q.n.q, Здравей сега отворих форума. Да, това е термостата, който сложих. Предполагам, че щом си от София можеш да отидеш лично до фирмата. Доколкото си спомням имат и магазин. Само да ти напомня да си купиш и О пръстен, че на мен не ми изпратиха и мазахме със силиконова паста стария. Можеш и да не сменяш антифриза - при смяната изтече около 1,5 л. Долях литър нов + малко дестилирана вода, а изтеклия отлях за доливки. Тези термостати, като вземат да отказват, иглата им се изкривява и не може да се върне - с една дума отказват постепенно да ЗАТВАРЯТ / а не да отварят /
Успех с подмяната!
ПС Видя ли колко други хубави неща предлага тази фирма?
Отново гадният ТЕРМОСТАТ......
-
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
- Автомобил: 1998 VW Polo Variant
- Двигател: APQ
- Местоположение: Благоевград
режеш 1 бутилка от 1.5 литра наполовина и в слагаш плътно до фланеца на термостата - така не изгубих и милилитър от антифриза
Прави се на 2 пъти - първо обираш този който изтича от гумената тръба, после като махнеш фланеца с термостата също теква малко...
Малко хинтче как да не губите антифриза при смяната на термостата

Малко хинтче как да не губите антифриза при смяната на термостата

- g.n.g
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Uneek написа:режеш 1 бутилка от 1.5 литра наполовина и в слагаш плътно до фланеца на термостата - така не изгубих и милилитър от антифризаПрави се на 2 пъти - първо обираш този който изтича от гумената тръба, после като махнеш фланеца с термостата също теква малко...
Малко хинтче как да не губите антифриза при смяната на термостата
Благодаря за съвета! Ще бъде спазен

- g.n.g
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ONYX написа:И моя качва малко над 70 гр.В задръстване може и да качи малко повече.Но парното си духа топло и то доста.Пречи ли нещо ако термостата не отчита правилно.
Всичко което не функционира правилно може да направи проблем!
Най-малкото на дълъг път се смръзваш, а разхода ти

Направо е като градско, защото колата работи постоянно с обогатена смес.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Чет 31 май 2007 17:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Най накрая влезе в температурен режим
След три месеца проби и грешки най накрая замених пластмасовия термо-патрон със стар модел метален термостат и температурния режим на двигателя се установи.
Смених две марки термо-патрони, на два пъти свалях по 1 мм от иглата, подлагах дистанционни пръстени зад патрона, но за съжаление резултата беше частичен.
Най накрая купих метален термостат за 12 лв. леко го модифицирах (намалих диаметъра на ограничаващата шайба в задния край до 22 мм. за да може свободно да влиза в "октопода"), уплътних го със силикон към пластмасовата капачка и го монтирах.
Резултата за сега е отличен. Една седмица експлоатация. Температурата (90 градуса) достига за 5 мин. При висока скорост тя чувствително не се променя. Мисля, че успях да реша проблема.
Според мене най бързото и евтино решение при проблеми свързани с този тип термостати е тяхната замяна с метални.
Смених две марки термо-патрони, на два пъти свалях по 1 мм от иглата, подлагах дистанционни пръстени зад патрона, но за съжаление резултата беше частичен.
Най накрая купих метален термостат за 12 лв. леко го модифицирах (намалих диаметъра на ограничаващата шайба в задния край до 22 мм. за да може свободно да влиза в "октопода"), уплътних го със силикон към пластмасовата капачка и го монтирах.
Резултата за сега е отличен. Една седмица експлоатация. Температурата (90 градуса) достига за 5 мин. При висока скорост тя чувствително не се променя. Мисля, че успях да реша проблема.
Според мене най бързото и евтино решение при проблеми свързани с този тип термостати е тяхната замяна с метални.
- g.n.g
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Най накрая влезе в температурен режим
todor_dj написа:След три месеца проби и грешки най накрая замених пластмасовия термо-патрон със стар модел метален термостат и температурния режим на двигателя се установи.
Смених две марки термо-патрони, на два пъти свалях по 1 мм от иглата, подлагах дистанционни пръстени зад патрона, но за съжаление резултата беше частичен.
Най накрая купих метален термостат за 12 лв. леко го модифицирах (намалих диаметъра на ограничаващата шайба в задния край до 22 мм. за да може свободно да влиза в "октопода"), уплътних го със силикон към пластмасовата капачка и го монтирах.
Резултата за сега е отличен. Една седмица експлоатация. Температурата (90 градуса) достига за 5 мин. При висока скорост тя чувствително не се променя. Мисля, че успях да реша проблема.
Според мене най бързото и евтино решение при проблеми свързани с този тип термостати е тяхната замяна с метални.
Привет.
А ако ни светнеш от къде си купил този метален и с какъв номер е ще бъде добре.
А ако пък имаш и снимков материал на подобрението което си направил дай да видим всички.
Благодаря.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Чет 31 май 2007 17:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
OK
Нямам пълен комплект снимки, но довечера ще се постарая да илюстрирам направеното.
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- g.n.g
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Човече незнам какво да ти кажа.
Аз след като смених термостата с нов колата започна да загрява по-бързо,
но след като тръгнах по Цариградско с висока скорост стрелката падна на малко
по-ниско от 70 градуса!!! Това за мен е ненормално. Хората казват, че като си на ГАЗ
има някаква разлика в температурата на двигателя, но според мен не е така.
Ако има някакви колебания то те ще се компенсират за малко по-дълго време.
Утре ще сменя пак термостата с НОВ и ако пак го прави това вече не знам какво ще правя.
Внимателно ще проверя дали пасва или иглата е по-дълга от необходимото.
Ще направя и малко снимки за хора дето като мен не са наясно много какво правят.

Аз след като смених термостата с нов колата започна да загрява по-бързо,
но след като тръгнах по Цариградско с висока скорост стрелката падна на малко
по-ниско от 70 градуса!!! Това за мен е ненормално. Хората казват, че като си на ГАЗ
има някаква разлика в температурата на двигателя, но според мен не е така.
Ако има някакви колебания то те ще се компенсират за малко по-дълго време.
Утре ще сменя пак термостата с НОВ и ако пак го прави това вече не знам какво ще правя.
Внимателно ще проверя дали пасва или иглата е по-дълга от необходимото.
Ще направя и малко снимки за хора дето като мен не са наясно много какво правят.



-
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Марката е VERNET. Първо бях взел BEHR от металните и се оказа, че аз съм с пласмасовите. Разликата е мисля само в капачката. Та отидох и взех пласмасов и беше тази марка. Другия вариант е нова капачка или дупчене на старат онова дето влиза иглата.
А това при теб ми прилича, че не затваря напълно т.е. иглата да е по дълга.

А това при теб ми прилича, че не затваря напълно т.е. иглата да е по дълга.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта