Пасат 95г-Звуков сигнал в купето по време на движение!

Техническа и сервизна информация за Passat
valio_b4
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 13 ное 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот valio_b4 » Пон 10 дек 2007 22:24


При задръстен маслен филтър се получава същото




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Вто 11 дек 2007 15:49


Както и при задръстена магистрала за картерни газове.Ама колегата нека най-напред каже дали проблема му е с тази индикация за маслото.


batzane
Мнения: 16
Регистриран на: Пет 07 дек 2007 18:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот batzane » Вто 11 дек 2007 19:12


Колеги за едно сте прави,случва се само на дълъг път! а лампата на маслото свети САМО при контакт. Не рзбрах- зумера(звука му) за забравени светлини, един и същ ли е като този за проблем с маслото(температура,налягане,ниво) :?: :?: хмм,изглежда ще промия двигателя с добавка...


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Вто 11 дек 2007 23:25


batzane написа:Колеги за едно сте прави,случва се само на дълъг път! а лампата на маслото свети САМО при контакт. Не рзбрах- зумера(звука му) за забравени светлини, един и същ ли е като този за проблем с маслото(температура,налягане,ниво) :?: :?: хмм,изглежда ще промия двигателя с добавка...

Аз лично нямам зумер за светлините и не мога да коментирам по въпроса.
По повод промивката - така или иначе си го промии понеже не вреди ама няма да ти реши проблема.
Смени датчиците за маслото (един долу на филтъра и един горе на главата),ако караш с минерално масло мини на полусинтетично (минералното не издържа на температурите при по-интензивно каране извънградско и няма необходимия VW стандарт).
Ама като за начало се увери,че говорим за зумера за маслото.За целта се разрови из темите за да видиш как се тестваше системата и го накарай да писне и да светне лампата.Тогава ще разбереш дали за светлините е същия зумер (макар че едва ли е същия все пак провери).
Успех!


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Сря 12 дек 2007 9:17


Ако са му вързали лампата към тази за зареждането едва ли ще я накара да светне с датчиците...


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 12 дек 2007 22:31


dandan написа:Ако са му вързали лампата към тази за зареждането едва ли ще я накара да светне с датчиците...

Еми аз затова го тормозя да провери какво ще се случи ;)


Потребителски аватар
vankoit
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 26 дек 2007 18:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот vankoit » Чет 27 дек 2007 10:53


здравеите!не разбирам много от коли,но скоро и аз имах същият проблем.смених датчика за налягането на маслото и всичко се оправи.пробваи струва 3-4 лв.и се сменя за 2 мин.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 27 дек 2007 10:58


Ами да ама колегата не е сигурен какво точно чува и дали това е от системата за проблем с маслото или е нещо съвсем друго.За какво да сменя датчици и т.н. (независимо от цената им) ако няма проблем в тях ;)


batzane
Мнения: 16
Регистриран на: Пет 07 дек 2007 18:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот batzane » Нед 30 дек 2007 11:44


Днес откачих кабела на белия датчик върху корпуса на масл.филтър, на загрят двигател при около 2100об. се вкл. прословутата система за ранно предупреждение(за ниско налягане на маслото). Звука е СЪЩИЯ, който чувах на дълъг път, диода за маслото НЕ свети-досещам се защо :mad: ! При допиране на маса спира, както и когато го закача обратно на датчика (при около 1600-2000об.) Явно вдига налягане, датчика сработва(затв. контакти)- но на извънградско не винаги.Прочетох какво следва, дано мина леко. Уфф..,преди зорлем станах разбирач на Пежо, сега ще ставам и на VW :lol: .
Благодаря за съветите колеги, натам ще действам сам.
И весело посрещане на Новата година! :beer
:lock:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 30 дек 2007 13:21


Като за начало разглоби таблото и виж защо доида не свети (случва се да прекъсне някоя връзка).
След като отстраниш този проблем смени датчиците,масления филтър (с такъв на Filtron или някакъв по-хубав и марков),маслото (преди да го източиш сипи една добавка за почистване на нагарите (има доста из магазините и една американска за около 16лв)) и виж тогава.Препоръчвам ти полусинтетично масло Мотул 15W50 (аз така си оправих моя Пасат без да пипам каквото и да е по маслени помпи и т.н. и дано и ти имаш същия късмет).
Успех!


Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Нед 30 дек 2007 19:15


Премери налягането на маслото:!:
Потърси с търсачката за да разбереш какви стойности трябва да показва.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 30 дек 2007 19:46


Asen_D написа:Премери налягането на маслото:!:
Потърси с търсачката за да разбереш какви стойности трябва да показва.

Ако маслото не му е хубаво шанса да покаже малко налягане е голям без да има конкретен проблем в системата (личен опит с моя Пасат).Примерно налягането не ставаше повече от 2.1 атмосфера дори при 3000 оборота.След това :
-наливане на добавка за почистване на системата (течна за наливане преди смяна на маслото)
-оставя се да поработи малко колата,както си пише на добавката
-след това се източва старото масло като се изцеди хубаво
-сменя се масления филтър
-сменят се двата датчика за налягането (единия горе на главата другия долу при масления филтър) - купуват се по цветове понеже това е кода,показващ кой за какво налягане е.
-налива се ново масло (задължително полусинтетично,което да покрива нужните VW стандарти за качество и показатели)
-пали си се колата да поработи,гаси се да поизстине,проверява се пак нивото на маслото дали е на максимум и следва каране.Ако пак прояви дефекта вече има смисъл да мери налягане на масло,да сменя маслена помпа и т.н. което не го пожелавам.
В повечето пъти проблема идва от кофти масло,което не издържа на натоварването и температурата на двигателя и става на боза и налягането в системата пада под минимума.
Успех и Весели празнци!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта