Реални километри

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Пон 19 сеп 2005 3:02


Колегата е прав- има и карани коли здраво и много километри, но има и коли които не са карани- лично баща ми има Жигула на 24 години и на 17 хиляди(подчертавам още веднъж 17 000) километра-абсолютно гаражна кола...така че годините не говорят за километрите...




Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5451
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пон 19 сеп 2005 8:51


Някой може ли да ми разтълкува следният съвет
"...Отвийте капачката на маслото при работещ двигател, от там не трябва да духа!!!!!!!!"
Признак за какво е и дали е така?


Потребителски аватар
zaio_baio
Мнения: 607
Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот zaio_baio » Пон 19 сеп 2005 8:58


хах Shocked ако отвиеш капачката докато работи - ако все пак успееш защото системата е под налягане ..... най много всичкото масло да излезе да види кой е идиота с капачката в ръка Shocked Shocked


Потребителски аватар
Jovany
Мнения: 479
Регистриран на: Вто 19 юли 2005 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jovany » Пон 19 сеп 2005 9:01


Ако духа през капачката това е признак за сагуба на компресия /износени сегменти/ един вид налягането от цилиндрите отива в картера. Това може да се провери също и ако се извади нивела.

Последна промяна от Jovany на Пон 19 сеп 2005 9:02, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Ice___Cool
Мнения: 398
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Ice___Cool » Пон 19 сеп 2005 9:01


Споко, нама да излезе много :lol:


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5451
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пон 19 сеп 2005 9:07


Ханс веднъж го карах от Панчарево до София без капачка и като се сетих на паркинга пред нас - изтръпнах.Вдигам капак и ена капка масло не беше излязла - то нали има една пластмасова кора над клапаните...
Иначе определено се усеща подухване от отвора, но незма дали да се притеснявам - по всеобщо мнеие колата си е с много "здрав" двигател и в момента съм страшно доволен от мощността...


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пон 19 сеп 2005 9:45


леко подухване не може да няма, споко


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 19 сеп 2005 10:03


По мощните двигатели винаги имат някакво налягане в картера.


Потребителски аватар
mimo4o
Мнения: 292
Регистриран на: Чет 21 окт 2004 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mimo4o » Пон 19 сеп 2005 11:08


Ако е читав мотора няма да излезе масло от отвора за наливане. Иначе е нормално за коли над 200000 да има леко подухване.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пон 19 сеп 2005 11:22


mimo4o написа:Ако е читав мотора няма да излезе масло от отвора за наливане. Иначе е нормално за коли над 200000 да има леко подухване.

няма и как да излезе, има предпазни кори над клапаните


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Пон 19 сеп 2005 12:47


Тва за налягането в двигателя успя да ме расмее!!!Може и да има 10-20 милибара.Т.е. малко детенце да духа с уста!!! Аз естествено го направих това без да съм го чел никаде при покупката на колата.Може да изхвърчат малки пръски масло.Трябва да караш така доста дълго за да поомасли.Всички ДВГ-та имат вентилация на картера(двигателя)Вентилацията отива под дроселната клапа - с цел преминалата през сегментите горивна сме да се изгори.Друг е въпроса че при старите автомобили това се превръща в втори Ауспух.Затова на старите автомобили се пускат тези маркучи надоло под двигателя да си духат в атмосферата.Що се отнася до духането и на чисто нов автомобил ще се усеща.Винаги има преминали газове през сегментите.Разбира се при новите автомобили са много малко.Асвен това движението на буталата движи и въздуха вътре, така че това не е кой знае какъв показател.

А сега прочетох и съветите.Тоз дето го е писал това да ми докара кола втора употреба дето отговаря на всичко това, и ако иска 5000 аз ще му дам още 5.Е сори но ако имам кола отговаряща на тези изисквания аз няма да я продавам - тя трябва да е на неповече от 1 година.За сръвнение: Служебното Пежо партнер е на 42 000 но волана му вече е изтръкан, 99% се кара грдаско(нормално е изтъркан волан)


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5451
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пон 19 сеп 2005 13:30


Естествено и моя Хансито си има изкаран маркуч и с кеф обдухвам атмосферата :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Пон 19 сеп 2005 13:58


Такава тема аз бях пуснал.Та там бях питал дали някой знае дали изчезва самия надпис total на километража.Питам защото един приятел който има сервиз сподели с мене че след навъртяни 300 000 изчезвал.Зайо Байо или не ме разбра или до толкоз разбира от електроника, че могъл да си напише каквото си иска.Питах негови колеги който връщат километрите.Те казаха че нямало такова нещо!имало коли на който километражите блокирали или спирали да отчитат на 600 000 900 000.Ако някой найстина има информация или виждане по този въпрос да пише, че много ме гложди това.Що се отнася за километрите веднъж в разговор разбрах за едно Volvo (влекач) навъртяло 1 000 000 км до първия си основен ремонт на ДВГ.


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5451
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пон 19 сеп 2005 14:47


За ТИР дори и над 1 000 000 е нормално да е първият ремонт. Виждал съм Мерцедес къса база на градския транспорт на 970 000 също без основен ремнонт


Потребителски аватар
zaio_baio
Мнения: 607
Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот zaio_baio » Пон 19 сеп 2005 15:44


ANNIHILATOR написа:Такава тема аз бях пуснал.Та там бях питал дали някой знае дали изчезва самия надпис total на километража.Питам защото един приятел който има сервиз сподели с мене че след навъртяни 300 000 изчезвал.Зайо Байо или не ме разбра или до толкоз разбира от електроника, че могъл да си напише каквото си иска.Питах негови колеги който връщат километрите.Те казаха че нямало такова нещо!имало коли на който километражите блокирали или спирали да отчитат на 600 000 900 000.Ако някой найстина има информация или виждане по този въпрос да пише, че много ме гложди това.Що се отнася за километрите веднъж в разговор разбрах за едно Volvo (влекач) навъртяло 1 000 000 км до първия си основен ремонт на ДВГ.


Не изчезва надписа успокой се :-) ....... пък и да изчезне има лесно :-)

Оня луд ве - на личната карта на полето особени белези пише - мноо разбира от електроника :drinking: Mr Green Fun mhihi



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта