Пукане в ауспуха и неравномерна работа на двигателя
Пукане в ауспуха и неравномерна работа на двигателя
Здравейте! Наскоро имах следния проблем: като подам рязко газ колата се чудеше на каде да тръгне напред или на зад. Този проблем го оправих- смених чукче и наковалня и почистих плочката че едвам се движеше, но сега се появи друг проблем. Като и пусна някакво нормално предварение започва да пука в гърнетата и двигателя работи неравномерно на ниски обороти а като върна предварението работи спокойно но невърви както трябва и загрява повече. Кажете какво да правя че изгорих сто кила гориво с тия центровки. Това го прави и на газ и на бензин! Става въпрос за 1.6 EZ
- brother_Tom
- Мнения: 166
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
За да се получи "пукот" в гърнетата означава че в някой цилиндър сместа не е могла да се възпламени и да изгори. Т.е. при такта "изпускане" на двигателя за някой от цилиндрите в изпускателните тръби попада неизгоряла гориво-въздушна смес. Това може да се получи и при проблем с изпускателните клапани - когато пропускат. Тогава при такт на двигателя "сгъстяване" буталото нагнетява гориво-въздушната смес направо в ауспуха. По малкият дявол е някоя свещ,кабел, капачка на делкото да е "пробила" и да ти чезне искрата или пък си дал огромно предварение или "следварение". Щом си пипал центровката най-вероятно е това. Но за да спиш по-спокойно
провери си и компресията на цилиндрите.

- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Според мене си разбазикал центровката.Що се отнася до предварението с тези горива няма да го улучиш много.Всяка банзиностанция си продава каквото си иска.Мене ако питаш нагласи предварението така че двигателя загрял да работи възможно най-спокойно.Ако не ходи някаде да ти оправят предварението.Що се отнася до неработеш цилиндър ако го прави на пресекулки няма да го усети6.Ако въобше неработи би трябвало да го усещаш.Брат ми имаше на пасатора прецакана дистрибуторна капачка. Работеше на пресекулки, и най-често като тръгнеше да изпреварва и колата забиваше муцуната(човека се беше побъркал).Ходи на стенд и видяха откаде е проблема. Центровката най-добре се прави ако имаш апарат показваш емисиите на изгорелите газова. Моята Г3 беше с пломба на Делкото и въобще не съм пипал,въпреки че от 2 месеца съм на газ и е добре предварението да е малко по-голяма.Но на техническия преглед ги гледат на бензин. Бесмислено е да пипам при положение че колата си работи добре!!!
Трябва ли да откача вакомният регулатор като правя центровката?golfer написа:EZ с чукче и наковалня от това съдя,че е поне '86 набор.
центровката как я правиш на "ухо" ли?
предполагам,че изключваш вакумния регулатор на делкото?
започни от най-елементарните неща както са написали по-горе.
кабелите шампион са на 50.000 км още в кутията![]()
Ми нямам представа дали е била изобщо с катализатор аз не съм пипал до сега гърнетата а ти имал ли си същия проблем?kris11 написа:Мисля си да не са ми запушени гърнетата.Доста са изгнили а и миналата седмица задното се проби.Между другото много мерише на неизгоряла газ отзад при ауспуха!
Моя Голф 2ка 87г. беше със същият мотор и му махнах катализатора. Ти махнал ли си го или си още с него??
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
При правне на центровката всичко трябва да си е в изправност.Вакумния регулатор също.От него ти зависи стабилна работа при ниски обороти.Разграфи си по някакъв начин ъгала на предварение и си пробвай на различно предварение. Направи е да работи на бензин стабилно и не я пипай повече. Естествено че с голямо предварение няма да има стабилна работа на ниски обороти. С две думи. предварението трябва да е посредата нито голямо нито пък да липсва!!!




- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
ANNIHILATOR написа:.......
разбирам,че искаш да си полезен,но в поста не си написал нищо.
по-голямо,по-малко предварение...... Screwy
за тази цел си има уред/стробоскоп/ и литература/книги,програмки/
ако мислиш,че метода "на ухо" е правилен и дава резултати..........

вакум-регулатора трябва да е изключен.
Проблема май идва от вакомния регулатор. Сега го изолирах и направих центровка както трябва и колата заработи перфектно. незнам какво му е на тоя регулатор но мембранката вътре е здрава защото държи на вакум не изпуска. Незнам дали не му е омекнала пружината вътре защото като запаля колата и вакома ко дърпа до край и пуска много голямо предварение. според мен на ниски обороти трябва да стои в изходно положение.
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 104 госта