''прехъркване '' между 1 и 2 на високи

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

''прехъркване '' между 1 и 2 на високи

Мнениеот landwarrior » Пет 23 сеп 2005 15:56


значи имам следния прблем.след като включа 1-ва и ако я вкарам малко повече в обороти се чува едно хъркане между 1и 2 все едно че искам да включа на форд задната :lol: ,Този номер го прави само ако е малкоповече в обороти и само межди 1-2 ??




Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Пет 23 сеп 2005 16:23


Това се получава при студен двигател.Маслото в скоростната кутия е с по-висок вискозитет и синхронизирането на скоростите става по-тръдно.Естествено това се получава от поизносени синхронизатори.Но няма смисал да се сменят а по добре е да си изчакваш да поаднат оборотите и да стане по-лесно синхронизирането!!!


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пет 23 сеп 2005 16:30


и при мен е така и независи от температурата на маслото - ако мина 6000 оборота винаги ми прихърква при бърза смяна на скоростите. Ако задържа педала на съиденителя натиснат една секунда повече, няма хъркане. Аз така си я купих колата, а предният състезател се е пускал с нея на 400 метра и сигурно я е прецакал нещо.
Мастора ми каза, че най-вероятно е прецакан синхронизатор. Предполагам, че и при теб е подобен проблема.


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Пет 23 сеп 2005 16:32


musura написа:и при мен е така и независи от температурата на маслото - ако мина 6000 оборота винаги ми прихърква при бърза смяна на скоростите. Ако задържа педала на съиденителя натиснат една секунда повече, няма хъркане. Аз така си я купих колата, а предният състезател се е пускал с нея на 400 метра и сигурно я е прецакал нещо.
Мастора ми каза, че най-вероятно е прецакан синхронизатор. Предполагам, че и при теб е подобен проблема.

абсолютно същия проблем е !!
имаш ли представа колко струва този ремнот ? и дали може да се кара така ако е мн.скъп??


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

!

Мнениеот Sachko » Пет 23 сеп 2005 17:30


Според мене 90% от двоиките са така :oops:
Ама малко по нежно с скоростите де :shock:

И не се полу4ава само в високите обороти .... просто като даваш гас .. барзаш малко пове4е и затова (тфа да не е Лада,там нема грижи :twisted: ) ина4е пробваи и на малки обороти , но я рагни по рязко 2-ра и ще разбереш :idea:


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Re: !

Мнениеот landwarrior » Пет 23 сеп 2005 17:36


Sachko написа:Според мене 90% от двоиките са така :oops:
Ама малко по нежно с скоростите де :shock:

И не се полу4ава само в високите обороти .... просто като даваш гас .. барзаш малко пове4е и затова (тфа да не е Лада,там нема грижи :twisted: ) ина4е пробваи и на малки обороти , но я рагни по рязко 2-ра и ще разбереш :idea:

ама аз съм с 3 -ка :oops:


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Пет 23 сеп 2005 18:29


то на някои 3-ки май скоростните кутии са като на 2-ки :?: не знам ама маи тва наистина е перманентен проблем


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Re: 11

Мнениеот musura » Пет 23 сеп 2005 18:50


www.arenabg.com написа:абсолютно същия проблем е !!
имаш ли представа колко струва този ремнот ? и дали може да се кара така ако е мн.скъп??


скоро смятам да разбера :) в понеделник съм на контролен преглед. предполагам, че няма да е нещо по-скъпо от 150-200 лв.

Иначе аз си я карам така колата, свикнал съм й и нямам грижи. Както казах, просто задържам съединителя една идея повече между първа и втора и всичко е ок. Единствено ме дразни, когато трябва да "опъна" някой тежкар на светофара и ми прехъркат скоростите :)


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Re: 11

Мнениеот landwarrior » Пет 23 сеп 2005 19:38


musura написа:
www.arenabg.com написа:абсолютно същия проблем е !!
имаш ли представа колко струва този ремнот ? и дали може да се кара така ако е мн.скъп??


скоро смятам да разбера :) в понеделник съм на контролен преглед. предполагам, че няма да е нещо по-скъпо от 150-200 лв.

Иначе аз си я карам така колата, свикнал съм й и нямам грижи. Както казах, просто задържам съединителя една идея повече между първа и втора и всичко е ок. Единствено ме дразни, когато трябва да "опъна" някой тежкар на светофара и ми прехъркат скоростите :)

да определено мога да го избягвам тоя проблем но е по добре да го елеминирам ,ще ти бъда благодарен ако пишеш след като минеш на контролен (ако имаш възможност питай за идентичен проблем с Г3- дали цената ще е същата)
Мерси


Потребителски аватар
paro_k
Мнения: 241
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 11

Мнениеот paro_k » Пет 23 сеп 2005 21:35


musura написа: ... Иначе аз си я карам така колата, свикнал съм й и нямам грижи. Както казах, просто задържам съединителя една идея повече между първа и втора и всичко е ок.

Вместо да задържаш, го отпусни след като изключиш и натисни отново, за да включиш. Нарича се двойно амбриране и се използва при автомобили без синхронизатори. При превключване към ниска - след отпускането - подаваш малко газ.
Не е нужно да риташ до ламарината или да отпускаш и свободния ход. Като му свикнеш става бързо, а и не се излагаш като ти хъркат скоростите :wink:


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Съб 24 сеп 2005 1:04


не искам пак да се изказвам много много :(
само че тва хъркане се получава от инертната сила получена в скоростите от тия високи обороти заради с тежкия маховик......и се получава прекалено бързо вартене на валците за да може да се превключат скоростите толква бързо :roll: самите синхронизатори не могат да се завартят така
за такова каране си има олекотени съединители,маховици,валове и тн. :wink:


Потребителски аватар
SkyWalker
Мнения: 516
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 22:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

re

Мнениеот SkyWalker » Съб 24 сеп 2005 2:44


А дали няма да се оправи ако само се смени маслото на ск. кутия с ново и по-качествено? :idea:


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Re: re

Мнениеот evgenyh » Съб 24 сеп 2005 8:14


SkyWalker написа:А дали няма да се оправи ако само се смени маслото на ск. кутия с ново и по-качествено? :idea:


не помага :(


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: 11

Мнениеот ANNIHILATOR » Съб 24 сеп 2005 9:51


paro_k написа:
musura написа: ... Иначе аз си я карам така колата, свикнал съм й и нямам грижи. Както казах, просто задържам съединителя една идея повече между първа и втора и всичко е ок.

Вместо да задържаш, го отпусни след като изключиш и натисни отново, за да включиш. Нарича се двойно амбриране и се използва при автомобили без синхронизатори. При превключване към ниска - след отпускането - подаваш малко газ.
Не е нужно да риташ до ламарината или да отпускаш и свободния ход. Като му свикнеш става бързо, а и не се излагаш като ти хъркат скоростите :wink:

Това е решение. Това се прави за изравняване на оборотите на двигателя и единия вал.Или карайте внимателно или ремонт.Синхронизаторите не са скъпи но ремонта ще е скъп, и според мене малко опасен.Трябва да се разглоби цялата скоростна кутия, и ако човекът който го прави обърка нещо.....Честито !!! При мене го прави ако я изрежа много яко на първа и искам да вкарам веднага втора. Но това ми се случва много рядко.На жената баща и има Фиат DUCATO още като го взе скоростите ръмжаха яко.Сега е навъртял над 150 000 и пак си го кара така.Проблема е никакъв.Преди да почните да правите каквото и да е се замислете има ли смисал.Ако човек вложи сума пари да си стегне дадена стара кола,после ще го е яд.Щото след окол 5-10 години тази кола няма да струва нищо и никой няма да иска да е купи. С две думи тя ще остарее морално.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Re: re

Мнениеот веселин » Съб 24 сеп 2005 10:16


evgenyh написа:
SkyWalker написа:А дали няма да се оправи ако само се смени маслото на ск. кутия с ново и по-качествено? :idea:


не помага :(
Потвърждавам-смених маслото,сложих добавка с MoS2-скоростите се включват като на шега,но при високи оборти на първа и моментално ръгане на втора се чува рева на тигъра :lol: :wink: тъй че по -кротко за да не ви заболят главите от ремонти!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 92 госта