Въпрос за Голф 3 TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Вто 18 дек 2007 15:09


plamak написа:Мда и аз исках повече 90кс..но идва въпроса как да си намеря такава :)
Ми то да си намериш 90-ка е в пъти по-лесно от колкото 110-ка. И аз бих те посъветвал да си вземеш 90-ка, поне както написаха по-горе колегите е по-здрав мотор, по-ефтин за поддръжка. А и от 90 коня много лесно става на 140 с няколко подобрения. :wink:




plamak
Мнения: 22
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 15:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот plamak » Вто 18 дек 2007 15:24


Оказва се,че не е толкова лесно :) не и когато имаш малко повече претенций-в моя случай търся GT(мисля,че така се води-клима 4вр,айрбаг,АБС) :)


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mladeja » Вто 18 дек 2007 20:24


С 90 дават разход 3,8 л. на стоте.Вярвам го за постижимо.Аз съм достигал 4,02 но не съм карал само с 90.Имаше и 130.В града ако не си сътезател и не избираш най натоварения трафик 5,5 максимум 6 извън под 5 задължително.


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Мнениеот H2O » Сря 19 дек 2007 0:23


При тези мотори,особенно на втория 110к.с.излиза че караш Голф 3,а подържаш Голф 4.Разликата не е много голяма в подръжката.Естествено цената на моделите е различна.Тези разлики се появяват при всички модели коли.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 19 дек 2007 0:25


Аз не се сещам с кво пъддръжката на АФН е по-скъпа.Проблема на тоя мотор е ,че е по-скъп и рядък.Ако трябва да избирам винаги ще предпочета АФН.


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Сря 19 дек 2007 1:44


Rabbit_TDI написа:Аз не се сещам с кво пъддръжката на АФН е по-скъпа.Проблема на тоя мотор е ,че е по-скъп и рядък.Ако трябва да избирам винаги ще предпочета АФН.
Само до тука мога да ти кажа турбината с променливата геометрия и демпферния маховик. Това са си доста скъпи неща, които често дават фира.


plamak
Мнения: 22
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 15:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот plamak » Сря 19 дек 2007 5:04


Хайде сега пък и вие-поддръжката била като на 4-ка :shock Имате предвид само двигателя надявам се,не ходовата част и тем подобни?Смисъл аз все си мисля,че двигателя не се разваля толкова често.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 19 дек 2007 8:31


Passat_bs написа:
Rabbit_TDI написа:Аз не се сещам с кво пъддръжката на АФН е по-скъпа.Проблема на тоя мотор е ,че е по-скъп и рядък.Ако трябва да избирам винаги ще предпочета АФН.
Само до тука мога да ти кажа турбината с променливата геометрия и демпферния маховик. Това са си доста скъпи неща, които често дават фира.

Турбината с променлива не е проблем особенно ако пишеш във форума/да не говорим че с VNT колата дърпа по коренно различен начин/.За маховика иначе не знаех/верно е гадно/-ама ме съмнява да се разваля толкова често :?


Потребителски аватар
tosho_vr6
Мнения: 203
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот tosho_vr6 » Сря 19 дек 2007 22:13


искам да кажа относно тди 90 и 110кс имах удоволствието да имам тди 110кс няма нищо общо с 90кс искам да кажа аз. А относно въвежа за 90кс и чип се било изравнявало не е така ами 110кс с чип какво става а относно чупенето на мотора нема такива работи съм 100% сигорен имах и мо давах доста газ и не се е чупило продадохго в Ловеч и там го карат здраво и несе е чупило карасе постоядно с чип от Brazel поздрави и на него такаче според мен 110кс е по добре от 90кс и разхода е по добър от на 90 кс ако се кара с 90км/ч дава разход 4л


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 19 дек 2007 22:19


tosho_vr6 написа:искам да кажа относно тди 90 и 110кс имах удоволствието да имам тди 110кс няма нищо общо с 90кс искам да кажа аз. А относно въвежа за 90кс и чип се било изравнявало не е така ами 110кс с чип какво става а относно чупенето на мотора нема такива работи съм 100% сигорен имах и мо давах доста газ и не се е чупило продадохго в Ловеч и там го карат здраво и несе е чупило карасе постоядно с чип от Brazel поздрави и на него такаче според мен 110кс е по добре от 90кс и разхода е по добър от на 90 кс ако се кара с 90км/ч дава разход 4л

:да: -именно повечето недостатъци на АФН като поддръжка са в графа теоретични


Потребителски аватар
tosho_vr6
Мнения: 203
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот tosho_vr6 » Сря 19 дек 2007 22:26


искам да кажа относно тди 90 и 110кс имах удоволствието да имам тди 110кс няма нищо общо с 90кс искам да кажа аз. А относно въвежа за 90кс и чип се било изравнявало не е така ами 110кс с чип какво става а относно чупенето на мотора нема такива работи съм 100% сигорен имах и мо давах доста газ и не се е чупило продадохго в Ловеч и там го карат здраво и несе е чупило карасе постоядно с чип от Brazel поздрави и на него такаче според мен 110кс е по добре от 90кс и разхода е по добър от на 90 кс ако се кара с 90км/ч дава разход 4л. а с 110кс+чип издухваш доста бензинови коли от голфовете няма да можеш саво голф вр6 другите под ножа доста хоразнаят за моя голф AFN +ЧИП доста хора от Казанлък знаят тава бяха наказани с дизела


plamak
Мнения: 22
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 15:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот plamak » Сря 19 дек 2007 22:39


Благодаря на всички изказали мнения!Единственото което ме дразни в тези коли е...друсането,вибрацийте и шума от двигателя.Мой приятел има Голф 3 ТД и като запали...съседите му стават от сън :Д.Но иначе за здравина няма грешка


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Сря 19 дек 2007 22:50


Единственото което ме дразни в тези коли е...друсането,вибрацийте и шума от двигателя.

Ми тогава ти не си хич за голф .. :roll: то като махнеш това и нищо не остава от голфа - де е романтиката :wink: Като не ги щеш си вземи пасат и се вози като улегнал човек :wink: :wink:


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Чет 20 дек 2007 10:40


plamak написа:Благодаря на всички изказали мнения!Единственото което ме дразни в тези коли е...друсането,вибрацийте и шума от двигателя.Мой приятел има Голф 3 ТД и като запали...съседите му стават от сън :Д.Но иначе за здравина няма грешка
Звука на ТДИ-то няма нищо общо със звука на ТД-то. Едното е предкамерен дизел(нормално е да има повече вибрации и по-твърда работа), но ТДИ-то е значително по-тихо, вибрациите почти ги няма и е по-здраво от старите дизели. По мои наблюдения TDI 1Z примерно е по-здрав мотор от колкото TD AAZ мотор.


Потребителски аватар
Gosh
Мнения: 64
Регистриран на: Пон 06 авг 2007 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карнобат

Мнениеот Gosh » Чет 20 дек 2007 11:45


Аз да кажа, че каквото и да вземеш няма да згрешиш разликата в подръжката е никаква малко по скъпо е турбото за 110 коня и няма как да е иначе де .Аз бачкам в магазин за авточасти и карам 110 коня Много съм доволен.Имам много близък приятел който е с безупречно TDI 90 коня също много добре се държи и няма ядове :lol: Според мен си избери голфетка според изискванията си за GT,клима,ABS..... независимо дали 110 или 90 коня :drive
И само да кажа че 110 коня за 5700 малиииии дано е късмет :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kukata_pasat и 58 госта