Фучене, мучене и т.н. - РЕШЕНО

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
sasho_mf
Мнения: 622
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
Автомобил: Toyota Corolla Verso
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот sasho_mf » Чет 03 яну 2008 23:12


Колега и според мен е редно все пак да пишеш как се е решил проблема за да са ориентирани и други хора с подобен проблем.Например аз съм един от тях.При мен също турбото ми дава свръхналягане и се отчита грешка.И аз като теб търся варианти за отремонтирането му.А вариантите не са много както знаеш - ремонт/рециклиране или смяна с ново турбо.




Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Чет 03 яну 2008 23:34


Ами когато е влязла в авариен режим турбото е дало свръхналягане. След като съм изгасил колата, а на сутринта съм я запалил се е рестартирал компютъра и е излязла от авариен режим. Сега колата върви и в 5000 оборота и не забива по необясними за мен причини. Турбото е натегнато и може би заради това дава повече налягане и както казах Никс76 утре ще го види. Може би турбото е тръгнало, но ще издържи още време. Това е всичко...


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Фучене, мучене и т.н. - РЕШЕНО

Мнениеот longora » Пет 16 яну 2009 22:42


Ами оправихме я с голямата помощ на колегата Вальо ( Ventoman ) Доста време си поигра с настройките на турбината докато я нагласи, но успя и от както го направи не съм имал проблем .. Всъщност наското пак ми заби, но се оказа че имам скъсан маркуч на турбо път и след като го смених нямам проблем :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта