а добро утро колеги..
тая сутрин транспортерчето неще пак да пали..
т.е. върти си всичко, акумулатора е в ред ,но не иска да запали..
кво ни остава освен да го дръпнем..
паля мерцдесчето и започвам да го дърпам.. дърпах го горе доло 1 км. и тогава запали..
отивам аз пред нас и чакам баща ми да дойде с транспортера да ама 1 мин. го няма.. и както да е идва.. и ми казва: че вкарал 1-ва и подавал газ ,а буса не ускорявал.. вкарал 2-ра и пак същата работа..
покарал така близо 2км. и както си държал 2-ра с подадена газ и буса тръгнал изведнъж да ускорява както си му е реда..
та тоя филм може ли да е от замръзнала нафта..?
От нафтата ли е ?
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- LuIS
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
- Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
- Двигател: 1.9 AWX
- Местоположение: Раковски
нафтата е от бензиностанция.. на VW-то баща ми сложи на няква измислена странция(в Пловдив) щот беше го вкарал в резерва.. а при МБ нямаше проблем щот сложих на OMV(Пловдив)..
а за "нашата" рафинерия.. та то OMV/LukOil/Shell..всичко точи от там .. нафтата си е хубава,но след това в странциите кво слагат в нея.. нямам си и напредстава.. пък на такива без именни бензиностанции НИКОГА.. даже и да трябва да се дърпаме до голяма странция..
а за "нашата" рафинерия.. та то OMV/LukOil/Shell..всичко точи от там .. нафтата си е хубава,но след това в странциите кво слагат в нея.. нямам си и напредстава.. пък на такива без именни бензиностанции НИКОГА.. даже и да трябва да се дърпаме до голяма странция..
- rado_mit
- Мнения: 945
- Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
kombito-tdi написа:типичен синдром на "водната нафта" или ако слагаш промишлена от вашата скромна рафинерия изчакаи да се стопли времето че е само парафин .когато е много студено и аз я избягвам
.. аха .. на 100% го потвърждавам от собствен опит .. ако разполагаш със 30лв. в повече сега около празниците ти препоръчвам да се обзаведеш с 2 добавки .. 1. с/у "замръзване" на нафтата .. тя е евтина и се разрежда 1гр./1лт. .. демек по много малко върви и 2. добавка с/у водата .. нея я сложи еднократно за да "изгориш" водата натрупана в резервоара ..
П.С. .. цената е ориентировъчна за добавките на Ликимоли .. аз тях препоръчвам
- LuIS
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
- Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
- Двигател: 1.9 AWX
- Местоположение: Раковски
днес се заехме да правим бусчето.. та кво стана.. сменихме горивния филтър.. щот беше заскрежен(от хубавата нафта)..
да ама.. въртим няколко пъти пак неиска да запали.. в резервоара кво ли нямаше..
викаме си няма да е от това явно..
ще пробваме свещите.. почваме да вадим една по една..
първите три се вадят лесно.. - и трите работят
четвъртата едвам я извадихме - и тя работи - но много трудно се слага и навива.. няква трудност има при навиването незнам защо.. отначала леко се зави.. после стана много тежко..
петата свещ просто неможем в домашни условия да я свалим.. тя е под ГНП-то..
та въпросите са ми:
Защо така трудно се навива четвъртата свещ и може ли да развалим резбата на гнездото?
и другия въпрос..
с 4 работещи свещи неможе да пали.. от кво друго може да е.. ?
маслото, маслен и въздушен филтър са сменени преди 500км.
да ама.. въртим няколко пъти пак неиска да запали.. в резервоара кво ли нямаше..
викаме си няма да е от това явно..
ще пробваме свещите.. почваме да вадим една по една..
първите три се вадят лесно.. - и трите работят
четвъртата едвам я извадихме - и тя работи - но много трудно се слага и навива.. няква трудност има при навиването незнам защо.. отначала леко се зави.. после стана много тежко..
петата свещ просто неможем в домашни условия да я свалим.. тя е под ГНП-то..
та въпросите са ми:
Защо така трудно се навива четвъртата свещ и може ли да развалим резбата на гнездото?
и другия въпрос..
с 4 работещи свещи неможе да пали.. от кво друго може да е.. ?
маслото, маслен и въздушен филтър са сменени преди 500км.
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
kombito-tdi написа:типичен синдром на "водната нафта" или ако слагаш промишлена от вашата скромна рафинерия изчакаи да се стопли времето че е само парафин .когато е много студено и аз я избягвам
Какво става когато е студено ? Тая сутрин си паля както си му е реда. След 20 метра и хоп гасне колата. Викам си замръзнала нафтата, явно съм попаднал на калпава. Паля след мощно въртене на акумулатора отварям капака и гледам от маркучите смуче само пяна омешена с нафта а от възвратния маркуч пуска само и единствено пяна. В резервоара има около 40 лтр. нафта сложил съм добавка Кастрол, Газ за горене 1 литър. Но не можахме да изтикаме колата до слънце малко да я подгрее

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 64 госта