



Турбина IHI VF12
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- bbboiko2004
- Мнения: 4295
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Aз е бях видял на двойка от 91-ва година 1,6 турбо дизел с интеркулер като на G60 моделите,майстора ми обясни че се включва когато двигателя е загрял и се изключи без да се изчака, за да поддържа циркулацията и за да не прегрее турбината.Както знаем турбодизелите не е добре след дълъг път да се изгасят веднага а трябва двигателя да поработи на място за да не прегрее турбото.Ето снимка 

- emmko
- Мнения: 301
- Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
- Автомобил: BMW E92 330d
- Двигател: 2007
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: а
Значи по твоята логика.. с един нормален изпарител можеш да надуеш на 0.6 спокойно така ли ? (примерно брц или нещо от типа..!?)
това трябва да се преслуша
[/quote]
При 0,6 не е проблем газ-та,поне не голям
!А това,че турбото има водна риза не го спасява от прегаряне на горещата перка при работа на газ,абе газ и спорт
,да ако газ-та е NOS 
това трябва да се преслуша

При 0,6 не е проблем газ-та,поне не голям



- emmko
- Мнения: 301
- Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
- Автомобил: BMW E92 330d
- Двигател: 2007
- Местоположение: Русе
- Контакти:
''По същата причина се слага и маслен кулер - защото маслото , което маже турбината (реално лагерите й представляват маслен филм
) се нагрява зверски откъм топлата му част. Повечето маслени термостати започват да отварят на 160 градуса, напълно отворени са на 180 градуса![/quote]''
Колега "The_Machine" ти по Фаренхайд ли ги даваш тия температури
,нии тук сме в BG не в Щатите или Англия!Като не си сигурен в нещо по добре не го пиши!А иначе ,ако си имал предвид Фаренхайд почти си улучил температурите
!

Колега "The_Machine" ти по Фаренхайд ли ги даваш тия температури


- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Та.. така.. парите са вече взети за проекта
дано да ми дадът след презентацията в понеделника някой ден почивка да мога да напазарувам тук таме
искам малко помощ от колегите от форума ще съм ви много благодарен
значи .. след 1-2 дена ще гледам да купя гарнитурите за разреждането
2 броя Виктор Рейнз и подложка 0.8мм (така ми каза Пацо)
подложката кой и къде може да я направи и какво трябва да му занеса
колектор или ще купя готов (колега спомена че има) или ще направя така че той отпада..
масления път ми е интересно как ще го измисля и къде могат да ми го направят
кулера за маслото предполагам че и него понеделника ще го взема
другото е турбо-изпарителя и всичко свързано с газовото ..
4 тапи за колектора (на мястото на инжекторите)
ебати винаги пропускам нещо ама да видим този път какво ще е и ще запалим ли
благодарности на стенли и на машинката който обещаха да ударят по едно рамо за бигачката

дано да ми дадът след презентацията в понеделника някой ден почивка да мога да напазарувам тук таме

искам малко помощ от колегите от форума ще съм ви много благодарен
значи .. след 1-2 дена ще гледам да купя гарнитурите за разреждането
2 броя Виктор Рейнз и подложка 0.8мм (така ми каза Пацо)
подложката кой и къде може да я направи и какво трябва да му занеса
колектор или ще купя готов (колега спомена че има) или ще направя така че той отпада..
масления път ми е интересно как ще го измисля и къде могат да ми го направят
кулера за маслото предполагам че и него понеделника ще го взема
другото е турбо-изпарителя и всичко свързано с газовото ..
4 тапи за колектора (на мястото на инжекторите)
ебати винаги пропускам нещо ама да видим този път какво ще е и ще запалим ли

благодарности на стенли и на машинката който обещаха да ударят по едно рамо за бигачката
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ясно.. машинка ще отидем с теб
между времено масления път разбрах как ще го измислим
обясниха ми 1-2 човека които са правили .. входа ще бъде направен на ботевградско при някакви пичове.. а изхода на маслото (сиреч дет отива в картера) с маслоустойчив маркуч не е задължително да е армиран до колкото разбрах
тапите ще ги направя при някой стругар по инжекторите
газовото машинката ще се оправя бал съм го
колектора ми е проблем
имам някаква идея ако може някой от един турбо дизелов и един кр-ов да сглоби 1 ..
интересно ми е дали няма да стане.. тоест то според мен ще стане ... ама някой ако може да заваря чугун..
или там от каквото е колектора
между времено масления път разбрах как ще го измислим

тапите ще ги направя при някой стругар по инжекторите
газовото машинката ще се оправя бал съм го

колектора ми е проблем

интересно ми е дали няма да стане.. тоест то според мен ще стане ... ама някой ако може да заваря чугун..

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта