
Връзка към оборотомер
Връзка към оборотомер
От къде трябва да прекарам кабел и къде да го свържа на буксата за да проработи оборотомера.Моята оригинално е с часовник-Г2-RF,2 букси.Благодаря предварително 

- Bobcho_82
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 17 юли 2007 20:04
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: GU+
- Местоположение: София
Мисля че сигнала се вземаше от 7-мо краче на комутатора но несъм много сигурен.
п.п. то стандартоно си е изведено на буксата за таблото заради зумера за ниско налягане на маслото.
п.п. то стандартоно си е изведено на буксата за таблото заради зумера за ниско налягане на маслото.
Последна промяна от Bobcho_82 на Чет 27 дек 2007 13:55, променено общо 1 път.
- G3
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
- Автомобил: Vw Sharan 7M
- Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
- Местоположение: КалифорНия
колега teko здрасти
аз си слагах оборотомер от фиат некф стар 70-та сигурно но работи...
като за начало ми кажи какъв оборотомер си намерил ти
моя е доста прост и го вързах за 20 секунди/само пробата/
на моя оборотомер имаше 3 извода...... - , + и сигнала от бобината/това което кара стрелката да мърда , да отчита оборотите/
въпроса ти е от каде да вземеш сигнал......
на бобината има букси за към дистрибутурната капачка и още доста...
търсиш зелената жичка то е букса с вход и изход намира се отзад на бобината/до купето/, поне при мен е така 1,6 ез,
после сигнала с жичка го откарваш до оборотомера после му подаваш ток + и - и трбва да тръгне...
при мене беше така
+ подадох от бушоните
- взех от вратата
сигнал от бобината с жичка през купето
вече половин година никф проблем вярно отчитане
в твоя случеи трябва да разбереш дали има ток на оборотомера и коя жичка точно е за сигнала
жичкаджия може да ти каже подаваш сигнала и тръгва/ако има ток/
аз си слагах оборотомер от фиат некф стар 70-та сигурно но работи...
като за начало ми кажи какъв оборотомер си намерил ти
моя е доста прост и го вързах за 20 секунди/само пробата/
на моя оборотомер имаше 3 извода...... - , + и сигнала от бобината/това което кара стрелката да мърда , да отчита оборотите/
въпроса ти е от каде да вземеш сигнал......
на бобината има букси за към дистрибутурната капачка и още доста...
търсиш зелената жичка то е букса с вход и изход намира се отзад на бобината/до купето/, поне при мен е така 1,6 ез,
после сигнала с жичка го откарваш до оборотомера после му подаваш ток + и - и трбва да тръгне...
при мене беше така
+ подадох от бушоните
- взех от вратата
сигнал от бобината с жичка през купето
вече половин година никф проблем вярно отчитане
в твоя случеи трябва да разбереш дали има ток на оборотомера и коя жичка точно е за сигнала
жичкаджия може да ти каже подаваш сигнала и тръгва/ако има ток/
- G3
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
- Автомобил: Vw Sharan 7M
- Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
- Местоположение: КалифорНия
teko написа:G3 написа:колега teko здрасти
като за начало ми кажи какъв оборотомер си намерил ти
Същия като този дето го взех от теб,само смених километража заради предавателното число и пак не тръгна
най-лесния вариан е
свали таблото отиди при жичкаджия в краен случей сервиз за техника
и да ти кажат коя от жичките на буксата е за сигнала от бобината и да замерят дали оборотомера е здрав и дали има ток
на кратко
намират ти жичката която е за сигнал от бобината и теглиш кабела от зелената жичка до таблото

ако няма захранване теглиш + и - пак до таблото/до оборотомера/
предполагам че инасталацията на колата няма такава жичка за сигнал
или ако някой колега може да ти каже коя е жичката на таблото ,режеш я и пускаш сигнала от бобината
цялата работа е повече от елементарна само да знаеш коя жичка за какво е + , - и сигнал
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: cecko gt и 51 госта