Не пали!!!

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Racer
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Не пали!!!

Мнениеот Racer » Чет 03 яну 2008 21:10


Здравейте на всички и честита нова година!.
От извесно време се занимаам с моито проблемче , което вече почнах да се изнервям.Поблема е че колата не пали.Става въпрос за Фият Панда 902 к.см. Проблема е че като свалих резервоара ( като я кърпех отдоло че беше изгнила ) и после незнам дали точно съм свързал двата маркуча дето влизат в него , да не би да съм объркал маркуча за обратния бензин и другия дето отива към помпата. та неска въртях колата ама неиска да запали. Не идва бензин до карборатора и няма и във филтера. Понеже колата не е палена от давна мислех, че помпата е пресъхнала та извадих маркуча дето влиза в карборатора и почнах да смуча (та да напълни помпата и да качи до горе ) но неиска. Та има ли някакъв друг начин с шишенце и место от резервоара да смуче. На дизела ми поне като му махна маркуча от филтера които влиза в ГНП-то и сам си смуче . пробвах и тази кола така но неиска.Явно помпата му вкарва бензин.Моля ако някои има идея как да я подкарам тази кола нека да сподели Благодаря ного!!!
А И ДА КАЖА ПИСАЛ СЪМ ВЪВ ФИЯТ ФОРУМА НО НИКОИ НЕ ПИШЕ (НЕ СА Я ПОГЛЕДНАЛИ ) такаче разчитам на вас.. :cry:




Потребителски аватар
plamen032
Мнения: 763
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот plamen032 » Чет 03 яну 2008 21:19


ако като си откачил маркуча след помпата и си дал на КОНТАКТ не почне ли да пръска бензин си за нова помпа
П.С. сега видях че си с карборатор... нзм нека някой спец ти каже....


Потребителски аватар
Racer
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Racer » Чет 03 яну 2008 21:27


е добре а няма ли вариант като не е имало бензин в колата и да е пресъхнала помпата и тая помпа подлежи ли на ремонт


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Чет 03 яну 2008 21:30


Като не се кара дълго се разсъхва и помпата и карбуратора.едни гадости (смоли) от застоялия бензин се отлагат и затлачват всичко в карбуратора - жигльорите и т.н. Иска хубаво почистване карбуратора.
Колкото до помпата - май е по-добре да си купиш нова - механичните са около 25-30 лева максимум.


Потребителски аватар
Racer
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Racer » Чет 03 яну 2008 21:32


Благодаря колеги. Утре ще вида какво може да се направи но явно ще тичам до магазина за нова


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Чет 03 яну 2008 22:15


добре де що не пробваш с шишенце,да го сложиш преди помпата демек да смуче от него,да видиш дали работи помпата щото що да дааш 25-30 леа за помпа като може да си ги спестиш за бенз


Потребителски аватар
saa27
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 08 яну 2006 20:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот saa27 » Пет 04 яну 2008 11:33


Пандата не е ли с механична бенз. помпа? Ако е така виж платното на помпата. Размени мъркучите и пробвай, може наистина да си ги объркал. Преди години имах подобен проблем с мойто уно оказа се замръзнали бензинопроводи в следствие на ка4ествен бензин след 2 дена на слънце се оправи.


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Мнениеот KingoftheROAD » Съб 05 яну 2008 1:53


ако се стигне до нова помпа, пробвай от лада, може и да стане, то е фиат по произход, 12-13 лв. а иначе пробвай да налееш малко бензин през филтъра да видиш дали ще припали, можеш с една фунийка да напълниш кабуратора през неговия си маркуч, а помпата няма ли лостче за ръчно подкачване? увери се че помпата е проблема и тогава смяна...


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Съб 05 яну 2008 2:04


Проблема се е появил след,като си ровил резервоара и като смучеш не идва бензин в филтъра,значи е от това,а не от помпата и карба :roll:

Виж си маркучите как си вързал :wink: И дали имаш изобщо бензин в резервоара :lol:


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Нед 06 яну 2008 1:51


KingoftheROAD написа:ако се стигне до нова помпа, пробвай от лада, може и да стане, то е фиат по произход, 12-13 лв. а иначе пробвай да налееш малко бензин през филтъра да видиш дали ще припали, можеш с една фунийка да напълниш кабуратора през неговия си маркуч, а помпата няма ли лостче за ръчно подкачване? увери се че помпата е проблема и тогава смяна...


ама аз до ся не съм чувал за лада 902 кубика.освен за ОКА-та ама тя май е 800 и е 2 цилиндъра :D


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 06 яну 2008 1:56


martineli написа:
KingoftheROAD написа:ако се стигне до нова помпа, пробвай от лада, може и да стане, то е фиат по произход, 12-13 лв. а иначе пробвай да налееш малко бензин през филтъра да видиш дали ще припали, можеш с една фунийка да напълниш кабуратора през неговия си маркуч, а помпата няма ли лостче за ръчно подкачване? увери се че помпата е проблема и тогава смяна...


ама аз до ся не съм чувал за лада 902 кубика.освен за ОКА-та ама тя май е 800 и е 2 цилиндъра :D


Te пък нали слагат помпи с различен дебит за различните кубатури... и италианците и руснаците... :-D

Колега, най-вероятно помпата може да й се смени само платното , което е в рамките на 5 лв , а не цялото тяло...
Замръзналия горивопровод си е добра идея... Инак връщащото в резервоара е на горния му край, а другото е почти на дъното ;)


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Мнениеот KingoftheROAD » Нед 06 яну 2008 2:36


martineli написа:ама аз до ся не съм чувал за лада 902 кубика.освен за ОКА-та ама тя май е 800 и е 2 цилиндъра :D

колега, мислиш ли че братушките слагат на ОКА-та различна бензнова помпа? да си чувал за унификация? с една две бензинови помпи могат да се покриват няколко двигатели. дебитът им е преоразмерен много. едно на ръка, че намалява малко с времето, другото, че трябва да се поддържа нивото в кабуратора или налягане за инжекциона и тн ....



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта