Passat B3 1.8 моно каква марка свещи да си купЯ?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
swissmad
Мнения: 176
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот swissmad » Пон 17 дек 2007 3:03


NGK

С БОШ съм вече 15 000 км. (4 електродни ) и нямам засега проблеми ,но мисля че НЖК-то са по-добри(старите ми бяха такива).Лично мое мнение .




Alx-P
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот Alx-P » Пон 17 дек 2007 8:34


:?: Тези коментари важат ли за В3 2Е (2.0/115кс) :?:


ttony
Мнения: 169
Регистриран на: Пет 16 дек 2005 21:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ttony » Пон 17 дек 2007 8:58


Alx-P написа::?: Тези коментари важат ли за В3 2Е (2.0/115кс) :?:


В още по-голяма сила.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 17 дек 2007 12:28


ttony написа:
Alx-P написа::?: Тези коментари важат ли за В3 2Е (2.0/115кс) :?:


В още по-голяма сила.

Така си е! ;)
NGK BUR6ET ги дават за начално вграждане в нашите двигатели.
между впрочем, като видях, че е така и вече и аз съм с такива ;)


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 17 дек 2007 12:50


Абе не знам за Пасат,ама за Голф-вариант 1.8 АBS .....БРИСК-Силвер са си перфектни(4.50 лв парчето...изкарват 20 000 и повече км)....може за Пасата да не стават :wink: ама на Голфа ми заспаха...сигурно е от купето :wink:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 17 дек 2007 13:01


Общо взето аз си взех Бош Супер Плюс или нещо такова бяха.Още не съм ги сложил обаче за да дам мнение.
в Елит Кар ме питаха дали колата ще работи на газ или си е на бензин и им казах че ми трябват за газ и те ми дадоха такива.Даже не съм гледал колко електродни са..... :oops:


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Пон 17 дек 2007 17:04


zfa159 написа:... аз си взех Бош Супер Плюс .. :

Моите са от преди ок 80 хил. км. :wink: , с един електрод, явно съм попаднал на добри.
Когато казах, че ще карам основно на газ ми ги препоръчаха, нищо че за този мотор по принцип се монтират триелектродни.

Ако решиш пусни в Търсене "свещи", само в заглавията на темите, в техническите форуми и прегледай изписаното.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 17 дек 2007 19:05


zfa159 написа:Общо взето аз си взех Бош Супер Плюс или нещо такова бяха.Още не съм ги сложил обаче за да дам мнение.
в Елит Кар ме питаха дали колата ще работи на газ или си е на бензин и им казах че ми трябват за газ и те ми дадоха такива.Даже не съм гледал колко електродни са..... :oops:

Няма разлика в свещите за газ и бензин...това са измишльотини на некомпетентни хора....има значение САМО степента на сгъстяване защото колкото по-висока е тя толкова по-голяма устойчивост на искрата се изисква.....както и конструктивните особености на ДВГ(оптималната температура на която работи)за топлинното число на свещите....


Потребителски аватар
swissmad
Мнения: 176
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот swissmad » Вто 18 дек 2007 19:14


ама на Голфа ми заспаха...сигурно е от купето
:lol: :lol: :lol:

А иначе съм съгласен с joker


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Вто 18 дек 2007 23:01


joker написа:Няма разлика в свещите за газ и бензин...това са измишльотини на некомпетентни хора....има значение САМО степента на сгъстяване защото колкото по-висока е тя толкова по-голяма устойчивост на искрата се изисква.....както и конструктивните особености на ДВГ(оптималната температура на която работи)за топлинното число на свещите....

Еми....те хората попитаха и понеже знам че няма да седнат да ме пъжат им казах че ще какрам на газ и те ми дадоха такива.Ако бях казал че ще карам на бензин можеше пак да ми дадат същите...
Иначе теоретично си прав ама донякъде, защото при горенето на газ развиваната температура в горивната камера е по-висока отколкото на бензин понеже газта реално погледнато е по-калорична като гориво от бензина и при горенето и се отделя по-висока температура,което пък само по себе си налага по-друг топлинен режим на работа на свещите и тогава вече както сам си казал този режим игре важна роля в подбора на конкретната свещ за конретния двигател.
:офф
Ще ме контрираш с мнението че щом газта е по-калорична защо тогава колата харчи повече на газ като по всякаква логика трябва да е обратното - отговора е в непрецизното дозиране и смесообразуване което е основния фактор за оптимално горене и съответно мощност на двигателя.При газовите инжекциони от по-новите поколения разхода на газ е дори по-малък от на бензин защото сместа е изключително оптимална и се контролира изцяло електронно доста прецизно.Нещо,което изпарителя и врътката отгоре на маркуча за газта (камоли пък Пенчо газаджията с газанализатора си) никога не могат да направят и дори да успеят сместа е оптимална за определени обороти и натоварване на двигателя а в останалото време на динамична работа е твърде бедна или твърде богата.Това не важи съвсем за ламбда контролите при моноинжекционите ама там се намесват фактори като чисто механичното време за реакция на стъпковия електромотор (който е вместо кранче в случая) при подаване на сигналите от ламбда сондата на контролера за бедна или богата смес за да я измени за да я нагоди да е оптимална.
Иначе за свещите за мен лично няма значение за газ ли са,за бензин ли и т.н.Важното е колата да работи добре с тях.Като марка съм се спрял на Бош понеже в Елит Кар са им свестни частите и поне знам че свещта си е истински Бош.


Потребителски аватар
Passat_91
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 01 ное 2007 20:27
Автомобил: VW Passat B3 Variant
Двигател: 1.8 MI RP 12.1990
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот Passat_91 » Чет 20 дек 2007 19:36


А какво топлинно число трябва да бъдат за Passat B3 1.8 моноинжекция 90 коня тези свещи на NGK BUR6ET триполусни или Denso Iridium.


nikicar
Мнения: 67
Регистриран на: Пет 21 яну 2005 10:02
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Свещи

Мнениеот nikicar » Пет 21 дек 2007 1:01


Passat_91 написа:А какво топлинно число трябва да бъдат за Passat B3 1.8 моноинжекция 90 коня тези свещи на NGK BUR6ET триполусни или Denso Iridium.

DENSO IRIDIUM POWER IW20 мисля по данните които си дал ...


nikicar
Мнения: 67
Регистриран на: Пет 21 яну 2005 10:02
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Свещи

Мнениеот nikicar » Пет 21 дек 2007 8:39


VW_FEN написа:Denso Iridium :P :D 35 лева парчето, но определено има смисъл :) еднополюсни са... с голяма искра.

Еееееееее кви 35лв. ???Откъде ги купи и какъв е кода на свеща та чак 35лв. ???


Потребителски аватар
eradev
Мнения: 257
Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 11:43
Автомобил: HR-V
Двигател: D16W1
Местоположение: Бургас

ee

Мнениеот eradev » Нед 23 дек 2007 11:26


ето какво казва бай руснак по темата http://www.autoreview.ru/new_site/year2004/n23/svechi/1.htm


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Свещи

Мнениеот VW_FEN » Нед 23 дек 2007 12:17


nikicar написа:
VW_FEN написа:Denso Iridium :P :D 35 лева парчето, но определено има смисъл :) еднополюсни са... с голяма искра.

Еееееееее кви 35лв. ???Откъде ги купи и какъв е кода на свеща та чак 35лв. ???


Абе аз взех от обикновените денсо, които общо ми излязоха общо 29 лв. Едно магазинче на Косер в Люлин. Искаше ми се да взема Иридиум, но друг път. Но съм карал кола с такива и мисля, че има много смисъл в тях. Иначе от обикновените денсо съм много доволен и пак има малко живване на двигателя. Не го знам кода на свещта, ще отида и ще ги питам пак. Ако напишеш в youtube.com денсо иридиум, има клипчета с тях. Същите са. От друга страна пък 100 лв и отгоре за свещи звучи малко като лудост, при положение, че могат да се вземат за по 4 лв обикновени. Но аз следващите свещи, които ще взема определено са денсо иридиум. ;)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта