Турбина IHI VF12

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Съб 22 дек 2007 21:27


Виждал съм че имат отделна електрическа помпа но дали е точно за турбината да кажат дизелджийте :)




Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4295
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Мнениеот bbboiko2004 » Нед 23 дек 2007 1:15


Achim Lauritzen написа:Виждал съм че имат отделна електрическа помпа но дали е точно за турбината да кажат дизелджийте :)

абе аз имам 2 ка 1.6 тди вярно радиатора е огромен ама не съм виждал да има електрическа водна помпа :roll:


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Нед 23 дек 2007 3:12


Има :wink:


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Нед 23 дек 2007 10:19


Vladko написа:Има :wink:

Специално за турбината?


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Нед 23 дек 2007 12:11


Aз е бях видял на двойка от 91-ва година 1,6 турбо дизел с интеркулер като на G60 моделите,майстора ми обясни че се включва когато двигателя е загрял и се изключи без да се изчака, за да поддържа циркулацията и за да не прегрее турбината.Както знаем турбодизелите не е добре след дълъг път да се изгасят веднага а трябва двигателя да поработи на място за да не прегрее турбото.Ето снимка Изображение


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Нед 23 дек 2007 12:58


kam_tod написа:
Vladko написа:Има :wink:

Специално за турбината?

Да тя върти общата вода но го прави с целта за която е обяснил колегата над мен.


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: а

Мнениеот emmko » Нед 23 дек 2007 13:08


Значи по твоята логика.. с един нормален изпарител можеш да надуеш на 0.6 спокойно така ли ? (примерно брц или нещо от типа..!?)
това трябва да се преслуша :twisted:[/quote]


При 0,6 не е проблем газ-та,поне не голям :lol: !А това,че турбото има водна риза не го спасява от прегаряне на горещата перка при работа на газ,абе газ и спорт :lol: ,да ако газ-та е NOS :lol:


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот emmko » Нед 23 дек 2007 13:14


''По същата причина се слага и маслен кулер - защото маслото , което маже турбината (реално лагерите й представляват маслен филм :) ) се нагрява зверски откъм топлата му част. Повечето маслени термостати започват да отварят на 160 градуса, напълно отворени са на 180 градуса![/quote]''


Колега "The_Machine" ти по Фаренхайд ли ги даваш тия температури :roll: ,нии тук сме в BG не в Щатите или Англия!Като не си сигурен в нещо по добре не го пиши!А иначе ,ако си имал предвид Фаренхайд почти си улучил температурите :lol: !


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Нед 23 дек 2007 15:17


Тая турбина ли взимаш.
http://performance-bg.org/forum/viewtopic.php?t=2047


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 23 дек 2007 16:28


oHua написа:Тая турбина ли взимаш.
http://performance-bg.org/forum/viewtopic.php?t=2047


:arrow: :wink: точно тази ;)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 09 яну 2008 10:05


Та.. така.. парите са вече взети за проекта :)
дано да ми дадът след презентацията в понеделника някой ден почивка да мога да напазарувам тук таме ;)

искам малко помощ от колегите от форума ще съм ви много благодарен
значи .. след 1-2 дена ще гледам да купя гарнитурите за разреждането

2 броя Виктор Рейнз и подложка 0.8мм (така ми каза Пацо)
подложката кой и къде може да я направи и какво трябва да му занеса
колектор или ще купя готов (колега спомена че има) или ще направя така че той отпада..
масления път ми е интересно как ще го измисля и къде могат да ми го направят
кулера за маслото предполагам че и него понеделника ще го взема
другото е турбо-изпарителя и всичко свързано с газовото ..
4 тапи за колектора (на мястото на инжекторите)

ебати винаги пропускам нещо ама да видим този път какво ще е и ще запалим ли :lol:

благодарности на стенли и на машинката който обещаха да ударят по едно рамо за бигачката


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Сря 09 яну 2008 10:56


За масления път,дето споменаваш защо не потърсиш от някой турбо дизел! :wink: Там всичко ти е на готово! :wink:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 09 яну 2008 21:15


Доколкото знам имало по Симеон някакви типове, които правели гарнитури - метални, клингеритови и Т.Н. - носиш им гарнитура за главата, какво можеш да им носиш :)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 09 яну 2008 22:00


ясно.. машинка ще отидем с теб
между времено масления път разбрах как ще го измислим :) обясниха ми 1-2 човека които са правили .. входа ще бъде направен на ботевградско при някакви пичове.. а изхода на маслото (сиреч дет отива в картера) с маслоустойчив маркуч не е задължително да е армиран до колкото разбрах

тапите ще ги направя при някой стругар по инжекторите
газовото машинката ще се оправя бал съм го :lol:

колектора ми е проблем :( имам някаква идея ако може някой от един турбо дизелов и един кр-ов да сглоби 1 ..
интересно ми е дали няма да стане.. тоест то според мен ще стане ... ама някой ако може да заваря чугун.. :lol: или там от каквото е колектора


Потребителски аватар
shh
Мнения: 118
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 22:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот shh » Сря 09 яну 2008 22:12


ооооооооо проекта започва

входа за маслото търси трабичка от тд тя е желязна ,а изходящата по добре армирана с холендри да нямаш грижи обикновенните маркучи омекват и се разхлабват става но не е надежно :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта