Имам пасат 91 бензин и ми прекъсва когато вали много се мокри. Моля за съвет.
Като цяло бавничко карам в дъжд но от самата влага и прекъсва. Мисля да сменя кабелите и свищите.
Моля за съвет какви да купя.
Също тъка имам още един проблем.
Колата е на метан и на метан всичко е ОК, но когато включа бензина и прекъсва (предърпва) на какво може да се дължи това.



Имам пасат 91 бенз и ми прекъсва когато вали много се мокри
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 22:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- alexx
- Мнения: 1295
- Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
- Автомобил: SantaFe
- Двигател:
- Местоположение: София
по скоро се ориентирай към лулите или направо всичко на куп кабели с лули
Препоръчвам Beru като марка
някой колеги за кабели препоръчват Tesla и ги подкрепям
Препоръчвам Beru като марка
някой колеги за кабели препоръчват Tesla и ги подкрепям
Последна промяна от alexx на Сря 12 дек 2007 22:47, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 22:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
По принцип най-чистия вариант е смяна на :
-капачка
-кабели
-палец
-свещи
Защо - защото ето я логиката :
Влиза влага някъде в системата.Ако е преди делкото бубината се товари и туку виж цъфне.Затова се сменя кабела от бубината до делкото.ако се мокри делкото - товари се бубината,палеца окъсява искрите през самата капачка - резултата е метализиране на капачката и съсипване на палеца - сменят се и двете.
Ако се мокри някой кабел за към свещ.Още по-грубо.Кабела окъсява през влагата - товари бубината.В следствие на по-големия товар палеца дава голяма искра - съсипва се и метализира капачката.
При всеки един от тези случаи свещите или някоя от тях остават без искра и събира нагар от неизгоряла горивна смес.
Затова като сменяш сменяш накуп.
Мога да ти дам цени за някои неща за Пасат 92-ра 1.8 ABS
-кабели Bosch (оригинални истински с металните лули комплект 5-те кабела) - 120лв
-капачка - 23лв
-палец - 7лв
-свещи (Bosch Super Plus или нещо такова) - по 5лв на парче
-капачка
-кабели
-палец
-свещи
Защо - защото ето я логиката :
Влиза влага някъде в системата.Ако е преди делкото бубината се товари и туку виж цъфне.Затова се сменя кабела от бубината до делкото.ако се мокри делкото - товари се бубината,палеца окъсява искрите през самата капачка - резултата е метализиране на капачката и съсипване на палеца - сменят се и двете.
Ако се мокри някой кабел за към свещ.Още по-грубо.Кабела окъсява през влагата - товари бубината.В следствие на по-големия товар палеца дава голяма искра - съсипва се и метализира капачката.
При всеки един от тези случаи свещите или някоя от тях остават без искра и събира нагар от неизгоряла горивна смес.
Затова като сменяш сменяш накуп.
Мога да ти дам цени за някои неща за Пасат 92-ра 1.8 ABS
-кабели Bosch (оригинални истински с металните лули комплект 5-те кабела) - 120лв
-капачка - 23лв
-палец - 7лв
-свещи (Bosch Super Plus или нещо такова) - по 5лв на парче
- STILL_I_RISE
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 10 яну 2008 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 22:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта