Отново гадният ТЕРМОСТАТ......

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Чет 13 дек 2007 16:10


q.n.q, Здравей сега отворих форума. Да, това е термостата, който сложих. Предполагам, че щом си от София можеш да отидеш лично до фирмата. Доколкото си спомням имат и магазин. Само да ти напомня да си купиш и О пръстен, че на мен не ми изпратиха и мазахме със силиконова паста стария. Можеш и да не сменяш антифриза - при смяната изтече около 1,5 л. Долях литър нов + малко дестилирана вода, а изтеклия отлях за доливки. Тези термостати, като вземат да отказват, иглата им се изкривява и не може да се върне - с една дума отказват постепенно да ЗАТВАРЯТ / а не да отварят /
Успех с подмяната!
ПС Видя ли колко други хубави неща предлага тази фирма?




Потребителски аватар
g.n.g
Мнения: 254
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот g.n.g » Чет 13 дек 2007 21:00


Да видях какво предлагат.
Доста добри цени са дали.
Ще пробвам да сменя сам термостата, а О пръстен имам защото купих
нов преди няколко дни.
Мерси за отговорите.


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Чет 13 дек 2007 21:48


режеш 1 бутилка от 1.5 литра наполовина и в слагаш плътно до фланеца на термостата - така не изгубих и милилитър от антифриза ;) Прави се на 2 пъти - първо обираш този който изтича от гумената тръба, после като махнеш фланеца с термостата също теква малко...
Малко хинтче как да не губите антифриза при смяната на термостата :)


Потребителски аватар
ONYX
Мнения: 137
Регистриран на: Чет 17 май 2007 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот ONYX » Чет 13 дек 2007 23:39


И моя качва малко над 70 гр.В задръстване може и да качи малко повече.Но парното си духа топло и то доста.Пречи ли нещо ако термостата не отчита правилно.


Потребителски аватар
g.n.g
Мнения: 254
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот g.n.g » Пет 14 дек 2007 9:44


Uneek написа:режеш 1 бутилка от 1.5 литра наполовина и в слагаш плътно до фланеца на термостата - така не изгубих и милилитър от антифриза ;) Прави се на 2 пъти - първо обираш този който изтича от гумената тръба, после като махнеш фланеца с термостата също теква малко...
Малко хинтче как да не губите антифриза при смяната на термостата :)



Благодаря за съвета! Ще бъде спазен :wink: .


Потребителски аватар
g.n.g
Мнения: 254
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот g.n.g » Пет 14 дек 2007 9:45


ONYX написа:И моя качва малко над 70 гр.В задръстване може и да качи малко повече.Но парното си духа топло и то доста.Пречи ли нещо ако термостата не отчита правилно.


Всичко което не функционира правилно може да направи проблем!
Най-малкото на дълъг път се смръзваш, а разхода ти :shock ........
Направо е като градско, защото колата работи постоянно с обогатена смес.


todor_dj
Мнения: 21
Регистриран на: Чет 31 май 2007 17:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Най накрая влезе в температурен режим

Мнениеот todor_dj » Сря 19 дек 2007 8:51


След три месеца проби и грешки най накрая замених пластмасовия термо-патрон със стар модел метален термостат и температурния режим на двигателя се установи.
Смених две марки термо-патрони, на два пъти свалях по 1 мм от иглата, подлагах дистанционни пръстени зад патрона, но за съжаление резултата беше частичен.
Най накрая купих метален термостат за 12 лв. леко го модифицирах (намалих диаметъра на ограничаващата шайба в задния край до 22 мм. за да може свободно да влиза в "октопода"), уплътних го със силикон към пластмасовата капачка и го монтирах.
Резултата за сега е отличен. Една седмица експлоатация. Температурата (90 градуса) достига за 5 мин. При висока скорост тя чувствително не се променя. Мисля, че успях да реша проблема.
Според мене най бързото и евтино решение при проблеми свързани с този тип термостати е тяхната замяна с метални.


Потребителски аватар
g.n.g
Мнения: 254
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Най накрая влезе в температурен режим

Мнениеот g.n.g » Сря 19 дек 2007 9:57


todor_dj написа:След три месеца проби и грешки най накрая замених пластмасовия термо-патрон със стар модел метален термостат и температурния режим на двигателя се установи.
Смених две марки термо-патрони, на два пъти свалях по 1 мм от иглата, подлагах дистанционни пръстени зад патрона, но за съжаление резултата беше частичен.
Най накрая купих метален термостат за 12 лв. леко го модифицирах (намалих диаметъра на ограничаващата шайба в задния край до 22 мм. за да може свободно да влиза в "октопода"), уплътних го със силикон към пластмасовата капачка и го монтирах.
Резултата за сега е отличен. Една седмица експлоатация. Температурата (90 градуса) достига за 5 мин. При висока скорост тя чувствително не се променя. Мисля, че успях да реша проблема.
Според мене най бързото и евтино решение при проблеми свързани с този тип термостати е тяхната замяна с метални.



Привет.
А ако ни светнеш от къде си купил този метален и с какъв номер е ще бъде добре.
А ако пък имаш и снимков материал на подобрението което си направил дай да видим всички.

Благодаря.


todor_dj
Мнения: 21
Регистриран на: Чет 31 май 2007 17:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

OK

Мнениеот todor_dj » Сря 19 дек 2007 10:54


Нямам пълен комплект снимки, но довечера ще се постарая да илюстрирам направеното.


Потребителски аватар
g.n.g
Мнения: 254
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот g.n.g » Сря 19 дек 2007 13:41


Ще съм много благодарен, че и на мен ми писна от тия термостати.
Аз все пак ще сложа едно "менте" дето съм купил вече за да го тествам,
а твоята разработка ще я направя удома (за да я имам готова) и ще я
монтирам когато се наложи. :wink:


Потребителски аватар
Bahama man
Мнения: 1229
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
Автомобил: VW Polo 1998
Двигател: AEF

Мнениеот Bahama man » Сря 19 дек 2007 13:52


Колеги пак се обръщам към вас...Днес искарах колата да е покарам градско след 20-на минути загря до нормалната температура 90 градуса при нормално каране...нужно ли е да сменям термостата...при положение че извънградско пак температурата пада на около 70 градуса :roll:


Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Marto_Polo » Сря 19 дек 2007 14:04


След като смених термостата стрелката се закова на 90 и както в града така и на извънградско не мърда


Потребителски аватар
g.n.g
Мнения: 254
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот g.n.g » Сря 19 дек 2007 14:10


Човече незнам какво да ти кажа.
Аз след като смених термостата с нов колата започна да загрява по-бързо,
но след като тръгнах по Цариградско с висока скорост стрелката падна на малко
по-ниско от 70 градуса!!! Това за мен е ненормално. Хората казват, че като си на ГАЗ
има някаква разлика в температурата на двигателя, но според мен не е така.
Ако има някакви колебания то те ще се компенсират за малко по-дълго време.
Утре ще сменя пак термостата с НОВ и ако пак го прави това вече не знам какво ще правя.
Внимателно ще проверя дали пасва или иглата е по-дълга от необходимото.
Ще направя и малко снимки за хора дето като мен не са наясно много какво правят. :D :D :D


Потребителски аватар
g.n.g
Мнения: 254
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот g.n.g » Сря 19 дек 2007 14:12


Marto_Polo написа:След като смених термостата стрелката се закова на 90 и както в града така и на извънградско не мърда



Я тогава кажи какъв термостат си сложил и от къде го взе.


Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Marto_Polo » Сря 19 дек 2007 14:45


Марката е VERNET. Първо бях взел BEHR от металните и се оказа, че аз съм с пласмасовите. Разликата е мисля само в капачката. Та отидох и взех пласмасов и беше тази марка. Другия вариант е нова капачка или дупчене на старат онова дето влиза иглата. :)
А това при теб ми прилича, че не затваря напълно т.е. иглата да е по дълга.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта