
Колата ми е Голф 4 1998г 1.4 16V на 164000 км.
Проблемите започнаха при първата смяна на маслото. Сложих едно доста гадно масло Несте. След исвестно време колата започна да гасне при освобождаване от скорост и да харчи масло. Отидох на диагностика и те ми казаха да махна катализатора( явно са сложили прекалено много масло) Махнах катализатора , но продължи да гасне. Междувременно смених маслото със Кастрол 10 В 40. След това отидох на друга диагностика, настроиха ми дроселовата клапа и проблема се оправи но за месец някъде. Сега виждам, че ауспусите са изгнили. Разхода на масло е 1л на 1000 км и повече.
Въпросите ми са:
1. Дали да слагам резонатор и има ли нещо общо разстройването на дросела с ауспусите.
2. Дали е безопасно да карам при този разход на масло.
А аз че ще ходя пак на диагностика да ми настроят дроселовата клапа това е ясно.