Номер по FK НК10/23 вътре има два лагера, шайба, шплент, семеринг, грес, и хъм ... тази тапа която се слага на главината - лагерите са конусно-ролкови с номера 518772 и KLM11749/11710 - цената на комплекта е около 25-30 лв - лагерите са FAG
При смяна на лагерите препоръчвам задължителна смяна и на семеринга.
Този комплект се използва за Корадо, Дерби, Г1, Г2 и Г3, Джета, Пасат, Поло и Венто - не става за 4х4



Луфт на лагерите ?
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
zaro написа:аз имам и броня да взимам от тебе, но не знам кога точно ще стане, но се надявам все пак дастане
Ти братле се кани още да захванат студовете, дъждовете и големите локви и пак да си загубиш спойлерите


П.С. Как беше първия учебен ден. Ела с браточката некой ден да видим дзверо как са му задните споилерчета.
Има лични съобщения за такива разговори!
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
M4r1qn написа:Номер по FK НК10/23 вътре има два лагера, шайба, шплент, семеринг, грес, и хъм ... тази тапа която се слага на главината - лагерите са конусно-ролкови с номера 518772 и KLM11749/11710 - цената на комплекта е около 25-30 лв - лагерите са FAG
При смяна на лагерите препоръчвам задължителна смяна и на семеринга.
Този комплект се използва за Корадо, Дерби, Г1, Г2 и Г3, Джета, Пасат, Поло и Венто - не става за 4х4
Колега само ,че за Голф /Венто 1996г ги дават други : 800179D, a предните са : 801136.
На мойта Голф 3 ка ми мърморят задните лагери и скоро ще ги сменям и ще кажа със сигурност какви са .Тя е 08.1996г по рождение и незнам дали не съм закачил от старите лагери.
А и да знаете ФАГ лагери не се произвеждат вече.
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
kris11 написа:А и да знаете ФАГ лагери не се произвеждат вече.
Дрън-Дрън.....

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=8112
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
golfer написа:kris11 написа:А и да знаете ФАГ лагери не се произвеждат вече.
Дрън-Дрън.....
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=8112
Реклама реклама.Истината е друга.А случайно да знаеш , че URB -Румъния правят лагери за SKF ????
Да така е за INA , но и там нещата отиват на промяна.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
°niksi° написа:Има лични съобщения за такива разговори!
OK. А дискусията за номерата на лагерите която започнаха не е ли и тя за лични при положение че темата е за съвсем друго?????
Извинявам се за оффтопика, ама да обясня. Zaro е приятелче на брат ми и си имаме една уговорка за една работа. Та затова ми беше идеята да побърза с бронята /той си знае защо/, а го пуснах тука в темата защото се отплеснах нещо, а и бързах много, така че да знаете ще гледам да не се повтаря.
- 6utruknahunte
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пет 07 окт 2005 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Golfstrom
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 16 окт 2005 14:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
6utruknahunte, смени си майстора
- повдига се съответното колело
-при освободена ръчна колелото се разклаща по вертикалната ос, ако има забележим луфт, трябва да се регулира хлабината на лагера
-избива се капачката на лагера, вади се шплента, добре е да се смени греста
-стяга се гайката,като колелото се движи постоянно напред-назад, до момента, докато се усити, че от стягането колелото се движи по-трудно
-внимателно се разхлабва гайката, до момента, когато с върха на отверката, може да се раздвижи/преплъзне/ около оста шайбата зад гайката
-ако луфта остане забележим, лагерът е за смяна
-поставя се нов шплент,капачката...
Успех !

- повдига се съответното колело
-при освободена ръчна колелото се разклаща по вертикалната ос, ако има забележим луфт, трябва да се регулира хлабината на лагера
-избива се капачката на лагера, вади се шплента, добре е да се смени греста
-стяга се гайката,като колелото се движи постоянно напред-назад, до момента, докато се усити, че от стягането колелото се движи по-трудно
-внимателно се разхлабва гайката, до момента, когато с върха на отверката, може да се раздвижи/преплъзне/ около оста шайбата зад гайката
-ако луфта остане забележим, лагерът е за смяна
-поставя се нов шплент,капачката...
Успех !
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта