dobrev написа:видях как пича откачи тръбата на въздушния филтър
напои един парцал с "нещо си"
бъркаше бършеше
Да, бършел е около дроселната клапа. Парцала е бил напоен в бензин или коресилин

Но това повече мизерия може да ти прави при стабилноста на празния ход, отколкото максималната мощност да ти зависи толкова от нея.
koziak написа: като карам с бензин 95 ми се случва по често да се запуши от колкото като карам с 98 или 100,
На това не бях обърнал внимание, тъй като не го твърдиш със сигурност... ама може да е вярна работата...
На средата на блока, отпред, имаш детонационен датчик. Представлява едно черно, захванато за блока с болт и излиза кабел от него.
Огледай го старателно! Това е може би основното, което ти командва промяната на ъгъла на запалване на колата!
Появят ли се детонации, той почва да връща изпреварването на делкото.
Виж дали не е напукано, кабела дали е здрав и т.н. Има и точно определен момент, с който трябва да се стегне болта - 20Nm.