перка на радиатор
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
перка на радиатор
Колата ми Голф - 3, 1,6 перката на радиатора на бавни обороти тръгва трудно и издава спецефичен звук. На бързи обороти работи нормално, но пак със същия звук. Търся съвет за ремонт и подмяна.
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
най вероятно е блокирала някоя фтулка на мотора сваляш двигатела оглеждаш пропелера за някоя зегерка освобождаваш вала сваляш пропелера и виждаш фтулката на двигатела предната обикновено там е проблема задвижваш вала и гледаш дали се върти във фтулката или фтулката се върти в капака на двигатела ако е блокирал вала във фтулката използваи спрей или спирачна течност да го раздвижиш ако не става разглобяваш двигатела и тогава го раздвижваш може да се наложи нова фтулка всеки стругар може да я направи важен е матеряла графитен бронз успех
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
rachev написа:най вероятно е блокирала някоя фтулка на мотора сваляш двигатела оглеждаш пропелера за някоя зегерка освобождаваш вала сваляш пропелера и виждаш фтулката на двигатела предната обикновено там е проблема задвижваш вала и гледаш дали се върти във фтулката или фтулката се върти в капака на двигатела ако е блокирал вала във фтулката използваи спрей или спирачна течност да го раздвижиш ако не става разглобяваш двигатела и тогава го раздвижваш може да се наложи нова фтулка всеки стругар може да я направи важен е матеряла графитен бронз успех
Всъщност материала е фосфорен бронз

- Vasseto
- Мнения: 2704
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
The_Machine написа:rachev написа:най вероятно е блокирала някоя фтулка на мотора сваляш двигатела оглеждаш пропелера за някоя зегерка освобождаваш вала сваляш пропелера и виждаш фтулката на двигатела предната обикновено там е проблема задвижваш вала и гледаш дали се върти във фтулката или фтулката се върти в капака на двигатела ако е блокирал вала във фтулката използваи спрей или спирачна течност да го раздвижиш ако не става разглобяваш двигатела и тогава го раздвижваш може да се наложи нова фтулка всеки стругар може да я направи важен е матеряла графитен бронз успех
Всъщност материала е фосфорен бронз
Всъщност втулката е много малка и почти никой стругар не се навива да я прави.
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
rachev написа:
най вероятно е блокирала някоя фтулка на мотора сваляш двигатела оглеждаш пропелера за някоя зегерка освобождаваш вала сваляш пропелера и виждаш фтулката на двигатела предната обикновено там е проблема задвижваш вала и гледаш дали се върти във фтулката или фтулката се върти в капака на двигатела ако е блокирал вала във фтулката използваи спрей или спирачна течност да го раздвижиш ако не става разглобяваш двигатела и тогава го раздвижваш може да се наложи нова фтулка всеки стругар може да я направи важен е матеряла графитен бронз успех
Всъщност материала е фосфорен бронз всъщност мисля че не си прав но това не е много важно защото и този става фосворния червенее а графитния има цвят на старо злато
най вероятно е блокирала някоя фтулка на мотора сваляш двигатела оглеждаш пропелера за някоя зегерка освобождаваш вала сваляш пропелера и виждаш фтулката на двигатела предната обикновено там е проблема задвижваш вала и гледаш дали се върти във фтулката или фтулката се върти в капака на двигатела ако е блокирал вала във фтулката използваи спрей или спирачна течност да го раздвижиш ако не става разглобяваш двигатела и тогава го раздвижваш може да се наложи нова фтулка всеки стругар може да я направи важен е матеряла графитен бронз успех
Всъщност материала е фосфорен бронз всъщност мисля че не си прав но това не е много важно защото и този става фосворния червенее а графитния има цвят на старо злато
Vasseto написа:The_Machine написа:rachev написа:най вероятно е блокирала някоя фтулка на мотора сваляш двигатела оглеждаш пропелера за някоя зегерка освобождаваш вала сваляш пропелера и виждаш фтулката на двигатела предната обикновено там е проблема задвижваш вала и гледаш дали се върти във фтулката или фтулката се върти в капака на двигатела ако е блокирал вала във фтулката използваи спрей или спирачна течност да го раздвижиш ако не става разглобяваш двигатела и тогава го раздвижваш може да се наложи нова фтулка всеки стругар може да я направи важен е матеряла графитен бронз успех
Всъщност материала е фосфорен бронз
Всъщност втулката е много малка и почти никой стругар не се навива да я прави.
всъщност като изкараш перката,рядко можеш да я закрепиш отново както трябва.търси някой в по-добро състояние.на по-сносни цени са от шкоба фелиция- едно към едно са с голфовите.нужна е само малко преработка на буксата .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта