Golf MK4 При спиране притриса

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ivankov
Мнения: 756
Регистриран на: Пон 23 юли 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivankov » Пет 07 дек 2007 0:32


iGolf написа:не ще да е от дисковете щото и при мен притриса и то само като съм с малка скорост,точно преди да спре се усеща,мен ми се струва като да е от помпата(инъче пък оборотите не мръдват)много е странно наистина :roll:
на мене ми казаха 4е 90% е тампон които даржи скросна котия и двигателя проверих и abc на компютар не е от него едни викат дискове ве4е се 4удя какво да сменя някои да предложи свестен сервиз




Потребителски аватар
bobiwer
Мнения: 328
Регистриран на: Нед 05 авг 2007 2:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobiwer » Пет 07 дек 2007 0:46


дисковете ми тресат при 180 но не и при 20 .


Потребителски аватар
iGolf
Мнения: 1073
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 22:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русe/London
Контакти:

Мнениеот iGolf » Пет 07 дек 2007 13:11


и аз бих казал че при голяма скорост би се усетило по вече,ако е от дисковете,както и да е аз си карам така и свикнах вече,дано не е някоя голяма грижа :wink:


Потребителски аватар
bobiwer
Мнения: 328
Регистриран на: Нед 05 авг 2007 2:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobiwer » Пет 07 дек 2007 17:47


дано :) :heeeavy metal


Потребителски аватар
ivankov
Мнения: 756
Регистриран на: Пон 23 юли 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivankov » Съб 08 дек 2007 23:17


junakov написа:АЗ ГО ИМАХ СЪЩИЯ ПРОБЛЕМ ОПРАВИХ ГО КАТО МИНАХ НА БАЛАС НА ГУМИТЕ ОПИТАИ СЕГА Е ОК :D
нови гуми си купих с железни джанти и пак си притриса зана4и не е от това


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Нед 09 дек 2007 0:27


Като си сигурен,че не е баланс,криви дискове или гуми,трябва да е тампон ??? :?

ако не е и помпата де...
А на свестен сервиз не сьм попадал до сега....само на 1 майстор,но той започна с друго да се занимава,така че :D


Потребителски аватар
ivankov
Мнения: 756
Регистриран на: Пон 23 юли 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivankov » Сря 12 дек 2007 23:08


Боб.Баев написа:
Stivi написа: ... а по скоро помпа !


Точно така! И на мен ми притрисаше преди да се скапе напълно!
какво смени за да спре да ти претриса


Потребителски аватар
Bob.Baev
Мнения: 1150
Регистриран на: Чет 23 фев 2006 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bob.Baev » Чет 13 дек 2007 11:35


ivankov написа: ....


извинявай, сега виждам че си питал няколко пъти 8)

спирачната помпа :idea:


Потребителски аватар
ivankov
Мнения: 756
Регистриран на: Пон 23 юли 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivankov » Чет 13 дек 2007 11:58


Боб.Баев написа:
ivankov написа: ....


извинявай, сега виждам че си питал няколко пъти 8)

спирачната помпа :idea:
колко пари ти струва


Потребителски аватар
Bob.Baev
Мнения: 1150
Регистриран на: Чет 23 фев 2006 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bob.Baev » Чет 13 дек 2007 12:22


65 лева самата помпа (куча марка, даже не помня каква)

+ спирачна течност и труд по приятелски

= 90 лева

но това за МК3... при теб - не знам...


Потребителски аватар
ivankov
Мнения: 756
Регистриран на: Пон 23 юли 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivankov » Чет 13 дек 2007 13:31


Боб.Баев написа:65 лева самата помпа (куча марка, даже не помня каква)

+ спирачна течност и труд по приятелски

= 90 лева

но това за МК3... при теб - не знам...
мерси


Потребителски аватар
Malok
Мнения: 186
Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Malok » Чет 13 дек 2007 19:40


Според мен проблема идва от съединителя ,защото и аз го имам този проблем (само когато спирам предимно плавно с ниска скорост от 10 20км/ч) ,когато съм изключил от скорост и рядко когато съм на скорост го прави ,а даже и малко оборотите се смъкват до към 820. При мен със сигрност не е от дискове нито от гуми или джанти,а и сп.помпа е наред .Аз си го представям така този пробмел- понеже на мойта кошница съединителя(претискателен - дъмпферен май се казва и феродов дискове) ,предполагам че някаде се предава движението от колелата на първичния вал на скоростите ,а пък мотора от своя страна работи и предава малко по-ниски обороти ,след което като натиснеш педала на спирачките се усеща притрисане заради разликата в оборотите на скоростите( колелата ) и мотора ,който работи .Татака според мен е ,лагера на който лагерува първичния вал на скоростите в маховика или нещо от сложния механизъм на дъмпферния диск.
Притрисането се усеща нещо като придърване на колата ,сякаш колата се опитва да намали малко оборотите на мотора без да съм на която и да е предавка - задържане .
Поне на мен така ми прилича и предвид 4-те години в техникума до такова заключение стигам ,неказвам че съм прав но за мен това е логичното обяснение на моя проблем.
За тази скоростна кутия не съм учил и не съм наясно много ,но ако е сходна на тези които съм учил ,принципа на действие трябва да е сходен (можеби еднакъв)
Е успех с търсенето на златното яйце.... и ако някой го намери да земе да напише тука какъв е точно причинителя на проблема и начина на отсраняването му. :)good luck to all аз мисля така да си я карам не ме дразни много ,пък ако се счупи нещо ще го сменям :)


Потребителски аватар
ivankov
Мнения: 756
Регистриран на: Пон 23 юли 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivankov » Чет 13 дек 2007 20:59


Malok написа:Според мен проблема идва от съединителя ,защото и аз го имам този проблем (само когато спирам предимно плавно с ниска скорост от 10 20км/ч) ,когато съм изключил от скорост и рядко когато съм на скорост го прави ,а даже и малко оборотите се смъкват до към 820. При мен със сигрност не е от дискове нито от гуми или джанти,а и сп.помпа е наред .Аз си го представям така този пробмел- понеже на мойта кошница съединителя(претискателен - дъмпферен май се казва и феродов дискове) ,предполагам че някаде се предава движението от колелата на първичния вал на скоростите ,а пък мотора от своя страна работи и предава малко по-ниски обороти ,след което като натиснеш педала на спирачките се усеща притрисане заради разликата в оборотите на скоростите( колелата ) и мотора ,който работи .Татака според мен е ,лагера на който лагерува първичния вал на скоростите в маховика или нещо от сложния механизъм на дъмпферния диск.мерси за мнението аз като спирам по рязко не ми притриса даже и оборотите не се менят само когато спирам плавно каде ли не сам ходил последно ми казаха 4е е от танпон които даржи двигателя и скоросната котия бил е омекнал но не е скасан оргиналния ватре е с масло не ми дават гаранция ина4ете ште го сменя трябва да се запо4не от някаде
Притрисането се усеща нещо като придърване на колата ,сякаш колата се опитва да намали малко оборотите на мотора без да съм на която и да е предавка - задържане .
Поне на мен така ми прилича и предвид 4-те години в техникума до такова заключение стигам ,неказвам че съм прав но за мен това е логичното обяснение на моя проблем.
За тази скоростна кутия не съм учил и не съм наясно много ,но ако е сходна на тези които съм учил ,принципа на действие трябва да е сходен (можеби еднакъв)
Е успех с търсенето на златното яйце.... и ако някой го намери да земе да напише тука какъв е точно причинителя на проблема и начина на отсраняването му. :)good luck to all аз мисля така да си я карам не ме дразни много ,пък ако се счупи нещо ще го сменям :)
дъмпферния диск.мерси за мнението аз като спирам по рязко не ми притриса даже и оборотите не се менят само когато спирам плавно каде ли не сам ходил последно ми казаха 4е е от танпон които даржи двигателя и скоросната котия бил е омекнал но не е скасан оргиналния ватре е с масло не ми дават гаранция ина4ете ште го сменя трябва да се запо4не от някаде


Потребителски аватар
Malok
Мнения: 186
Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Malok » Пон 17 дек 2007 15:52


Malok написа:Според мен проблема идва от съединителя ,защото и аз го имам този проблем....

Значи поста леко се променя ,защото днеска след обстойно задълбочаване разбрах че на мойта скоростна кутия опашката (първичния вал) е висящ и не лагерува на маховика на лагер както мислех преди , но проблема си остава и мойта насока е пак същата ,4е проблема е някаде в съединител или скорости .


Потребителски аватар
ivankov
Мнения: 756
Регистриран на: Пон 23 юли 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivankov » Пон 17 дек 2007 16:12


Malok написа:
Malok написа:Според мен проблема идва от съединителя ,защото и аз го имам този проблем....

Значи поста леко се променя ,защото днеска след обстойно задълбочаване разбрах че на мойта скоростна кутия опашката (първичния вал) е висящ и не лагерува на маховика на лагер както мислех преди , но проблема си остава и мойта насока е пак същата ,4е проблема е някаде в съединител или скорости .
не мислиш ли 4е може да е от тампон които даржи двигателя и скоросната кутия



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта