Целият двигател се омасли след смяна на маслото

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Целият двигател се омасли след смяна на маслото

Мнениеот mafiota » Чет 20 дек 2007 9:38


От както смених маслото (2000км.) забелязвам че двигателя сякаш протече като раздърпана кошница:(
Първо започна да се омаслява под капака на клапаните, след това забелязвам че се омазни в процепа на гарнитурата между блока и главата.
За капака на клапаните ясно , явно трябва да сменя гарнитурата под самия капак, но за тази на блока ?? тя трябва ли да се сменя или може би да се попретегне самата глава :? :roll:
За информация преди колата е карана с масла:

Лемфьордер - 10W40
Моbil 1- 10W40

и сега и налях Motul 6100 - 10W40

С предните масла не съм имал никакъв проблем, та реших да пробвам с това прехваленото тук в форума, но явно нешщата са други :cry:




Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Чет 20 дек 2007 9:45


На мене от тази гарнитура на капака на клапаните ми омасляваше целия двигател. Отделно се образуваха "локвички" върху колекторите и като капне върху изпускателните почваше да пуши. Омасляването в процепа между главата и блока може да е от маслото което се е стекло. По-добре смени първо горната и тогава виж кйакво ще стане.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Чет 20 дек 2007 10:06


Winner25 написа:.................... Омасляването в процепа между главата и блока може да е от маслото което се е стекло. ....


Струва ми се че не е от стичане, а направо си прогизва от там :roll:


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Чет 20 дек 2007 10:30


Една от вероятните причини е от гарнитурата на капака.
На мен от там ми пускаши и карах така близо 3 години. Преди 3 месеца я сменихме и нещата заспаха. Самата гарнитурка е евтина. :wink:


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Чет 20 дек 2007 11:14


mafiota написа:
Winner25 написа:.................... Омасляването в процепа между главата и блока може да е от маслото което се е стекло. ....


Струва ми се че не е от стичане, а направо си прогизва от там :roll:

това е най вероятно от мястото където минава маслопровода за главата/едно изпъкнало място от ляво на делкото/ някой от форума ми го беше казал,било слабо място.И при мен се омазнява там но ме мързи да я сменя .


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Чет 20 дек 2007 11:26


vladtod® написа:
mafiota написа:
Winner25 написа:.................... Омасляването в процепа между главата и блока може да е от маслото което се е стекло. ....


Струва ми се че не е от стичане, а направо си прогизва от там :roll:

това е най вероятно от мястото където минава маслопровода за главата/едно изпъкнало място от ляво на делкото/ някой от форума ми го беше казал,било слабо място.И при мен се омазнява там но ме мързи да я сменя .


мммм май да, точно над мястото където пише номера на двигателя


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Чет 20 дек 2007 21:01


Не може да се пристегне главата - ще я изкривиш :)
Ако не е много голям теча - не го пипай и си гледай маслото от време на време... ако много те дразни под 100-150 лв няма да ти излезе смяната със сигурност (сваляне глава, носене в шлайф база за проверка за кривина и задължителен шлайф минимум 0,1мм, нова гарнитура, сглобяване по обратния ред)


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Пет 21 дек 2007 7:40


Да де, ама това се получи като налях Motul - а, с другите масла не е имало такива проблеми :?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 21 дек 2007 9:09


motula има силни почистащи добавки, може би е отмил стари наслагвания от вътре на двигателя.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Пет 21 дек 2007 12:04


L&R написа:motula има силни почистащи добавки, може би е отмил стари наслагвания от вътре на двигателя.


Това може би е добре, но пък защо ще потича?


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Пет 21 дек 2007 14:15


mafiota написа:
L&R написа:motula има силни почистащи добавки, може би е отмил стари наслагвания от вътре на двигателя.


Това може би е добре, но пък защо ще потича?


Явно така добре е прочистил по пътя си, че там където е имало наслагвания от предишните масла по повърхностите с гарнитурите са се отворили малки процепи и ...
:wink: Все пак не си сменял гарнитури до момента, а те си стареят. А може просто да им е дошло времето :dontknow: . Какъв е вискозитета на Мотула с който си сега?


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Чет 27 дек 2007 7:21


Dpop написа: .............и ...
:wink: Все пак не си сменял гарнитури до момента, а те си стареят. А може просто да им е дошло времето :dontknow: . Какъв е вискозитета на Мотула с който си сега?


6100 Синерджи - 10W40


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Чет 27 дек 2007 11:38


Колега, а ако пробваш да налееш ново масло, например от тези които си карал до сега и не си имал проблем с тях?Или евентуално да го смениш но с по гъсто, да не е 10W40 , а 15W40?!Вярно че сега през тези ниски температури, полусинтетичното е за препоръчване, но може би трябва да избереш от двете злини по малката, не че 15W40 е крайно лошо. Аз с такова гъсто масло карах 3 години, докато не се престраших и сложих полусинтетика - определено очаквах да протече от някъде, но за мое щастие полусинтетиката се оказа по-добра и подходяща за мотора.


pipi_to
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 04 сеп 2004 23:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pipi_to » Чет 27 дек 2007 16:29


Случайно да не си превишил с количеството масло и затова да е почнало да избива?


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Сря 02 яну 2008 14:32


pipi_to написа:Случайно да не си превишил с количеството масло и затова да е почнало да избива?


възможно е и това да е :roll:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта