поредна тема за моята охладителна система

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

поредна тема за моята охладителна система

Мнениеот kilima » Чет 27 дек 2007 0:03


Здравейте колеги,писал сьм вече 1на тема,но не стигнах до решение на проблема.Та значи колата загрява с мька на място.В задрьстване стои на 110 на прав пьт 70.Вьтре в купето така и не духа особено топло.Майстора ми каза,че термостата ми отварял идеално.Аз пипам трьбите кьм радиатора,но почти не усещам разлика в температурите.Чудя се в крайна сметка термостата ли е за смяна или не,защото ми писна да ме размотават и колата да не работи като хората.




Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Чет 27 дек 2007 0:10


а защо не направиш опит да го смениш?и да се окаже че стария е бачкал нищо не губиш.ще си имаш един резервен?


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Чет 27 дек 2007 0:46


Ами тва си и мислих,а ма не при сьщия майстор,че като го гледам по скоро не му се занимава от колкото да ми работи термостата добре...

Идеята ми е може ли да бьде нещо друго?


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Чет 27 дек 2007 9:33


:gruebel друго не се сещам какво може да е.а това с маркучите е доста относително.моята така на място докато загрее изпушвам 2 цигари пипам маркучите долния студен горния топъл.после като загрее и двата топли.ама въпреки всичко в града ми държеше малко по-висока от нормалната а на извънградско доста ниска темп.термостат смених и се оправи.сменяй го по-скоро че в тия студове :shock а и разхода ти се е вдигнал драстично.моя поне осезаемо спадна.има милион теми със снимки как сам да си го смениш разгледай


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 27 дек 2007 11:21


Термостата не само отваря и затваря ,а определя и дебит на приминаващата през него течност....ако дебитът не отговаря на зададените по заводски параметри градуси и съответствуващата им степен на отваряне - може да се получи този ефект....просто термостата трябва да се смени(особено щом и двата маркуча за радиатора са с еднаква температура още в началото на подгряването)


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 27 дек 2007 12:25


joker написа:Термостата не само отваря и затваря ,а определя и дебит на приминаващата през него течност....ако дебитът не отговаря на зададените по заводски параметри градуси и съответствуващата им степен на отваряне - може да се получи този ефект....просто термостата трябва да се смени(особено щом и двата маркуча за радиатора са с еднаква температура още в началото на подгряването)

Почти така..
както казва В1.. термостата не е 0 или 1 демек отворен или затворен..
просто може да е отворен 0.5 мм което е достатъчно..

максималното отваряне по принцип си го пише в книжките и обикновенно е про 95-97 градуса... и е 7мм.
по този начин се регулира притока на студена охл. течност в мотора..

просто си представи ако на 87 градуса, вземе се отвори на 100% и едни 2-3 лтр 3-4 градусова охл. течност се изсипат у мотора.. дали ще му стане готино..

Като за начало сменяй термостат /ако случайно талианеца го е оставил ;)/


ventaki
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 03 юни 2007 7:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: поредна тема за моята охладителна система

Мнениеот ventaki » Пет 28 дек 2007 18:11


kilima написа:Здравейте колеги,писал сьм вече 1на тема,но не стигнах до решение на проблема.Та значи колата загрява с мька на място.В задрьстване стои на 110 на прав пьт 70.Вьтре в купето така и не духа особено топло.Майстора ми каза,че термостата ми отварял идеално.Аз пипам трьбите кьм радиатора,но почти не усещам разлика в температурите.Чудя се в крайна сметка термостата ли е за смяна или не,защото ми писна да ме размотават и колата да не работи като хората.


Колега, оправи ли термостата. Че и аз съм със същия двигател, градско държи 90-95, но извънградско особено сега си пада на 70 градуса :(


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пет 28 дек 2007 18:59


Износва ви се пластмасовата тръба /таралежа/ в който седи термостата и след време започва да пропуска по малко водица което е напълно достатъчно да насира темпа на извънградско....описал съм проблема..../напълно е възможно да са ви преебани термостатите, но ако са сменяни е тва което ви казвам/


Потребителски аватар
plamen032
Мнения: 763
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот plamen032 » Пет 28 дек 2007 19:10


а за парното щом мъркучите ти са еднакво топли проблема ти е в клапите. При мен като вклуча парното на 4 в колата става сауна а двигателя пова да изстива *отива към 80 градуса



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 107 госта