


Пасат 95г-Звуков сигнал в купето по време на движение!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
batzane написа:Колеги за едно сте прави,случва се само на дълъг път! а лампата на маслото свети САМО при контакт. Не рзбрах- зумера(звука му) за забравени светлини, един и същ ли е като този за проблем с маслото(температура,налягане,ниво)![]()
хмм,изглежда ще промия двигателя с добавка...
Аз лично нямам зумер за светлините и не мога да коментирам по въпроса.
По повод промивката - така или иначе си го промии понеже не вреди ама няма да ти реши проблема.
Смени датчиците за маслото (един долу на филтъра и един горе на главата),ако караш с минерално масло мини на полусинтетично (минералното не издържа на температурите при по-интензивно каране извънградско и няма необходимия VW стандарт).
Ама като за начало се увери,че говорим за зумера за маслото.За целта се разрови из темите за да видиш как се тестваше системата и го накарай да писне и да светне лампата.Тогава ще разбереш дали за светлините е същия зумер (макар че едва ли е същия все пак провери).
Успех!
Днес откачих кабела на белия датчик върху корпуса на масл.филтър, на загрят двигател при около 2100об. се вкл. прословутата система за ранно предупреждение(за ниско налягане на маслото). Звука е СЪЩИЯ, който чувах на дълъг път, диода за маслото НЕ свети-досещам се защо
! При допиране на маса спира, както и когато го закача обратно на датчика (при около 1600-2000об.) Явно вдига налягане, датчика сработва(затв. контакти)- но на извънградско не винаги.Прочетох какво следва, дано мина леко. Уфф..,преди зорлем станах разбирач на Пежо, сега ще ставам и на VW
.
Благодаря за съветите колеги, натам ще действам сам.
И весело посрещане на Новата година!



Благодаря за съветите колеги, натам ще действам сам.
И весело посрещане на Новата година!


- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Като за начало разглоби таблото и виж защо доида не свети (случва се да прекъсне някоя връзка).
След като отстраниш този проблем смени датчиците,масления филтър (с такъв на Filtron или някакъв по-хубав и марков),маслото (преди да го източиш сипи една добавка за почистване на нагарите (има доста из магазините и една американска за около 16лв)) и виж тогава.Препоръчвам ти полусинтетично масло Мотул 15W50 (аз така си оправих моя Пасат без да пипам каквото и да е по маслени помпи и т.н. и дано и ти имаш същия късмет).
Успех!
След като отстраниш този проблем смени датчиците,масления филтър (с такъв на Filtron или някакъв по-хубав и марков),маслото (преди да го източиш сипи една добавка за почистване на нагарите (има доста из магазините и една американска за около 16лв)) и виж тогава.Препоръчвам ти полусинтетично масло Мотул 15W50 (аз така си оправих моя Пасат без да пипам каквото и да е по маслени помпи и т.н. и дано и ти имаш същия късмет).
Успех!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Asen_D написа:Премери налягането на маслото:!:
Потърси с търсачката за да разбереш какви стойности трябва да показва.
Ако маслото не му е хубаво шанса да покаже малко налягане е голям без да има конкретен проблем в системата (личен опит с моя Пасат).Примерно налягането не ставаше повече от 2.1 атмосфера дори при 3000 оборота.След това :
-наливане на добавка за почистване на системата (течна за наливане преди смяна на маслото)
-оставя се да поработи малко колата,както си пише на добавката
-след това се източва старото масло като се изцеди хубаво
-сменя се масления филтър
-сменят се двата датчика за налягането (единия горе на главата другия долу при масления филтър) - купуват се по цветове понеже това е кода,показващ кой за какво налягане е.
-налива се ново масло (задължително полусинтетично,което да покрива нужните VW стандарти за качество и показатели)
-пали си се колата да поработи,гаси се да поизстине,проверява се пак нивото на маслото дали е на максимум и следва каране.Ако пак прояви дефекта вече има смисъл да мери налягане на масло,да сменя маслена помпа и т.н. което не го пожелавам.
В повечето пъти проблема идва от кофти масло,което не издържа на натоварването и температурата на двигателя и става на боза и налягането в системата пада под минимума.
Успех и Весели празнци!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 24 госта