на мене ми казаха 4е 90% е тампон които даржи скросна котия и двигателя проверих и abc на компютар не е от него едни викат дискове ве4е се 4удя какво да сменя някои да предложи свестен сервизiGolf написа:не ще да е от дисковете щото и при мен притриса и то само като съм с малка скорост,точно преди да спре се усеща,мен ми се струва като да е от помпата(инъче пък оборотите не мръдват)много е странно наистина



Golf MK4 При спиране притриса
- ivankov
- Мнения: 756
- Регистриран на: Пон 23 юли 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Според мен проблема идва от съединителя ,защото и аз го имам този проблем (само когато спирам предимно плавно с ниска скорост от 10 20км/ч) ,когато съм изключил от скорост и рядко когато съм на скорост го прави ,а даже и малко оборотите се смъкват до към 820. При мен със сигрност не е от дискове нито от гуми или джанти,а и сп.помпа е наред .Аз си го представям така този пробмел- понеже на мойта кошница съединителя(претискателен - дъмпферен май се казва и феродов дискове) ,предполагам че някаде се предава движението от колелата на първичния вал на скоростите ,а пък мотора от своя страна работи и предава малко по-ниски обороти ,след което като натиснеш педала на спирачките се усеща притрисане заради разликата в оборотите на скоростите( колелата ) и мотора ,който работи .Татака според мен е ,лагера на който лагерува първичния вал на скоростите в маховика или нещо от сложния механизъм на дъмпферния диск.
Притрисането се усеща нещо като придърване на колата ,сякаш колата се опитва да намали малко оборотите на мотора без да съм на която и да е предавка - задържане .
Поне на мен така ми прилича и предвид 4-те години в техникума до такова заключение стигам ,неказвам че съм прав но за мен това е логичното обяснение на моя проблем.
За тази скоростна кутия не съм учил и не съм наясно много ,но ако е сходна на тези които съм учил ,принципа на действие трябва да е сходен (можеби еднакъв)
Е успех с търсенето на златното яйце.... и ако някой го намери да земе да напише тука какъв е точно причинителя на проблема и начина на отсраняването му.
good luck to all аз мисля така да си я карам не ме дразни много ,пък ако се счупи нещо ще го сменям 
Притрисането се усеща нещо като придърване на колата ,сякаш колата се опитва да намали малко оборотите на мотора без да съм на която и да е предавка - задържане .
Поне на мен така ми прилича и предвид 4-те години в техникума до такова заключение стигам ,неказвам че съм прав но за мен това е логичното обяснение на моя проблем.
За тази скоростна кутия не съм учил и не съм наясно много ,но ако е сходна на тези които съм учил ,принципа на действие трябва да е сходен (можеби еднакъв)
Е успех с търсенето на златното яйце.... и ако някой го намери да земе да напише тука какъв е точно причинителя на проблема и начина на отсраняването му.


- ivankov
- Мнения: 756
- Регистриран на: Пон 23 юли 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
дъмпферния диск.мерси за мнението аз като спирам по рязко не ми притриса даже и оборотите не се менят само когато спирам плавно каде ли не сам ходил последно ми казаха 4е е от танпон които даржи двигателя и скоросната котия бил е омекнал но не е скасан оргиналния ватре е с масло не ми дават гаранция ина4ете ште го сменя трябва да се запо4не от някадеMalok написа:Според мен проблема идва от съединителя ,защото и аз го имам този проблем (само когато спирам предимно плавно с ниска скорост от 10 20км/ч) ,когато съм изключил от скорост и рядко когато съм на скорост го прави ,а даже и малко оборотите се смъкват до към 820. При мен със сигрност не е от дискове нито от гуми или джанти,а и сп.помпа е наред .Аз си го представям така този пробмел- понеже на мойта кошница съединителя(претискателен - дъмпферен май се казва и феродов дискове) ,предполагам че някаде се предава движението от колелата на първичния вал на скоростите ,а пък мотора от своя страна работи и предава малко по-ниски обороти ,след което като натиснеш педала на спирачките се усеща притрисане заради разликата в оборотите на скоростите( колелата ) и мотора ,който работи .Татака според мен е ,лагера на който лагерува първичния вал на скоростите в маховика или нещо от сложния механизъм на дъмпферния диск.мерси за мнението аз като спирам по рязко не ми притриса даже и оборотите не се менят само когато спирам плавно каде ли не сам ходил последно ми казаха 4е е от танпон които даржи двигателя и скоросната котия бил е омекнал но не е скасан оргиналния ватре е с масло не ми дават гаранция ина4ете ште го сменя трябва да се запо4не от някаде
Притрисането се усеща нещо като придърване на колата ,сякаш колата се опитва да намали малко оборотите на мотора без да съм на която и да е предавка - задържане .
Поне на мен така ми прилича и предвид 4-те години в техникума до такова заключение стигам ,неказвам че съм прав но за мен това е логичното обяснение на моя проблем.
За тази скоростна кутия не съм учил и не съм наясно много ,но ако е сходна на тези които съм учил ,принципа на действие трябва да е сходен (можеби еднакъв)
Е успех с търсенето на златното яйце.... и ако някой го намери да земе да напише тука какъв е точно причинителя на проблема и начина на отсраняването му.good luck to all аз мисля така да си я карам не ме дразни много ,пък ако се счупи нещо ще го сменям
Malok написа:Според мен проблема идва от съединителя ,защото и аз го имам този проблем....
Значи поста леко се променя ,защото днеска след обстойно задълбочаване разбрах че на мойта скоростна кутия опашката (първичния вал) е висящ и не лагерува на маховика на лагер както мислех преди , но проблема си остава и мойта насока е пак същата ,4е проблема е някаде в съединител или скорости .
- ivankov
- Мнения: 756
- Регистриран на: Пон 23 юли 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
не мислиш ли 4е може да е от тампон които даржи двигателя и скоросната кутияMalok написа:Malok написа:Според мен проблема идва от съединителя ,защото и аз го имам този проблем....
Значи поста леко се променя ,защото днеска след обстойно задълбочаване разбрах че на мойта скоростна кутия опашката (първичния вал) е висящ и не лагерува на маховика на лагер както мислех преди , но проблема си остава и мойта насока е пак същата ,4е проблема е някаде в съединител или скорости .
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта