нещо повече за Голф 1.9ТД

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Вто 01 яну 2008 18:36


ИМАЛИ НЯКАКЪВ ПРОБЛЕМ АКО ТУРБОТО ВКЛЮЧВА ПО-РАНО?

Какво значи включва по рано бе колега ;) това не е скоростна кутия :wink: Турбото ти си е включено от 1 ва та секунда на палене до последната ...ти нямаш променлива геометрия , нито електроника ..... просто като започне да помпи въздух под налягане има един праг при определени за модела обороти , когато това започва да се УСеща ..... на 1.9 ТД това мисля беше 2200 - 2400 оборота и за този праг обикновенно " включва" ...ако твоето включва по на ниски обороти - по добре , ще имаш тяга по отрано ..... :wink:




Потребителски аватар
BAHKATA_TDi
Мнения: 131
Регистриран на: Нед 15 окт 2006 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот BAHKATA_TDi » Вто 01 яну 2008 18:47


juve написа:
ИМАЛИ НЯКАКЪВ ПРОБЛЕМ АКО ТУРБОТО ВКЛЮЧВА ПО-РАНО?

Какво значи включва по рано бе колега ;) това не е скоростна кутия :wink: Турбото ти си е включено от 1 ва та секунда на палене до последната ...ти нямаш променлива геометрия , нито електроника ..... просто като започне да помпи въздух под налягане има един праг при определени за модела обороти , когато това започва да се УСеща ..... на 1.9 ТД това мисля беше 2200 - 2400 оборота и за този праг обикновенно " включва" ...ако твоето включва по на ниски обороти - по добре , ще имаш тяга по отрано ..... :wink:


колега да имаш да взимаш, усещането е точно на 2000 об/мин


sredkov
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 19:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sredkov » Вто 01 яну 2008 20:24


казах ви че не разбирам много но характерното "свирене"-"свистене"както искайте го наричайте би трябвало да се дочува към 2000-2100 оборота а моето ми направи впечатление че се дочува под 2000 оборота дали е проблем това ??????


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 02 яну 2008 12:16


Свистенето зависи от тва колко са ти разбити гарнета+катализатори.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Сря 02 яну 2008 15:50


колега да имаш да взимаш, усещането е точно на 2000 об/мин

Може и така да е .... а може и да не е ...просто ако не се лъжа , изчетох някъде, че сравняваха AFN с традиционен ТД и обясняваха , че променливата геометрия давала пълна тяга още при 1900 оборота за разлика от ТД бто , дето я давала чак при 2200 ...мисля че се вадиха и някакви заводски таблици , ама не са ми подръка да се заям :) :wink: ако ми се мярнат , ще се заям , ако не ...траем си , ама мненията трябва да са обосновани :!: :lol:


sredkov
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 19:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sredkov » Пет 04 яну 2008 21:06


баце я ми кажи дали може да се смени ангренажа без ролката и въпросния БОЛТ защото ми казаха че ролката е в добро състояние ????


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Мнениеот H2O » Пет 04 яну 2008 21:13


sredkov написа:баце я ми кажи дали може да се смени ангренажа без ролката и въпросния БОЛТ защото ми казаха че ролката е в добро състояние ????
Не ги слушай какво ти говорят!!! Сменяй болт и ролка.Щото е играчка затова,а парите са същите :!:


Потребителски аватар
bambam01
Мнения: 39
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 17:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bambam01 » Съб 26 яну 2008 21:53


ventsimax написа:здравей,колега. Живо ме интересува темата защото и аз наскоро станах горд собственик на същия голф-ааz.Ta и при мен е така-1000 оборота на празен ход.Пиши ако обичаш ако ходиш по майстори дали така е нормално или не. Иначе за мен това е прекрасен мотор а и колата като цяло ме много кефи.

Здравей колега. И аз съм с АAZ и аз страдам така да се каже от високи обороти. И при мене е същото както го описваш-1000-1050 на място. Веднъж ми бяха казали че е възможно да е от убогатителя или както му казват по компетентните. Ще съм благодарен ако някой ми каже дали е вярно и ако да или не как се оправя това и при кого. Може и на ЛС.
Благодаря предварително.


Потребителски аватар
bambam01
Мнения: 39
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 17:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bambam01 » Съб 26 яну 2008 21:58


sredkov написа:казах ви че не разбирам много но характерното "свирене"-"свистене"както искайте го наричайте би трябвало да се дочува към 2000-2100 оборота а моето ми направи впечатление че се дочува под 2000 оборота дали е проблем това ??????

А аз вапросното свистене не съм сигурен дали го чувам. Не знам дали не е нещо катализатор или гарне причината. Вече не знам какво да мисля.


Потребителски аватар
ventsimax
Мнения: 10
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 22:33
Автомобил: golf 3 1.9 td 1994
Двигател: aaz
Местоположение: Елин Пелин

Re:

Мнениеот ventsimax » Съб 07 мар 2009 22:00


bambam01 написа:
sredkov написа:казах ви че не разбирам много но характерното "свирене"-"свистене"както искайте го наричайте би трябвало да се дочува към 2000-2100 оборота а моето ми направи впечатление че се дочува под 2000 оборота дали е проблем това ??????

А аз вапросното свистене не съм сигурен дали го чувам. Не знам дали не е нещо катализатор или гарне причината. Вече не знам какво да мисля.



Bambam нема да се плашиш. Колкото по-малко се чува - толко по-добре.Това говори че всичко си е наред и няма разбити лагери,втулки и т.н.
Т.е.-така трябва да си е.


Потребителски аватар
vw_manqk
Мнения: 1136
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: нещо повече за Голф 1.9ТД

Мнениеот vw_manqk » Съб 07 мар 2009 23:06


Темата е от 2007 :screwy :063:


Потребителски аватар
Boyan Yordanov
Мнения: 124
Регистриран на: Сря 16 авг 2006 13:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: нещо повече за Голф 1.9ТД

Мнениеот Boyan Yordanov » Нед 08 мар 2009 20:54


Искам да ви кажа,че оборотите са си идеални аз имам 2ка 1,6тд и си е на 1000 оборота на празен ход и да допълня,че е донесена на ход от Германия и е купена от човек лично,а не от автоджамбаз което изклучва всякакви побългаряванки......


Потребителски аватар
Стенли
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 16 ное 2008 7:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: нещо повече за Голф 1.9ТД

Мнениеот Стенли » Пон 09 мар 2009 8:41


Пък моя 1,6тд си държи около 850 оборота но е доста под 1000 стрелката на оборотомера



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта