Нагар по геометрията на турбото-ЗАЩО?
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Нагар по геометрията на турбото-ЗАЩО?
Два пъти я чистих.Горивото нормално,градско каране 2000-3000 оборота.Вакумния клапан работи.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Колега ALH е с променлива геометрия, аз преди около 2-3 месеца имах такива проблеми , НО майсторите като свалиха турбото се оказа ,че клапата която контролира геометрията нещо не била в норми направиха някакви настройки и сега колата върви добре. Обаче аз бях сменял турбина и нещо новата била за друг по-малък мотор. Закачете я на VAG COM и майстор който разбира може да ти направи анализ на показанията на всички параметри по автомобила , КОЙТО РАЗБИРА ! Успех и ако има резултат кажи го да научим нещо
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=63498&highlight=9000%EA%EC

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Колеги след като купих колата и я пробвах извън града при голямо натоварване над 110 колата мина на сервизен режим.Тогава я занесох на КОМ и излезе грешка в налягането на турбината .Майстора измери и вакума на управляващий клапан мисля че N75 се казва и заключи че е от турбото.След като го свалих лоста на геометрията не се движеше разглобих газовата част без вакумния клапан защото работи и между плочката на геометрията извадих нагар 2-3 мм . Основно почистване и дефектовка.Колата вървеше нормално.Не сам якачвал на КОМ след това за да проверя параметрите защото сметнах че проблема е отстранен.Но след няма и 1000км само градско каране управляващото лостче на геометрията почна да не се движи свободно.
По това съдя че геометрията пак се е замърсила с нагар но защо?Градско каране при загряд двигател я настъпвам до колкото позволяват градските условия,не вярвам че конструкторите не са предвидили че колата може да се кара само градско.Може ли да е от преобогатена смес или управляващия клапан на турбината. При ниски обороти вакумния клапан измества лоста на геометрията надолу, което би трябвало да съответства на мин. обороти на турбината като подам газ вакума от управляв. клапан намаля и лостчито се повдига малко като увеличава оборотите на турбината но много незначително може би при натоварване хода ще е по голям.Това ми направи впечетление.На КОМ без тест драйв може ли да се установи и може ли да се правят някакви настроики? EGR ми работи няма много нагар по колектора . Остава и въпроса за катализатора.Моля чакам компететнни мнения и съвети по проблема .Благодаря предварително.
По това съдя че геометрията пак се е замърсила с нагар но защо?Градско каране при загряд двигател я настъпвам до колкото позволяват градските условия,не вярвам че конструкторите не са предвидили че колата може да се кара само градско.Може ли да е от преобогатена смес или управляващия клапан на турбината. При ниски обороти вакумния клапан измества лоста на геометрията надолу, което би трябвало да съответства на мин. обороти на турбината като подам газ вакума от управляв. клапан намаля и лостчито се повдига малко като увеличава оборотите на турбината но много незначително може би при натоварване хода ще е по голям.Това ми направи впечетление.На КОМ без тест драйв може ли да се установи и може ли да се правят някакви настроики? EGR ми работи няма много нагар по колектора . Остава и въпроса за катализатора.Моля чакам компететнни мнения и съвети по проблема .Благодаря предварително.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Заека позна за вакумния клапан беше заял от конденза зимата явно раждясва.Капнах му масълце и се раздвижи.Като свалях турбината ми направи впечитление че изтече вода от него но се движеше нормално и не съм се занимавал с него .Но зимата явно ще трябва да се смазва от време на време.Благодаря на всички който се включиха в дебата.ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ И ИЗПРАЩАНЕ НА НГ.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- lazar_g2
- Мнения: 365
- Регистриран на: Нед 14 май 2006 14:22
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: KR
- Местоположение: София
!
Да помислим заедно .... геометрията от кво се мести ... не е ли от маслото ? и банев да ли е чистил геометрията или клапана на изпуцкателния колектор ? 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Angel_ и 67 госта