Проблем с парното мк2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
LuIS
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
Двигател: 1.9 AWX
Местоположение: Раковски

Проблем с парното мк2

Мнениеот LuIS » Сря 02 яну 2008 19:03


Здравейте и честита нова година.
Проблема е следния.. колата си загрява нормално.. но парното е пълна скръб.. духа леко топло,но нестава за топлене.. от кво може да е така?
отдавна е така,но вече се нетърпи..много студ..




Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Сря 02 яну 2008 19:13


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Нед 23 яну 2011 13:59, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
LuIS
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
Двигател: 1.9 AWX
Местоположение: Раковски

Мнениеот LuIS » Сря 02 яну 2008 19:16


антифриз си има..
байпасен клапан - къде се намира, какво прави и какво да го правя
клапи - къде се намират и какво да ги правя(сменят ли се или се ремонтират?)


Потребителски аватар
seski
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 26 фев 2007 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот seski » Сря 02 яну 2008 19:32


От дясната страна на двигателния отсек има два маркуча,които влизат в купето.На десния трябва да има една джаджа,от която излиза един маркуч,който отива в левия маркуч.Тази джаджа е байпасния клапан.Ако имаш газова този клапан е махнат от майстора зада свърже изпарителя там(в повечето случай там го вързват).


Потребителски аватар
LuIS
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
Двигател: 1.9 AWX
Местоположение: Раковски

Мнениеот LuIS » Сря 02 яну 2008 20:06


seski написа:От дясната страна на двигателния отсек има два маркуча,които влизат в купето.На десния трябва да има една джаджа,от която излиза един маркуч,който отива в левия маркуч.Тази джаджа е байпасния клапан.Ако имаш газова този клапан е махнат от майстора зада свърже изпарителя там(в повечето случай там го вързват).


имам газова.. т.е. байпас нямам така да го разбирам? т.е. остават клапите? казвайте кво да ги правя ,че ще се мре от студ


Потребителски аватар
rexpitbul
Мнения: 1758
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мелмак

Мнениеот rexpitbul » Сря 02 яну 2008 21:07


LuIS написа:
seski написа:От дясната страна на двигателния отсек има два маркуча,които влизат в купето.На десния трябва да има една джаджа,от която излиза един маркуч,който отива в левия маркуч.Тази джаджа е байпасния клапан.Ако имаш газова този клапан е махнат от майстора зада свърже изпарителя там(в повечето случай там го вързват).


имам газова.. т.е. байпас нямам така да го разбирам? т.е. остават клапите? казвайте кво да ги правя ,че ще се мре от студ


Ходи при Никси да ти ги облепи !!! Сам е много трудно да ги оправиш !!! Иначе проверил ли си двата маркуча дали са горещи , по които влиза и излиза течността към и от радияторчето !!! Ако и двата са горещи вероятно са клапите !!! Ако този който излиза е по хладен, радияторчето е запушено !!! Има и вероатност да е частично запушено радияторчето и двата маркуча да са горещи !!! Но предполагам , че са клапите !!!


Потребителски аватар
LuIS
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
Двигател: 1.9 AWX
Местоположение: Раковски

Мнениеот LuIS » Сря 02 яну 2008 21:12


rexpitbul написа:
LuIS написа:
seski написа:От дясната страна на двигателния отсек има два маркуча,които влизат в купето.На десния трябва да има една джаджа,от която излиза един маркуч,който отива в левия маркуч.Тази джаджа е байпасния клапан.Ако имаш газова този клапан е махнат от майстора зада свърже изпарителя там(в повечето случай там го вързват).


имам газова.. т.е. байпас нямам така да го разбирам? т.е. остават клапите? казвайте кво да ги правя ,че ще се мре от студ


Ходи при Никси да ти ги облепи !!! Сам е много трудно да ги оправиш !!!


ако бях от София - ДА, но съм на 130км.
някой да обясни как става за да се помъча..


Потребителски аватар
rexpitbul
Мнения: 1758
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мелмак

Мнениеот rexpitbul » Сря 02 яну 2008 21:13


LuIS написа:
rexpitbul написа:
LuIS написа:
seski написа:От дясната страна на двигателния отсек има два маркуча,които влизат в купето.На десния трябва да има една джаджа,от която излиза един маркуч,който отива в левия маркуч.Тази джаджа е байпасния клапан.Ако имаш газова този клапан е махнат от майстора зада свърже изпарителя там(в повечето случай там го вързват).


имам газова.. т.е. байпас нямам така да го разбирам? т.е. остават клапите? казвайте кво да ги правя ,че ще се мре от студ


Ходи при Никси да ти ги облепи !!! Сам е много трудно да ги оправиш !!!


ако бях от София - ДА, но съм на 130км.
някой да обясни как става за да се помъча..


Опа не погледнах от каде си !!! Сам невярвам да се справиш !!! http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=72295 тук един колега се оптитва да сваля жабката (то и аз си мислех, че се сваля и също се мъчих с нея :oops: ) !!! Но не е необходимо !!! Свалят се корите под жабката и под волана и се сваля барчето !!! До тук добре !!! Посредата под барчето има още една кора която отвивах болчетата но така и неуспях да свяля и след 3 дневни опити отидох при Никси !!! (Ако някои от колегите знаят как се сваля да каже !!!)


Опаа !!! Сетих се, че имаше една полезна тема !!! Дано да ти бъде отполза !!! http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 3%EE%EB%F4


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 03 яну 2008 4:44


seski написа:От дясната страна на двигателния отсек има два маркуча,които влизат в купето.На десния трябва да има една джаджа,от която излиза един маркуч,който отива в левия маркуч.Тази джаджа е байпасния клапан.Ако имаш газова този клапан е махнат от майстора зада свърже изпарителя там(в повечето случай там го вързват).

Грешка.В повечето случай на голф-2 масторите газаджии връзват изпатителя на термоампулата на карбуратора,като по този начин бъзикат смукачача и после клиентите ме бъзикат мене че не съм им направил карбураторите. :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:


Потребителски аватар
divacheto
Мнения: 20
Регистриран на: Пет 11 май 2007 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот divacheto » Чет 03 яну 2008 9:39


Може и водната помпа да е заминала !
Аз имах същия проблем със Г 3-та и се видех у чудо докато Не разбрахме че може и там да е проблема.
кво ли неправих и накрая свалихме водната помпа и видехме че нищо не е останало от нея взех нова за 65 лв. и решен проблема !
Провери може и тя да е !


Потребителски аватар
seski
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 26 фев 2007 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот seski » Чет 03 яну 2008 15:47


Колеги днес се разправях със подобен проблем на моя голф мк2.Значи моята газова уредба е вързана на парното и в колата е кучешки студ,само че при мен има парно на много високи обороти и някъде във форума видях,че проблема може би идва от това,че дебита на топла вода към парното е по-малък и затова за целта намерих тройник с по-тесен отвор за изпаритела,надявайки се че сега дебита ще е по-голям и ще мога да се згрея най-накрая.За моя радост обаче като разкачвам тройника,който ми е слаган от майстора на уредбата намирам вътре много голяма шупла(около 2 мм).Почистих я и сега мога да кажа,че съм доволен от топлината,която идва в купето.
Та виж да не би и при теб да има някакъв дефект вътре в тройника :???


Потребителски аватар
h4p
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 23:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот h4p » Чет 03 яну 2008 16:29


темата може да приючи :wink: :wink:
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2355434



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта