Съвет за VW Passat и не само ...

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Чет 03 яну 2008 19:47


не съм съгласен че г3 е по тесен от пасата особено предните две места.но е вярно че е по тесен от голф2.
но ти препоръчвам и двата модела а аз лично си падам по голфа повече(затва и карам такъв)
1.8 моно 90 к.с.
върви доволно разхода е поносим пък ко си намериш и некой с повечко екстри или поне задължително климатиче щото голф3 са мноо горещи през лятото(моят е с ел пакет ма немам клима -мъкаа)




Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Чет 03 яну 2008 20:05


не съм съгласен че г3 е по тесен от пасата особено предните две места.но е вярно че е по тесен от голф2.

ХА ! Излиза , че Пасата е най-тясната каручка от семейството ...... значи Г2 е по широк от пасат .... Г3 е по широк от пасат.... а бе аз се чудех , че онзи ден се качих на едно поло и с учудване видях , че е по широко и дълго ..специално от моя пасат де :wink: така че ..не взимайте тези пасати беее ...бахти теснотията ...и друсат ....като Молотовка .....ужас ..... :D :D
vwpassat вариянт 1.9 TDi ot 1992г (комби) плс някои да помогне

Хм ..не е ли ТД + кулер ...че ТДИ 92 са рядка стока :wink:
обаче не значи че най-големият брат пасат е синоним на широкост Very Happy

Ама колега защо такаааа... аз какво казах ...че е тесен и друса ..ние сме на едно мнение значи :wink:

Последна промяна от juve на Чет 03 яну 2008 21:55, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Чет 03 яну 2008 20:26


juve написа:ХА ! Излиза , че Пасата е най-тясната каручка от семейството ...... значи Г2 е по широк от пасат .... Г3 е по широк от пасат.... а бе аз се чудех , че онзи ден се качих на едно поло и с учудване видях , че е по широко и дълго ..специално от моя пасат де :wink: така че ..не взимайте тези пасати беее ...бахти теснотията ...и друсат ....като Молотовка .....ужас ..... :D :D


колега пиини ена студена бира да охладиш страстите. :wink: голф създаа илюзията за по широк щото таблото и целия интериор е по прост.примерно на голф 3 корите на вратите са около два пъти по широки ит на голф две и таблото е по-голямо.пък за дължина и возия нищо не съм казал.обаче не значи че най-големият брат пасат е синоним на широкост :D


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 03 яну 2008 21:32


martineli написа:не съм съгласен че г3 е по тесен от пасата особено предните две места.но е вярно че е по тесен от голф2.

martineli написа:...обаче не значи че най-големият брат пасат е синоним на широкост :D

Мдаааа... почнал съм да се смалявам с възрастта :(
На Г2-то ми, преди 4 години можех да се присегна и да си отворя или затворя десния преден джам... :(
Сега на Пасата не достигам... :weep:


Потребителски аватар
stereofonix
Мнения: 221
Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

Мнениеот stereofonix » Чет 03 яну 2008 21:48


Колеги моля ви ... не се караите или не общувайте на висок тон. Не съм отворил тази тема за да спорите а за да ми дадете съвет. Мисля че сега клоня повече към пасата от колкото към голфа . А относно това дали да има климатик съм твърдо за.. все пак нека да си има екстри ... защотото лятото е кофти в кола без климатик. Другото нещо което забелязвам че не сте мн съгласни с идеята за метанова уредба както и за газов инжекцион ... да разбирам ли че ефекта от тях е "малак" или просто не е рентабилно при тези километри на месец да се слага такава скъпа уредба .. и ако е така кажете каква е най-добрата марка газова уредба .. макар след време да ви попитам отново матка и какво по специфично да гледам при покупката и след това при самата инсталация от маисторите и. Благодаря ви за съветите ... наистина сте ми полезни.

Поздрави Николай :)


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Чет 03 яну 2008 21:59


добре батко спирам че и модове зеха да се намесват и тва може да е кофти за мен :D .както по-нагоре казах аз харесвам и двете коли и щом си решил пасат кат го земеш с здраве си го карай=пък дали е широк или не важното е че е по добър от астра.иначе за газ и метан аз лично съм против заради скъсяването на живота на мотора.ама с тея цени на бензина няма как.ако зимаш 1.8 моно нема нужда от газови инжекциони щот се слага нормална АГУ


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 04 яну 2008 2:31


stereofonix написа:Колеги моля ви ... не се караите или не общувайте на висок тон.

:no-no Неееее... :lol: С никой от тоя форум до сега не съм се карал ;)
Нямам и желание, нито намерение да го правя
martineli написа:добре батко спирам че и модове зеха да се намесват и тва може да е кофти за мен :D

Що, бре, интересно е! :lol: mhihi
:handshake Ама не си прав, да знайш ;)
А иначе, спокойно можеш и майните да ми теглиш, поне от моя страна неприятна за теб реакция няма да има
Относно метана... пас съм!
Аз специално споменах моно + обикновено АГУ, защото ти попита за икономии.
Но лично за мен бих си избрал отново моята си кола... или един АБФ, примерно... :twisted:
С газов инжекцион, но само, ако нямам избор и трябва да сложа газ.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Пет 04 яну 2008 6:40


member313 написа:...
Без да засягам колегите с пасати, пасат "3-ка" (B4) не е по-просторен от голф 3, ... Пасата за който си събрал пари има голям капацитет откъм багажник и ако това търсиш това е колата.

Ще си позволя да не се съглася. Два пъти. Първо за това, че не е по-просторен от Г3. Това определено е колата с най-много място на задните седалки в класа си от тия години. Предполагам, че, ако тръгнем с метърчето, ще се намерят коли с подобни размери отзад, но усещането за пространство досега не съм го изпитал в нито една подобна кола. Уточнявам - говоря за задните седалки. Отпред е много прилично и определено е малко по-просторно от Г3.
И за багажника - за мое най-голямо съжаление багажникът на Б3 комби конкретно не е кой знае какво. По-голям е от на Г3, но в сравнение с Фокус комби, който е в долния клас губи още на пръв поглед.
Следващия: :D
martineli написа:не съм съгласен че г3 е по тесен от пасата особено предните две места.но е вярно че е по тесен от голф2.
...

Опитай се да прочетеш внимателно какво си написал и сам ще разбереш, че не е много смислено :D
martineli написа:... пасат кат го земеш с здраве си го карай=пък дали е широк или не важното е че е по добър от астра...

А с това просто ме довърши. Не искаш ли да сравниш пасатора и с корса за десерт, тъкмо ще станат ЦЕЛИ ДВЕ коли, от които пасата е по-голям. Предполагам :D

И накрая малко по темата: Аз съм пристрастен, очевидно :D
Но не мога да отрека, че Г3 е по-модерната и по-красива кола в сравнение с Б3 и Б4. За съжаление малкият багажник ме накара да се откажа от Голф след притежавани два поредни(от "по-широките" - Г2 :D ). Возията е също доста по-различна. Единственото нещо, с което не бих направил компромис занапред е да карам отново малък двигател. Икономията е минимална, докато разликата в държанието на колата е голяма. Никога вече няма да купя кола с най-малкия двигател за модела, а бих избирал от средата нагоре, ако мога. Климатик задължително!


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Пет 04 яну 2008 9:14


Според мен на колегата му трябва един читав Б4 комби, 2000 115к.с., задължително АБС и поне климатик (ако може климатроник още по-добре). Изключително дуракоустойчив автомобил и определено доста по-широк от който и да е Голф (нищо против голфовете). Успех и дано скоро се похвалиш с нещо читаво!!!


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Пет 04 яну 2008 10:39


И аз съм на мнението за Б4 са АБС и КЛИМАТИк. А пък ако можеш и едно 4х4 да си намериш, работата става идеална - поне за мен, много се радвам на снега и съжалявам че немам 4х4. :cry:


Потребителски аватар
stereofonix
Мнения: 221
Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

Мнениеот stereofonix » Пет 04 яну 2008 21:05


zdravko_dimitrov1986 написа:И аз съм на мнението за Б4 са АБС и КЛИМАТИк. А пък ако можеш и едно 4х4 да си намериш, работата става идеална - поне за мен, много се радвам на снега и съжалявам че немам 4х4. :cry:


Не мисля че 4х4 има смисъл... а до колкото разбрах ако стане нещо по скоростната кутия .. маикати жална ще е работата.
Друго искам да попитам ... ще ми кажете ли какви са данъците на 1800 куб. см 90 к.с двигател и на 2000 куб.см 115 к.с. Гражданската отоговорност и данъка на автомобила.


Потребителски аватар
LuIS
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
Двигател: 1.9 AWX
Местоположение: Раковски

Мнениеот LuIS » Пет 04 яну 2008 22:14


взимай 1.8 моно 90к.с. с обикновенна газова(около 500 лева е)

2.0, 115к.с. - на този трябва газов инжекцион (над 1000 кинта е)..

данъка за кола 100 коня беше около 40 лева.. а над 100 ставаше двойно..

гражданската по принцип е на една цена за 1.8 и 2.0.. има някои изключения, но повечето пъти са равни..


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 05 яну 2008 0:06


LuIS написа:взимай 1.8 моно 90к.с. с обикновенна газова(около 500 лева е)

2.0, 115к.с. - на този трябва газов инжекцион (над 1000 кинта е)..

данъка за кола 100 коня беше около 40 лева.. а над 100 ставаше двойно..

гражданската по принцип е на една цена за 1.8 и 2.0.. има някои изключения, но повечето пъти са равни..

Да, ама това, дето се води 1.8 всъщност е 1781 и е до 1.8, т.е., долния клас ;)
Моята ГО беше 99 лева, ама със специални отстъпки от специални колеги от форума.
А данъка... мързи ме да проверявам, но някъде към 80 лева е. Зависи и от годината на производство.


Потребителски аватар
stereofonix
Мнения: 221
Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

Мнениеот stereofonix » Съб 05 яну 2008 14:32


LuIS написа:Да, ама това, дето се води 1.8 всъщност е 1781 и е до 1.8, т.е., долния клас ;)


А 2000 куб.см колко се води .. щом 1800куб.см е 1781 ?


Потребителски аватар
stoqn_g60
Мнения: 4380
Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
Автомобил: Audi 80
Двигател: ADA
Местоположение: у Софията

Мнениеот stoqn_g60 » Съб 05 яну 2008 17:03


1 - 1600 куб. см. - 101 к.с аз този бих ти препоръчал :да: : само VW радвам се че си се отказал от "японките" :wink: не че ни ми харесват но както каза после за частите зор ще видиш :wink:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 110 госта