Здравейте и честита нова година.
Проблема е следния.. колата си загрява нормално.. но парното е пълна скръб.. духа леко топло,но нестава за топлене.. от кво може да е така?
отдавна е така,но вече се нетърпи..много студ..



Проблем с парното мк2
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Нед 23 яну 2011 13:59, променено общо 1 път.
- seski
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пон 26 фев 2007 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
От дясната страна на двигателния отсек има два маркуча,които влизат в купето.На десния трябва да има една джаджа,от която излиза един маркуч,който отива в левия маркуч.Тази джаджа е байпасния клапан.Ако имаш газова този клапан е махнат от майстора зада свърже изпарителя там(в повечето случай там го вързват).
- LuIS
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
- Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
- Двигател: 1.9 AWX
- Местоположение: Раковски
seski написа:От дясната страна на двигателния отсек има два маркуча,които влизат в купето.На десния трябва да има една джаджа,от която излиза един маркуч,който отива в левия маркуч.Тази джаджа е байпасния клапан.Ако имаш газова този клапан е махнат от майстора зада свърже изпарителя там(в повечето случай там го вързват).
имам газова.. т.е. байпас нямам така да го разбирам? т.е. остават клапите? казвайте кво да ги правя ,че ще се мре от студ
- rexpitbul
- Мнения: 1758
- Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мелмак
LuIS написа:seski написа:От дясната страна на двигателния отсек има два маркуча,които влизат в купето.На десния трябва да има една джаджа,от която излиза един маркуч,който отива в левия маркуч.Тази джаджа е байпасния клапан.Ако имаш газова този клапан е махнат от майстора зада свърже изпарителя там(в повечето случай там го вързват).
имам газова.. т.е. байпас нямам така да го разбирам? т.е. остават клапите? казвайте кво да ги правя ,че ще се мре от студ
Ходи при Никси да ти ги облепи !!! Сам е много трудно да ги оправиш !!! Иначе проверил ли си двата маркуча дали са горещи , по които влиза и излиза течността към и от радияторчето !!! Ако и двата са горещи вероятно са клапите !!! Ако този който излиза е по хладен, радияторчето е запушено !!! Има и вероатност да е частично запушено радияторчето и двата маркуча да са горещи !!! Но предполагам , че са клапите !!!
- LuIS
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
- Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
- Двигател: 1.9 AWX
- Местоположение: Раковски
rexpitbul написа:LuIS написа:seski написа:От дясната страна на двигателния отсек има два маркуча,които влизат в купето.На десния трябва да има една джаджа,от която излиза един маркуч,който отива в левия маркуч.Тази джаджа е байпасния клапан.Ако имаш газова този клапан е махнат от майстора зада свърже изпарителя там(в повечето случай там го вързват).
имам газова.. т.е. байпас нямам така да го разбирам? т.е. остават клапите? казвайте кво да ги правя ,че ще се мре от студ
Ходи при Никси да ти ги облепи !!! Сам е много трудно да ги оправиш !!!
ако бях от София - ДА, но съм на 130км.
някой да обясни как става за да се помъча..
- rexpitbul
- Мнения: 1758
- Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мелмак
LuIS написа:rexpitbul написа:LuIS написа:seski написа:От дясната страна на двигателния отсек има два маркуча,които влизат в купето.На десния трябва да има една джаджа,от която излиза един маркуч,който отива в левия маркуч.Тази джаджа е байпасния клапан.Ако имаш газова този клапан е махнат от майстора зада свърже изпарителя там(в повечето случай там го вързват).
имам газова.. т.е. байпас нямам така да го разбирам? т.е. остават клапите? казвайте кво да ги правя ,че ще се мре от студ
Ходи при Никси да ти ги облепи !!! Сам е много трудно да ги оправиш !!!
ако бях от София - ДА, но съм на 130км.
някой да обясни как става за да се помъча..
Опа не погледнах от каде си !!! Сам невярвам да се справиш !!! http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=72295 тук един колега се оптитва да сваля жабката (то и аз си мислех, че се сваля и също се мъчих с нея

Опаа !!! Сетих се, че имаше една полезна тема !!! Дано да ти бъде отполза !!! http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 3%EE%EB%F4
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
seski написа:От дясната страна на двигателния отсек има два маркуча,които влизат в купето.На десния трябва да има една джаджа,от която излиза един маркуч,който отива в левия маркуч.Тази джаджа е байпасния клапан.Ако имаш газова този клапан е махнат от майстора зада свърже изпарителя там(в повечето случай там го вързват).
Грешка.В повечето случай на голф-2 масторите газаджии връзват изпатителя на термоампулата на карбуратора,като по този начин бъзикат смукачача и после клиентите ме бъзикат мене че не съм им направил карбураторите.





- seski
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пон 26 фев 2007 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Колеги днес се разправях със подобен проблем на моя голф мк2.Значи моята газова уредба е вързана на парното и в колата е кучешки студ,само че при мен има парно на много високи обороти и някъде във форума видях,че проблема може би идва от това,че дебита на топла вода към парното е по-малък и затова за целта намерих тройник с по-тесен отвор за изпаритела,надявайки се че сега дебита ще е по-голям и ще мога да се згрея най-накрая.За моя радост обаче като разкачвам тройника,който ми е слаган от майстора на уредбата намирам вътре много голяма шупла(около 2 мм).Почистих я и сега мога да кажа,че съм доволен от топлината,която идва в купето.
Та виж да не би и при теб да има някакъв дефект вътре в тройника
Та виж да не би и при теб да има някакъв дефект вътре в тройника

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kiko26 и 82 госта