Имам пасат 91 бенз и ми прекъсва когато вали много се мокри

Техническа и сервизна информация за Passat
jaredharet
Мнения: 117
Регистриран на: Сря 30 май 2007 22:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Имам пасат 91 бенз и ми прекъсва когато вали много се мокри

Мнениеот jaredharet » Сря 12 дек 2007 17:15


Имам пасат 91 бензин и ми прекъсва когато вали много се мокри. Моля за съвет.

Като цяло бавничко карам в дъжд но от самата влага и прекъсва. Мисля да сменя кабелите и свищите.
Моля за съвет какви да купя.

Също тъка имам още един проблем.
Колата е на метан и на метан всичко е ОК, но когато включа бензина и прекъсва (предърпва) на какво може да се дължи това.




Потребителски аватар
alexx
Мнения: 1295
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alexx » Сря 12 дек 2007 22:13


по скоро се ориентирай към лулите или направо всичко на куп кабели с лули

Препоръчвам Beru като марка
някой колеги за кабели препоръчват Tesla и ги подкрепям

Последна промяна от alexx на Сря 12 дек 2007 22:47, променено общо 1 път.


jaredharet
Мнения: 117
Регистриран на: Сря 30 май 2007 22:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jaredharet » Сря 12 дек 2007 22:24


Да де всичко на куп свещи лули кабели. Ако можете да ми кажете и каква марка да си взема.

Също тъка да питам като ги сменя колата трябвали да върви малко повече и да гори малко по-малко


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 12 дек 2007 22:29


По принцип най-чистия вариант е смяна на :
-капачка
-кабели
-палец
-свещи
Защо - защото ето я логиката :
Влиза влага някъде в системата.Ако е преди делкото бубината се товари и туку виж цъфне.Затова се сменя кабела от бубината до делкото.ако се мокри делкото - товари се бубината,палеца окъсява искрите през самата капачка - резултата е метализиране на капачката и съсипване на палеца - сменят се и двете.
Ако се мокри някой кабел за към свещ.Още по-грубо.Кабела окъсява през влагата - товари бубината.В следствие на по-големия товар палеца дава голяма искра - съсипва се и метализира капачката.
При всеки един от тези случаи свещите или някоя от тях остават без искра и събира нагар от неизгоряла горивна смес.
Затова като сменяш сменяш накуп.
Мога да ти дам цени за някои неща за Пасат 92-ра 1.8 ABS
-кабели Bosch (оригинални истински с металните лули комплект 5-те кабела) - 120лв
-капачка - 23лв
-палец - 7лв
-свещи (Bosch Super Plus или нещо такова) - по 5лв на парче


Потребителски аватар
STILL_I_RISE
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 10 яну 2008 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот STILL_I_RISE » Пет 11 яну 2008 18:42


Подкрепям колегата zfa159 и цените са такива относно кабелите бях с TESLA , но мина време и пак започнах да имам проблеми и си взех BOSH по 22лв кабела то пак идва към 120 лв доло горе


jaredharet
Мнения: 117
Регистриран на: Сря 30 май 2007 22:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jaredharet » Пон 14 яну 2008 12:13


Ами аз вече ги смених тези неща без свещите проблема като цябо най вече се оказа в палеца, но сега си карам из кишите и виждам водата над калника и не ми е прекъснала нито веднъж, докато преди видя ли водата значи след малко ще спирам да почивам :)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 37 госта