
''прехъркване '' между 1 и 2 на високи
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
''прехъркване '' между 1 и 2 на високи
значи имам следния прблем.след като включа 1-ва и ако я вкарам малко повече в обороти се чува едно хъркане между 1и 2 все едно че искам да включа на форд задната
,Този номер го прави само ако е малкоповече в обороти и само межди 1-2 ??

- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Това се получава при студен двигател.Маслото в скоростната кутия е с по-висок вискозитет и синхронизирането на скоростите става по-тръдно.Естествено това се получава от поизносени синхронизатори.Но няма смисал да се сменят а по добре е да си изчакваш да поаднат оборотите и да стане по-лесно синхронизирането!!!
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
и при мен е така и независи от температурата на маслото - ако мина 6000 оборота винаги ми прихърква при бърза смяна на скоростите. Ако задържа педала на съиденителя натиснат една секунда повече, няма хъркане. Аз така си я купих колата, а предният състезател се е пускал с нея на 400 метра и сигурно я е прецакал нещо.
Мастора ми каза, че най-вероятно е прецакан синхронизатор. Предполагам, че и при теб е подобен проблема.
Мастора ми каза, че най-вероятно е прецакан синхронизатор. Предполагам, че и при теб е подобен проблема.
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
11
musura написа:и при мен е така и независи от температурата на маслото - ако мина 6000 оборота винаги ми прихърква при бърза смяна на скоростите. Ако задържа педала на съиденителя натиснат една секунда повече, няма хъркане. Аз така си я купих колата, а предният състезател се е пускал с нея на 400 метра и сигурно я е прецакал нещо.
Мастора ми каза, че най-вероятно е прецакан синхронизатор. Предполагам, че и при теб е подобен проблема.
абсолютно същия проблем е !!
имаш ли представа колко струва този ремнот ? и дали може да се кара така ако е мн.скъп??
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
!
Според мене 90% от двоиките са така
Ама малко по нежно с скоростите де
:
И не се полу4ава само в високите обороти .... просто като даваш гас .. барзаш малко пове4е и затова (тфа да не е Лада,там нема грижи
) ина4е пробваи и на малки обороти , но я рагни по рязко 2-ра и ще разбереш 

Ама малко по нежно с скоростите де

И не се полу4ава само в високите обороти .... просто като даваш гас .. барзаш малко пове4е и затова (тфа да не е Лада,там нема грижи


- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
Re: !
Sachko написа:Според мене 90% от двоиките са така![]()
Ама малко по нежно с скоростите де:
И не се полу4ава само в високите обороти .... просто като даваш гас .. барзаш малко пове4е и затова (тфа да не е Лада,там нема грижи) ина4е пробваи и на малки обороти , но я рагни по рязко 2-ра и ще разбереш
ама аз съм с 3 -ка

- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Re: 11
www.arenabg.com написа:абсолютно същия проблем е !!
имаш ли представа колко струва този ремнот ? и дали може да се кара така ако е мн.скъп??
скоро смятам да разбера

Иначе аз си я карам така колата, свикнал съм й и нямам грижи. Както казах, просто задържам съединителя една идея повече между първа и втора и всичко е ок. Единствено ме дразни, когато трябва да "опъна" някой тежкар на светофара и ми прехъркат скоростите

- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
Re: 11
musura написа:www.arenabg.com написа:абсолютно същия проблем е !!
имаш ли представа колко струва този ремнот ? и дали може да се кара така ако е мн.скъп??
скоро смятам да разберав понеделник съм на контролен преглед. предполагам, че няма да е нещо по-скъпо от 150-200 лв.
Иначе аз си я карам така колата, свикнал съм й и нямам грижи. Както казах, просто задържам съединителя една идея повече между първа и втора и всичко е ок. Единствено ме дразни, когато трябва да "опъна" някой тежкар на светофара и ми прехъркат скоростите
да определено мога да го избягвам тоя проблем но е по добре да го елеминирам ,ще ти бъда благодарен ако пишеш след като минеш на контролен (ако имаш възможност питай за идентичен проблем с Г3- дали цената ще е същата)
Мерси
Re: 11
musura написа: ... Иначе аз си я карам така колата, свикнал съм й и нямам грижи. Както казах, просто задържам съединителя една идея повече между първа и втора и всичко е ок.
Вместо да задържаш, го отпусни след като изключиш и натисни отново, за да включиш. Нарича се двойно амбриране и се използва при автомобили без синхронизатори. При превключване към ниска - след отпускането - подаваш малко газ.
Не е нужно да риташ до ламарината или да отпускаш и свободния ход. Като му свикнеш става бързо, а и не се излагаш като ти хъркат скоростите

- asskoGTI
- Мнения: 778
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
не искам пак да се изказвам много много
само че тва хъркане се получава от инертната сила получена в скоростите от тия високи обороти заради с тежкия маховик......и се получава прекалено бързо вартене на валците за да може да се превключат скоростите толква бързо
самите синхронизатори не могат да се завартят така
за такова каране си има олекотени съединители,маховици,валове и тн.

само че тва хъркане се получава от инертната сила получена в скоростите от тия високи обороти заради с тежкия маховик......и се получава прекалено бързо вартене на валците за да може да се превключат скоростите толква бързо

за такова каране си има олекотени съединители,маховици,валове и тн.

- SkyWalker
- Мнения: 516
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 22:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
re
А дали няма да се оправи ако само се смени маслото на ск. кутия с ново и по-качествено? 

- evgenyh
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: BSE 2005
- Местоположение: София
Re: re
SkyWalker написа:А дали няма да се оправи ако само се смени маслото на ск. кутия с ново и по-качествено?
не помага

- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: 11
paro_k написа:musura написа: ... Иначе аз си я карам така колата, свикнал съм й и нямам грижи. Както казах, просто задържам съединителя една идея повече между първа и втора и всичко е ок.
Вместо да задържаш, го отпусни след като изключиш и натисни отново, за да включиш. Нарича се двойно амбриране и се използва при автомобили без синхронизатори. При превключване към ниска - след отпускането - подаваш малко газ.
Не е нужно да риташ до ламарината или да отпускаш и свободния ход. Като му свикнеш става бързо, а и не се излагаш като ти хъркат скоростите
Това е решение. Това се прави за изравняване на оборотите на двигателя и единия вал.Или карайте внимателно или ремонт.Синхронизаторите не са скъпи но ремонта ще е скъп, и според мене малко опасен.Трябва да се разглоби цялата скоростна кутия, и ако човекът който го прави обърка нещо.....Честито !!! При мене го прави ако я изрежа много яко на първа и искам да вкарам веднага втора. Но това ми се случва много рядко.На жената баща и има Фиат DUCATO още като го взе скоростите ръмжаха яко.Сега е навъртял над 150 000 и пак си го кара така.Проблема е никакъв.Преди да почните да правите каквото и да е се замислете има ли смисал.Ако човек вложи сума пари да си стегне дадена стара кола,после ще го е яд.Щото след окол 5-10 години тази кола няма да струва нищо и никой няма да иска да е купи. С две думи тя ще остарее морално.
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: re
Потвърждавам-смених маслото,сложих добавка с MoS2-скоростите се включват като на шега,но при високи оборти на първа и моментално ръгане на втора се чува рева на тигъраevgenyh написа:SkyWalker написа:А дали няма да се оправи ако само се смени маслото на ск. кутия с ново и по-качествено?
не помага


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта