Пукане в ауспуха и неравномерна работа на двигателя

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Sasho
Мнения: 29
Регистриран на: Вто 26 юли 2005 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Пукане в ауспуха и неравномерна работа на двигателя

Мнениеот Sasho » Чет 15 сеп 2005 19:01


Здравейте! Наскоро имах следния проблем: като подам рязко газ колата се чудеше на каде да тръгне напред или на зад. Този проблем го оправих- смених чукче и наковалня и почистих плочката че едвам се движеше, но сега се появи друг проблем. Като и пусна някакво нормално предварение започва да пука в гърнетата и двигателя работи неравномерно на ниски обороти а като върна предварението работи спокойно но невърви както трябва и загрява повече. Кажете какво да правя че изгорих сто кила гориво с тия центровки. Това го прави и на газ и на бензин! Става въпрос за 1.6 EZ




Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 15 сеп 2005 19:38


Кабели, свещи... как са?


Потребителски аватар
Sasho
Мнения: 29
Регистриран на: Вто 26 юли 2005 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Sasho » Чет 15 сеп 2005 19:45


Кабелите са "Champion" силиконови и не са много стари а свещите са "Brics" и са нови на около 2000км. Мисля си да не са ми запушени гърнетата.Доста са изгнили а и миналата седмица задното се проби.Между другото много мерише на неизгоряла газ отзад при ауспуха!


Потребителски аватар
brother_Tom
Мнения: 166
Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот brother_Tom » Чет 15 сеп 2005 21:25


За да се получи "пукот" в гърнетата означава че в някой цилиндър сместа не е могла да се възпламени и да изгори. Т.е. при такта "изпускане" на двигателя за някой от цилиндрите в изпускателните тръби попада неизгоряла гориво-въздушна смес. Това може да се получи и при проблем с изпускателните клапани - когато пропускат. Тогава при такт на двигателя "сгъстяване" буталото нагнетява гориво-въздушната смес направо в ауспуха. По малкият дявол е някоя свещ,кабел, капачка на делкото да е "пробила" и да ти чезне искрата или пък си дал огромно предварение или "следварение". Щом си пипал центровката най-вероятно е това. Но за да спиш по-спокойно :wink: провери си и компресията на цилиндрите.


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Пет 16 сеп 2005 7:40


Според мене си разбазикал центровката.Що се отнася до предварението с тези горива няма да го улучиш много.Всяка банзиностанция си продава каквото си иска.Мене ако питаш нагласи предварението така че двигателя загрял да работи възможно най-спокойно.Ако не ходи някаде да ти оправят предварението.Що се отнася до неработеш цилиндър ако го прави на пресекулки няма да го усети6.Ако въобше неработи би трябвало да го усещаш.Брат ми имаше на пасатора прецакана дистрибуторна капачка. Работеше на пресекулки, и най-често като тръгнеше да изпреварва и колата забиваше муцуната(човека се беше побъркал).Ходи на стенд и видяха откаде е проблема. Центровката най-добре се прави ако имаш апарат показваш емисиите на изгорелите газова. Моята Г3 беше с пломба на Делкото и въобще не съм пипал,въпреки че от 2 месеца съм на газ и е добре предварението да е малко по-голяма.Но на техническия преглед ги гледат на бензин. Бесмислено е да пипам при положение че колата си работи добре!!!


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пет 16 сеп 2005 7:47


EZ с чукче и наковалня от това съдя,че е поне '86 набор.
центровката как я правиш на "ухо" ли?
предполагам,че изключваш вакумния регулатор на делкото?
започни от най-елементарните неща както са написали по-горе.

кабелите шампион са на 50.000 км още в кутията mhihi mhihi


Потребителски аватар
Sasho
Мнения: 29
Регистриран на: Вто 26 юли 2005 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Sasho » Пет 16 сеп 2005 19:02


golfer написа:EZ с чукче и наковалня от това съдя,че е поне '86 набор.
центровката как я правиш на "ухо" ли?
предполагам,че изключваш вакумния регулатор на делкото?
започни от най-елементарните неща както са написали по-горе.

кабелите шампион са на 50.000 км още в кутията mhihi mhihi
Трябва ли да откача вакомният регулатор като правя центровката?


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пет 16 сеп 2005 19:47


Мисля си да не са ми запушени гърнетата.Доста са изгнили а и миналата седмица задното се проби.Между другото много мерише на неизгоряла газ отзад при ауспуха!


Моя Голф 2ка 87г. беше със същият мотор и му махнах катализатора. Ти махнал ли си го или си още с него??


Потребителски аватар
Sasho
Мнения: 29
Регистриран на: Вто 26 юли 2005 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Sasho » Пет 16 сеп 2005 20:05


kris11 написа:
Мисля си да не са ми запушени гърнетата.Доста са изгнили а и миналата седмица задното се проби.Между другото много мерише на неизгоряла газ отзад при ауспуха!


Моя Голф 2ка 87г. беше със същият мотор и му махнах катализатора. Ти махнал ли си го или си още с него??
Ми нямам представа дали е била изобщо с катализатор аз не съм пипал до сега гърнетата а ти имал ли си същия проблем?


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Съб 17 сеп 2005 9:04


При правне на центровката всичко трябва да си е в изправност.Вакумния регулатор също.От него ти зависи стабилна работа при ниски обороти.Разграфи си по някакъв начин ъгала на предварение и си пробвай на различно предварение. Направи е да работи на бензин стабилно и не я пипай повече. Естествено че с голямо предварение няма да има стабилна работа на ниски обороти. С две думи. предварението трябва да е посредата нито голямо нито пък да липсва!!! :!: :!: :!:


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Съб 17 сеп 2005 9:18


ANNIHILATOR написа:.......

разбирам,че искаш да си полезен,но в поста не си написал нищо.
по-голямо,по-малко предварение...... Screwy
за тази цел си има уред/стробоскоп/ и литература/книги,програмки/
ако мислиш,че метода "на ухо" е правилен и дава резултати.......... :stll think:
вакум-регулатора трябва да е изключен.


Потребителски аватар
Sasho
Мнения: 29
Регистриран на: Вто 26 юли 2005 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Sasho » Съб 17 сеп 2005 15:47


Благодаря ви за съветите сега отивам да пробвам но така на ухо няма да стане защото гърнетата са доста пробити. имам и стари свещи bosh ще опитам и с тях.


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Съб 17 сеп 2005 18:03


при малък аванс се получава пукот


Потребителски аватар
Sasho
Мнения: 29
Регистриран на: Вто 26 юли 2005 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Sasho » Съб 17 сеп 2005 18:21


Проблема май идва от вакомния регулатор. Сега го изолирах и направих центровка както трябва и колата заработи перфектно. незнам какво му е на тоя регулатор но мембранката вътре е здрава защото държи на вакум не изпуска. Незнам дали не му е омекнала пружината вътре защото като запаля колата и вакома ко дърпа до край и пуска много голямо предварение. според мен на ниски обороти трябва да стои в изходно положение.


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Съб 17 сеп 2005 23:06


Може и да си прав.Вакумния регулатор доколкото знам е свързан с авансовата плочка и дава допълнително предварение.Пробвай да намериш регулатор от някоя морга!!! А и се сетих че си писал че си почистил плочката. Да не си забравил някоя прожина!!!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], powerade и 95 госта