Не мога да запаля!!!Помощ!Спешно!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
EFG
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 07 дек 2007 23:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: france

Не мога да запаля!!!Помощ!Спешно!!!

Мнениеот EFG » Пон 17 дек 2007 22:41


Колеги , днес докато карах изведнъж започна да предърпва и да се мачи все едно няма бензин, а стрелката показваше преди червената зона. Изведнъж мотора спря.веднага помислих че ми е сваршил бензина и налях към 6 литра. Пак пробвам да пали--не иска :cry: .Мачих я така и пак нестава. Слушахме с един приятел бензиновата помпа но не работи, някои може ли да ми каже как се прецака и какво може да и има и какво да правя че утре трябва да се поправя много спешно.Знам че мога да разчитам на вас . 1.8 ГОЛФ 3 Моно 75кс 93гд 3 врати.....................

.............7 МЕСЕЦА ПО-КЪСНО.......Здравеите отново колеги, благодаря ви много за помощта в този напрегнат за мен момент(нямаше да мога да се прибера в бг).Та правих всичко по указанията и се разбра, че помпата е за смяна.Сменихме я и същият ден тръгнахме за БГ(от франция).Пътувахме на -25 градуса вечерта в германия и австрия, голфеца един два пъти "настина" и загасна, но после си палеше без проблеми.Евала на колата издаржа, а после и в ледовете в бг беше номер 1.За жалост трябваше да се приберем с автобус заради снеговете които паднаха януари и голфа съответно се продаде.След това исках много да си намеря голф 4 но уви не стана работата.Излезна ми оферта за Рено лагуна и сега съм собственик на френския противник на ФВ, но не съжелявам.Още едно голямо БЛАГОДАРЯ на всички, които ми помогнаха.
Съжелявам за късния отговор но по-добре късно отколкото никога!

Последна промяна от EFG на Сря 16 юли 2008 1:12, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 17 дек 2007 22:48


За съжаление, явно помпата е заминала! :(
Оправянето е смяна с нова.
За всеки случай намери буксата,където са включени кабелите за помпата Над резервоара са, но не знам дали са под капачето или над него. Провери идва ли до тях напрежение. Проверката може да стане дори и с лампичка. Ако светне- сорри!Нова помпа!
Ако не светне има голям шанс релето да е отишло.
Успех!


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Re: Не мога да запаля!!!Помощ!Спешно!!!

Мнениеот petko5 » Пон 17 дек 2007 22:50


EFG написа: Слушахме с един приятел бензиновата помпа, но не работи, някои може ли да ми каже как се прецака ?


Не търси проблема, просто и е дошло времето.
Вземаш нова или втора ръка, монтираш и си решаваш проблема :wink:


Потребителски аватар
Пилето
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот Пилето » Пон 17 дек 2007 22:54


Преди да сваляш помпата- подай и + и - директно на нейната клема, без да я развиваш и ако зажужи- ще си спестиш ваденето, а проблема може да е в захранването и.
Ако не заработи- извади я и и дай директно на нейните клеми- може нещо да се е откачило, но ако не работи- вземи си нова, най- добре БОШ.


EFG
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 07 дек 2007 23:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: france

Мнениеот EFG » Пон 17 дек 2007 22:56


а тя се маха от багажника под една голяма капачка нали и после се заварта, каква е точно процедурата по махането после по слагането че ще го правя аз, щото не намерих майстор за няколко часа . А и съм във Франция.


EFG
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 07 дек 2007 23:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: france

Мнениеот EFG » Пон 17 дек 2007 23:14


моля кажете ми процедурата по манахето на помпата, търсих из форума но не намерих


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Вто 18 дек 2007 0:13


EFG написа:моля кажете ми процедурата по манахето на помпата, търсих из форума но не намерих

Откачаш горивопроводите и буксата, после развиваш с ръце "капачката", която държи горивната помпа в отвора й.(както колегите са писали, всичко това се намира под металната кръгла капачка в багажника).После вадиш внимателно, защото и поплавъка е там....Като извадиш ще видиш за какво става на въпрос :wink:
ВНИМАНИЕ, когато се борави с резервоари и с летливи горива, не трябва да има източници на искри и помещението да е добре проветримо, нищо че бензиновите пари са по-тежки от въздуха....
П.П.Може да се наложи да ползваш груба сила, за целта ще ти е нужен чук и голяма тъпа отвертка...ако не можеш да развиеш капачката на ръце, ще я почукваш по посока на развиване последователно по целия диаметър докато охлаби(трябва да има оребрения).Няма да е зле и да си подготвиш 2 нови скоби за горивопроводите....
Успех с начинанието :!:


Потребителски аватар
m&m16v
Мнения: 269
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,с Герман
Контакти:

Мнениеот m&m16v » Вто 18 дек 2007 0:21


И преди да започнеш с операцийте по разглобяването на помпата, провери предпазител номер 18. :lol:


Потребителски аватар
marianchev
Мнения: 2296
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
Автомобил: Passat B5 + B6
Двигател: AFN + BKP
Местоположение: Вкъщи

Мнениеот marianchev » Вто 18 дек 2007 0:23


[quote="NovobranecGT"][/quote]
Абсолютно точно казано :да:
Миналата седмица сменях помпата, хубаво че имам и газово та не закъсах


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 18 дек 2007 9:23


дай контакт.
слушай помпата. ако изжужи и спре-почни да въртиш мотора.
ако не жужи докато въртиш-спри и пак дай само контакт.
ако пак изжужи-провери дали има искра докато въртиш.
ако няма-смени датчик на хол.


EFG
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 07 дек 2007 23:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: france

Мнениеот EFG » Вто 18 дек 2007 15:08


благодаря отивам да я оправям


EFG
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 07 дек 2007 23:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: france

Мнениеот EFG » Вто 18 дек 2007 21:01


ами проблема остава :( :( проверихме помпата работи, сменихме релето нестава просто не стига ток до помпата кажете какво да правя моля ви. какво да правя какво да направя??????Наистина работата е на кокал!!!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 19 дек 2007 1:07


Ха такааааа....
Лошо! :( Релето се управлява от компютъра на колата... Там вече е по-сложно да се бърка и ми е трудно да обяснявам така.Я пробвай един друг, често срещан дефект: Дали е здрав клемореда на контактния ключ!
Дай на контакт и виж дали ще запалят фаровете на къси или дълги.
Ако останат само на габарити, значи най-вероятно клемореда е дал фира ;)
Сменя се гадно и трудно, но поне човек знае какво и за какво го прави ;)
Сигурен ли си, че не са нагорели контактчетата на куплунга, дето се включва помпата?
Ако са нагорели то това обяснява защо са се заголили проводниците, а и нормално е да имат голямо контактно съпротивление и да не завърта помпата.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 19 дек 2007 9:34


направи ли това което ти писах? какъв е резултата?
след като е толкова на кокал работата-направи си труда поне да опишеш какво си направил по подробно.


EFG
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 07 дек 2007 23:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: france

Мнениеот EFG » Сря 16 юли 2008 1:06


Здравеите отново колеги, благодаря ви много за помощта в този напрегнат за мен момент(нямаше да мога да се прибера в бг).Та правих всичко по указанията и се разбра, че помпата е за смяна.Сменихме я и същият ден тръгнахме за БГ(от франция).Пътувахме на -25 градуса вечерта в германия и австрия, голфеца един два пъти "настина" и загасна, но после си палеше без проблеми.Евала на колата издаржа, а после и в ледовете в бг беше номер 1.За жалост трябваше да се приберем с автобус заради снеговете които паднаха януари и голфа съответно се продаде.След това исках много да си намеря голф 4 но уви не стана работата.Излезна ми оферта за Рено лагуна и сега съм собственик на френския противник на ФВ, но не съжелявам.Още едно голямо БЛАГОДАРЯ на всички, които ми помогнаха.
Съжелявам за късния отговор но по-добре късно отколкото никога!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта