Нагар по геометрията на турбото-ЗАЩО?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
a.banev
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Нагар по геометрията на турбото-ЗАЩО?

Мнениеот a.banev » Пет 28 дек 2007 10:38


Два пъти я чистих.Горивото нормално,градско каране 2000-3000 оборота.Вакумния клапан работи.




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 28 дек 2007 13:12


Отговора е може би някъде тук :
a.banev написа:градско каране 2000-3000 оборота


Потребителски аватар
eeedddeee
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 30 яну 2006 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот eeedddeee » Пет 28 дек 2007 13:13


Колега как по-точно я "чисти" ? А причината според колеги е изхабен или задръстен катализатор. И ако може кажи какъв е двигателя , година, буквен код.


a.banev
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот a.banev » Пет 28 дек 2007 17:21


Колата е на 5г. 137хил. км ГОЛФ 4 90 к.с.мотор ALH възможно ли е да е от катализатора?Турбината я разглобявана и основно почистена и дефектована.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 28 дек 2007 18:16


Абе що си мисля че 90 магарета е с гейт.Проблема ти е друг.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 28 дек 2007 18:32


Rabbit_TDI написа:Абе що си мисля че 90 магарета е с гейт.Проблема ти е друг.


не си гo мисли за ALH, докато имах такова проблем с моята турбина съм нямал е верно тяя беше на 30 хиляди :lol:

пс с VNT15 e :wink:


Потребителски аватар
eeedddeee
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 30 яну 2006 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот eeedddeee » Пет 28 дек 2007 19:06


Колега ALH е с променлива геометрия, аз преди около 2-3 месеца имах такива проблеми , НО майсторите като свалиха турбото се оказа ,че клапата която контролира геометрията нещо не била в норми направиха някакви настройки и сега колата върви добре. Обаче аз бях сменял турбина и нещо новата била за друг по-малък мотор. Закачете я на VAG COM и майстор който разбира може да ти направи анализ на показанията на всички параметри по автомобила , КОЙТО РАЗБИРА ! Успех и ако има резултат кажи го да научим нещо :oops:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=63498&highlight=9000%EA%EC


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 28 дек 2007 20:21


Пробвай лоста на управлението който е на самата турбина дали се движи открай-докрай.Може и той да е зацапан и да не сте го зачистили.


a.banev
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот a.banev » Съб 29 дек 2007 11:37


Колеги след като купих колата и я пробвах извън града при голямо натоварване над 110 колата мина на сервизен режим.Тогава я занесох на КОМ и излезе грешка в налягането на турбината .Майстора измери и вакума на управляващий клапан мисля че N75 се казва и заключи че е от турбото.След като го свалих лоста на геометрията не се движеше разглобих газовата част без вакумния клапан защото работи и между плочката на геометрията извадих нагар 2-3 мм . Основно почистване и дефектовка.Колата вървеше нормално.Не сам якачвал на КОМ след това за да проверя параметрите защото сметнах че проблема е отстранен.Но след няма и 1000км само градско каране управляващото лостче на геометрията почна да не се движи свободно.
По това съдя че геометрията пак се е замърсила с нагар но защо?Градско каране при загряд двигател я настъпвам до колкото позволяват градските условия,не вярвам че конструкторите не са предвидили че колата може да се кара само градско.Може ли да е от преобогатена смес или управляващия клапан на турбината. При ниски обороти вакумния клапан измества лоста на геометрията надолу, което би трябвало да съответства на мин. обороти на турбината като подам газ вакума от управляв. клапан намаля и лостчито се повдига малко като увеличава оборотите на турбината но много незначително може би при натоварване хода ще е по голям.Това ми направи впечетление.На КОМ без тест драйв може ли да се установи и може ли да се правят някакви настроики? EGR ми работи няма много нагар по колектора . Остава и въпроса за катализатора.Моля чакам компететнни мнения и съвети по проблема .Благодаря предварително.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 29 дек 2007 18:40


Вероятно имаш катализатор и ти е запушен Н75 или самия управляващ вакуум.На тебе вероятно са ти почистили лопатките.Ако обаче не се въведат и трите елемента в норма пак следва запушване-щото геометрията не се движи.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Нед 30 дек 2007 19:08


геометрията не само се цапа ,а и износва.може да е за смяна


Потребителски аватар
mr_bush
Мнения: 3523
Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:59
Автомобил: Vw Transporter T6
Двигател: 2016
Местоположение: Bg

Мнениеот mr_bush » Нед 30 дек 2007 22:21


Лапа турбото масло ;)


a.banev
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот a.banev » Пон 31 дек 2007 18:46


Заека позна за вакумния клапан беше заял от конденза зимата явно раждясва.Капнах му масълце и се раздвижи.Като свалях турбината ми направи впечитление че изтече вода от него но се движеше нормално и не съм се занимавал с него .Но зимата явно ще трябва да се смазва от време на време.Благодаря на всички който се включиха в дебата.ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ И ИЗПРАЩАНЕ НА НГ.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 02 яну 2008 12:22


Виж провери от къде е дошла водата.На един колега от Карлово гейта му беше направо скапан от ръжда :!: - вероятно и там е влезла водица и става мазало.Трябва и аз да погледна мойто механизамче как е/че таз Австрия само ражди има по нея/ ама е на такова място че :cry:


Потребителски аватар
lazar_g2
Мнения: 365
Регистриран на: Нед 14 май 2006 14:22
Автомобил: VW Corrado
Двигател: KR
Местоположение: София

!

Мнениеот lazar_g2 » Чет 03 яну 2008 1:51


Да помислим заедно .... геометрията от кво се мести ... не е ли от маслото ? и банев да ли е чистил геометрията или клапана на изпуцкателния колектор ? :012:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Kr1s0o, simo7 и 45 госта