем друго е да отидеш при човек който разбира от диагностика на автомобилите от Ваг групата с програмата Ваг-Ком..."
не ми помагат !!!!!!!!!!!!!!!!!
Колеги ако някой може да помогне със съвет ОК изкавания от типа
"Да ходиш на Ваг-ком е едно, а съвсем друго е да отидеш при човек който разбира от диагностика на автомобилите от Ваг групата с програмата Ваг-Ком..."
не ми помагат !!!!!!!!!!!!!!!!!
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Проблема когато е в начален стадий , не всеки може да го хване при диагностика .
Лично аз вече не мога да се доверя на диагностиките и диагнозите на колегите , защото за тях е най-лесно да ти вземат едни 30'тина лева и да ти кажат че всичко е перфектно . Нито са се изцапали , нито са работили , а взимат едни 30лв х 30 дена = 900лв. Що да се цапат
Преди около седмица правих едно Венто от Перник , имаше същия проблем като при теб . Май и на него му бяха казвали че всичко е наред .
Мисля че каквото и да кажа по-нататък ще е безсмислено .
Лично аз вече не мога да се доверя на диагностиките и диагнозите на колегите , защото за тях е най-лесно да ти вземат едни 30'тина лева и да ти кажат че всичко е перфектно . Нито са се изцапали , нито са работили , а взимат едни 30лв х 30 дена = 900лв. Що да се цапат

Преди около седмица правих едно Венто от Перник , имаше същия проблем като при теб . Май и на него му бяха казвали че всичко е наред .
Мисля че каквото и да кажа по-нататък ще е безсмислено .
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Alek и аз сум с чип но проблема ми се появи 50000 км след като го сложих.
Ventoman моя човек се поизцапа -именно той ми ремонтира помпата.Не бих казал че просто искаше да ми вземе парите .Първо се опита да оправи проблема с настройка на ел. блока но не стана , чак тогава се зае съа сваляне на помпата и ми оправи основния проблам-паленето защото може да се каже че не палех а сега е като чатмак.Ако действително мислиш че можеш да помогнеш не само със съвет готов съм.Пусни ЛС.
Ventoman моя човек се поизцапа -именно той ми ремонтира помпата.Не бих казал че просто искаше да ми вземе парите .Първо се опита да оправи проблема с настройка на ел. блока но не стана , чак тогава се зае съа сваляне на помпата и ми оправи основния проблам-паленето защото може да се каже че не палех а сега е като чатмак.Ако действително мислиш че можеш да помогнеш не само със съвет готов съм.Пусни ЛС.
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: Пон 11 юни 2007 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
daniel_falin написа:dani_94 написа:Да ходиш на Ваг-ком е едно, а съвсем друго е да отидеш при човек който разбира от диагностика на автомобилите от Ваг групата с програмата Ваг-Ком...
и какава е разликата ако няма никакви грешки ?
слагайте ги тия чипове, дето уж били "само за сметка на вредни емисии"
Разликата е огромна - на комап трябва да се следят параметрите ,а не само за грешки - темата е обширна ,ама в общи линий до грешки се стига доста рядко ,а датчиците почват да дават отклонение доста преди това и цялата работа на мотора отива на кино.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: NathaN и 118 госта