ИМАЛИ НЯКАКЪВ ПРОБЛЕМ АКО ТУРБОТО ВКЛЮЧВА ПО-РАНО?
Какво значи включва по рано бе колега



ИМАЛИ НЯКАКЪВ ПРОБЛЕМ АКО ТУРБОТО ВКЛЮЧВА ПО-РАНО?
juve написа:ИМАЛИ НЯКАКЪВ ПРОБЛЕМ АКО ТУРБОТО ВКЛЮЧВА ПО-РАНО?
Какво значи включва по рано бе колегатова не е скоростна кутия
Турбото ти си е включено от 1 ва та секунда на палене до последната ...ти нямаш променлива геометрия , нито електроника ..... просто като започне да помпи въздух под налягане има един праг при определени за модела обороти , когато това започва да се УСеща ..... на 1.9 ТД това мисля беше 2200 - 2400 оборота и за този праг обикновенно " включва" ...ако твоето включва по на ниски обороти - по добре , ще имаш тяга по отрано .....
колега да имаш да взимаш, усещането е точно на 2000 об/мин
ventsimax написа:здравей,колега. Живо ме интересува темата защото и аз наскоро станах горд собственик на същия голф-ааz.Ta и при мен е така-1000 оборота на празен ход.Пиши ако обичаш ако ходиш по майстори дали така е нормално или не. Иначе за мен това е прекрасен мотор а и колата като цяло ме много кефи.
sredkov написа:казах ви че не разбирам много но характерното "свирене"-"свистене"както искайте го наричайте би трябвало да се дочува към 2000-2100 оборота а моето ми направи впечатление че се дочува под 2000 оборота дали е проблем това ??????
bambam01 написа:sredkov написа:казах ви че не разбирам много но характерното "свирене"-"свистене"както искайте го наричайте би трябвало да се дочува към 2000-2100 оборота а моето ми направи впечатление че се дочува под 2000 оборота дали е проблем това ??????
А аз вапросното свистене не съм сигурен дали го чувам. Не знам дали не е нещо катализатор или гарне причината. Вече не знам какво да мисля.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта