Първата стъпка е да се ракачи '-' на акумулатора и да се пусне част от антифриза.Аз го направих от долното съединение на радиатора:
След това се маха решетката, защитаваща всмукателния отвор на парното:
Като се свали решетката болтовете се отвиват!
Прехвърляме се вътре и се започва разглобяването.
След това свалих нишата под жабката и самата жабка:
под жабката има още 1 "самотен" шрафт, който я дъжи:
Свалят се всички решетки на въздуховодите:
.. после и самата "коруба" на решетките :
Идва ред на врътките на парното, касетофон и копчетата по централната конзола:
Всички знаем, че централната конзола е много крехка и трябва по внимателската с нея.Ето къде трябва да се отвие (червено).Жълтата стрелка показва къде се намира пластмасов "палец":
Следват: волан, лостовете за чистачки, пластмасите около контактнич ключ, декоративната пластмаса около таблото (сваля се преди да се свали централната конзола) и самото табло:
Свалят се пищялките (или говорители ) от таблото:
... опорните планки под централната конзола:
Идва ред и на самото табло.Държи се на 4 болта - по 2 от всяка страна:
Преди да се дърпа таблото се отвобождава инсталацията от щипките, които са на него.Аз нагъцках всички кабели на мястото на уредите
Кутията с радиаторчето и клапите е вече пред очите ни.
За да се свали се отвиват два болта от към двигателния отсег ( плюс двата болта при решетката ):
След като ги отвием и освободим маркучите влизаме вътре и дърпаме цялата кутия към нас ( върви комплект с врътките )
На снимките клапите изглеждат добре, но това е само привидно.Щом ги докоснах с пръсти дунапрена взе да се разпада.Радиаторчете ми беше Valeo, 99% оригинално ( не знам как не беше протекло ), но доста задръстено отвътре.Кутията се разчленява на две и кутията, в която се намира радиаторчето се разчленява още веднъж:
... клапите почистени от дунапрена:
Презастраховам се срещу бъдещи изгаряния на дунапрена с алуминиева ламарина и нитове:
.. новите части:
Облепих отнов клапите с дунапрен :
Всичко е сглобено и процедурата продължава по обратния ред.
Дано да съм бил полезен.
			   
