Връзка към оборотомер

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
teko
Мнения: 140
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Връзка към оборотомер

Мнениеот teko » Сря 19 дек 2007 19:16


От къде трябва да прекарам кабел и къде да го свържа на буксата за да проработи оборотомера.Моята оригинално е с часовник-Г2-RF,2 букси.Благодаря предварително :roll:




Потребителски аватар
spirof
Мнения: 420
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spirof » Чет 20 дек 2007 17:38


ако слагаш табло с оборотомер,само прикачваш биксите и готово


Потребителски аватар
teko
Мнения: 140
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот teko » Чет 20 дек 2007 18:30


И аз така си мислех,ма не стана-всичко друго си бачка,освен оборотомера.


Потребителски аватар
teko
Мнения: 140
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот teko » Чет 27 дек 2007 9:28


Е ,колеги,никой ли няма да даде някакъва информация,или въпросът е прекалено тъп за да се занимавате с него???


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Чет 27 дек 2007 9:56


Бате търсиш си табло със две букси,нищо допълнително не се закача :wink:

п.п Там има некви цифри дето трябва да съвпадат иначе скоростомера няма да ти отчита точно :wink:

Погледни в търсачката :wink:

Може да вържеш две букси на табло с една :wink:


Потребителски аватар
Bobcho_82
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 17 юли 2007 20:04
Автомобил: Golf 2
Двигател: GU+
Местоположение: София

Мнениеот Bobcho_82 » Чет 27 дек 2007 13:11


Мисля че сигнала се вземаше от 7-мо краче на комутатора но несъм много сигурен.
п.п. то стандартоно си е изведено на буксата за таблото заради зумера за ниско налягане на маслото.

Последна промяна от Bobcho_82 на Чет 27 дек 2007 13:55, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Мнениеот G3 » Чет 27 дек 2007 13:50


колега teko здрасти
аз си слагах оборотомер от фиат некф стар 70-та сигурно но работи...
като за начало ми кажи какъв оборотомер си намерил ти

моя е доста прост и го вързах за 20 секунди/само пробата/

на моя оборотомер имаше 3 извода...... - , + и сигнала от бобината/това което кара стрелката да мърда , да отчита оборотите/
въпроса ти е от каде да вземеш сигнал......
на бобината има букси за към дистрибутурната капачка и още доста...
търсиш зелената жичка то е букса с вход и изход намира се отзад на бобината/до купето/, поне при мен е така 1,6 ез,
после сигнала с жичка го откарваш до оборотомера после му подаваш ток + и - и трбва да тръгне...
при мене беше така
+ подадох от бушоните
- взех от вратата
сигнал от бобината с жичка през купето
вече половин година никф проблем вярно отчитане
в твоя случеи трябва да разбереш дали има ток на оборотомера и коя жичка точно е за сигнала
жичкаджия може да ти каже подаваш сигнала и тръгва/ако има ток/


Потребителски аватар
teko
Мнения: 140
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот teko » Чет 27 дек 2007 14:13


G3 написа:колега teko здрасти
като за начало ми кажи какъв оборотомер си намерил ти

Същия като този дето го взех от теб,само смених километража заради предавателното число и пак не тръгна :?


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Мнениеот G3 » Чет 27 дек 2007 14:30


teko написа:
G3 написа:колега teko здрасти
като за начало ми кажи какъв оборотомер си намерил ти

Същия като този дето го взех от теб,само смених километража заради предавателното число и пак не тръгна :?

най-лесния вариан е
свали таблото отиди при жичкаджия в краен случей сервиз за техника
и да ти кажат коя от жичките на буксата е за сигнала от бобината и да замерят дали оборотомера е здрав и дали има ток
на кратко
намират ти жичката която е за сигнал от бобината и теглиш кабела от зелената жичка до таблото :!:

ако няма захранване теглиш + и - пак до таблото/до оборотомера/
предполагам че инасталацията на колата няма такава жичка за сигнал
или ако някой колега може да ти каже коя е жичката на таблото ,режеш я и пускаш сигнала от бобината

цялата работа е повече от елементарна само да знаеш коя жичка за какво е + , - и сигнал



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 112 госта