перка на радиатор

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
vas76
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 21:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

перка на радиатор

Мнениеот vas76 » Пет 14 дек 2007 22:49


Колата ми Голф - 3, 1,6 перката на радиатора на бавни обороти тръгва трудно и издава спецефичен звук. На бързи обороти работи нормално, но пак със същия звук. Търся съвет за ремонт и подмяна.




rachev
Мнения: 86
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот rachev » Съб 15 дек 2007 23:07


най вероятно е блокирала някоя фтулка на мотора сваляш двигатела оглеждаш пропелера за някоя зегерка освобождаваш вала сваляш пропелера и виждаш фтулката на двигатела предната обикновено там е проблема задвижваш вала и гледаш дали се върти във фтулката или фтулката се върти в капака на двигатела ако е блокирал вала във фтулката използваи спрей или спирачна течност да го раздвижиш ако не става разглобяваш двигатела и тогава го раздвижваш може да се наложи нова фтулка всеки стругар може да я направи важен е матеряла графитен бронз успех


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 15 дек 2007 23:18


rachev написа:най вероятно е блокирала някоя фтулка на мотора сваляш двигатела оглеждаш пропелера за някоя зегерка освобождаваш вала сваляш пропелера и виждаш фтулката на двигатела предната обикновено там е проблема задвижваш вала и гледаш дали се върти във фтулката или фтулката се върти в капака на двигатела ако е блокирал вала във фтулката използваи спрей или спирачна течност да го раздвижиш ако не става разглобяваш двигатела и тогава го раздвижваш може да се наложи нова фтулка всеки стругар може да я направи важен е матеряла графитен бронз успех


Всъщност материала е фосфорен бронз ;)


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Съб 15 дек 2007 23:28


The_Machine написа:
rachev написа:най вероятно е блокирала някоя фтулка на мотора сваляш двигатела оглеждаш пропелера за някоя зегерка освобождаваш вала сваляш пропелера и виждаш фтулката на двигатела предната обикновено там е проблема задвижваш вала и гледаш дали се върти във фтулката или фтулката се върти в капака на двигатела ако е блокирал вала във фтулката използваи спрей или спирачна течност да го раздвижиш ако не става разглобяваш двигатела и тогава го раздвижваш може да се наложи нова фтулка всеки стругар може да я направи важен е матеряла графитен бронз успех


Всъщност материала е фосфорен бронз ;)


Всъщност втулката е много малка и почти никой стругар не се навива да я прави.


rachev
Мнения: 86
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот rachev » Съб 15 дек 2007 23:29


rachev написа:
най вероятно е блокирала някоя фтулка на мотора сваляш двигатела оглеждаш пропелера за някоя зегерка освобождаваш вала сваляш пропелера и виждаш фтулката на двигатела предната обикновено там е проблема задвижваш вала и гледаш дали се върти във фтулката или фтулката се върти в капака на двигатела ако е блокирал вала във фтулката използваи спрей или спирачна течност да го раздвижиш ако не става разглобяваш двигатела и тогава го раздвижваш може да се наложи нова фтулка всеки стругар може да я направи важен е матеряла графитен бронз успех


Всъщност материала е фосфорен бронз всъщност мисля че не си прав но това не е много важно защото и този става фосворния червенее а графитния има цвят на старо злато


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Нед 16 дек 2007 21:01


Фосфорният запича лошо .
правилният е графитен. И втулката е металокерамика / бронз с микро шупли за да се поема смазващото вещество.
Преди н. е. в "База Нова" имаше завод за металокерамика /втулки/- сега вс. е под наем.


Потребителски аватар
poni
Мнения: 1111
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот poni » Пон 17 дек 2007 17:58


Vasseto написа:
The_Machine написа:
rachev написа:най вероятно е блокирала някоя фтулка на мотора сваляш двигатела оглеждаш пропелера за някоя зегерка освобождаваш вала сваляш пропелера и виждаш фтулката на двигатела предната обикновено там е проблема задвижваш вала и гледаш дали се върти във фтулката или фтулката се върти в капака на двигатела ако е блокирал вала във фтулката използваи спрей или спирачна течност да го раздвижиш ако не става разглобяваш двигатела и тогава го раздвижваш може да се наложи нова фтулка всеки стругар може да я направи важен е матеряла графитен бронз успех


Всъщност материала е фосфорен бронз ;)


Всъщност втулката е много малка и почти никой стругар не се навива да я прави.

всъщност като изкараш перката,рядко можеш да я закрепиш отново както трябва.търси някой в по-добро състояние.на по-сносни цени са от шкоба фелиция- едно към едно са с голфовите.нужна е само малко преработка на буксата .



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта