skywolker написа:chy--лагери на алтернатор.- как да проверя?
Ако ти се занимава-откачаш пист.ремък и въртиш шайбата,проверяваш дали има луфтове и т.н.
Това че са сменили тоя ремък,не означава автоматично че са сменили и ролката,като откачиш ремъка,провери и там!!!Общо взето огледай внимателно всички шайби,пък и за следи от триене,евентуално...
Дано при смяната на ангренажа и водна помпа,не си попаднал на ментак помпа-случва се....
За смяната на масло-виж в ръководството...Никога не съм правил тая процедура-в всяка масларница ще го сменят без много умуване

-По спомен са три пробки-долна за изтакане,средна-нивомер(демек като я отвиеш и бръкнеш с пръст трябва да напипаш маслото,а не да е повече и да изтича) и горна -за наливане....Не съм много сигура дали е вярно това дет съм написал,провери допълнително.Мойто предложение е да оставиш колата на маслар-поне ще си спестиш мизерията,а цената няма да е по-висока....