Ми то да си намериш 90-ка е в пъти по-лесно от колкото 110-ка. И аз бих те посъветвал да си вземеш 90-ка, поне както написаха по-горе колегите е по-здрав мотор, по-ефтин за поддръжка. А и от 90 коня много лесно става на 140 с няколко подобрения.plamak написа:Мда и аз исках повече 90кс..но идва въпроса как да си намеря такава
Въпрос за Голф 3 TDI
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Само до тука мога да ти кажа турбината с променливата геометрия и демпферния маховик. Това са си доста скъпи неща, които често дават фира.Rabbit_TDI написа:Аз не се сещам с кво пъддръжката на АФН е по-скъпа.Проблема на тоя мотор е ,че е по-скъп и рядък.Ако трябва да избирам винаги ще предпочета АФН.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Passat_bs написа:Само до тука мога да ти кажа турбината с променливата геометрия и демпферния маховик. Това са си доста скъпи неща, които често дават фира.Rabbit_TDI написа:Аз не се сещам с кво пъддръжката на АФН е по-скъпа.Проблема на тоя мотор е ,че е по-скъп и рядък.Ако трябва да избирам винаги ще предпочета АФН.
Турбината с променлива не е проблем особенно ако пишеш във форума/да не говорим че с VNT колата дърпа по коренно различен начин/.За маховика иначе не знаех/верно е гадно/-ама ме съмнява да се разваля толкова често
- tosho_vr6
- Мнения: 203
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
искам да кажа относно тди 90 и 110кс имах удоволствието да имам тди 110кс няма нищо общо с 90кс искам да кажа аз. А относно въвежа за 90кс и чип се било изравнявало не е така ами 110кс с чип какво става а относно чупенето на мотора нема такива работи съм 100% сигорен имах и мо давах доста газ и не се е чупило продадохго в Ловеч и там го карат здраво и несе е чупило карасе постоядно с чип от Brazel поздрави и на него такаче според мен 110кс е по добре от 90кс и разхода е по добър от на 90 кс ако се кара с 90км/ч дава разход 4л
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
tosho_vr6 написа:искам да кажа относно тди 90 и 110кс имах удоволствието да имам тди 110кс няма нищо общо с 90кс искам да кажа аз. А относно въвежа за 90кс и чип се било изравнявало не е така ами 110кс с чип какво става а относно чупенето на мотора нема такива работи съм 100% сигорен имах и мо давах доста газ и не се е чупило продадохго в Ловеч и там го карат здраво и несе е чупило карасе постоядно с чип от Brazel поздрави и на него такаче според мен 110кс е по добре от 90кс и разхода е по добър от на 90 кс ако се кара с 90км/ч дава разход 4л
-именно повечето недостатъци на АФН като поддръжка са в графа теоретични- tosho_vr6
- Мнения: 203
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
искам да кажа относно тди 90 и 110кс имах удоволствието да имам тди 110кс няма нищо общо с 90кс искам да кажа аз. А относно въвежа за 90кс и чип се било изравнявало не е така ами 110кс с чип какво става а относно чупенето на мотора нема такива работи съм 100% сигорен имах и мо давах доста газ и не се е чупило продадохго в Ловеч и там го карат здраво и несе е чупило карасе постоядно с чип от Brazel поздрави и на него такаче според мен 110кс е по добре от 90кс и разхода е по добър от на 90 кс ако се кара с 90км/ч дава разход 4л. а с 110кс+чип издухваш доста бензинови коли от голфовете няма да можеш саво голф вр6 другите под ножа доста хоразнаят за моя голф AFN +ЧИП доста хора от Казанлък знаят тава бяха наказани с дизела
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Звука на ТДИ-то няма нищо общо със звука на ТД-то. Едното е предкамерен дизел(нормално е да има повече вибрации и по-твърда работа), но ТДИ-то е значително по-тихо, вибрациите почти ги няма и е по-здраво от старите дизели. По мои наблюдения TDI 1Z примерно е по-здрав мотор от колкото TD AAZ мотор.plamak написа:Благодаря на всички изказали мнения!Единственото което ме дразни в тези коли е...друсането,вибрацийте и шума от двигателя.Мой приятел има Голф 3 ТД и като запали...съседите му стават от сън :Д.Но иначе за здравина няма грешка
Аз да кажа, че каквото и да вземеш няма да згрешиш разликата в подръжката е никаква малко по скъпо е турбото за 110 коня и няма как да е иначе де .Аз бачкам в магазин за авточасти и карам 110 коня Много съм доволен.Имам много близък приятел който е с безупречно TDI 90 коня също много добре се държи и няма ядове
Според мен си избери голфетка според изискванията си за GT,клима,ABS..... независимо дали 110 или 90 коня
И само да кажа че 110 коня за 5700 малиииии дано е късмет
И само да кажа че 110 коня за 5700 малиииии дано е късмет
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта