За чистачките и пръскалката Г2...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
viceroy
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 21 сеп 2005 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

За чистачките и пръскалката Г2...

Мнениеот viceroy » Пет 23 сеп 2005 20:09


Търсих с търсачката намерих доста теми с проблеми като моя но мисля че моя е малко по различен... Не ми работи пръскалката на предните и задната чистачки и задната чистачка изобщо. Работят само предните чистачки на всички степени нормално. Ако дръпна или ако бутна лостчето обаче нищо не става. Всички бушони са изправни. Мисля че не е от моторчето за пръскалката защото него го разглобих смазах и почистих и го пробвах на друга кола и работи. На кабела който отива до моторчето стига ток като дръпна и бутна лостчето пробвах с пробна лампа и светва. Значи не е и от ръчката. Интересното е, че когато моторчето не е закачено във веригата всичко си работи и задната чистачка и предните като дърпам лостчето. Закача ли го обаче нищо не работи. Мислих че окъсява моторчето нещо ама работи на друга кола. Колата е с едно казанче. Някакви идеи от къде иде проблема?




Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пет 23 сеп 2005 20:21


Колега,мисля че ше береме големи ядове с тебе.И аз съм го закъсал с помпи,пръскалки,кабели....... :roll: :roll: :roll:


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Съб 24 сеп 2005 0:55


оголен кабел-късо :idea:


Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот leavon » Съб 24 сеп 2005 0:55


Всъщност някой има ли ясна представа как точно работи това моторче? Как в единия случай пръска напред, а в другия - назад? Лоста на волана поляритет ли сменя или какво?


Потребителски аватар
Syncro
Мнения: 1241
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
Автомобил: Passat 1.8T
Двигател: ANB 1999
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Syncro » Съб 24 сеп 2005 11:37


Подава различни сигнали на входа на помпата.Както един колега в една друга тема каза - влизат 3 кабела един "-" и два "+" При единия моторчето се развърта в едната посока,при другия "+" в срещуположната.
ристо провери си масата на моторчето.Само това ми идва на акъла :dontknow:


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Съб 24 сеп 2005 11:52


Syncro написа:Подава различни сигнали на входа на помпата.Както един колега в една друга тема каза - влизат 3 кабела един "-" и два "+" При единия моторчето се развърта в едната посока,при другия "+" в срещуположната.
ристо провери си масата на моторчето.Само това ми идва на акъла :dontknow:



да...или откуснат минус bowdown


Потребителски аватар
Syncro
Мнения: 1241
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
Автомобил: Passat 1.8T
Двигател: ANB 1999
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Syncro » Съб 24 сеп 2005 12:30


Да де.То самото моторче не е замасено.Трябва да провериш дали на буксата има минус


viceroy
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 21 сеп 2005 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот viceroy » Сря 28 сеп 2005 14:04


Ходих при майстор и той каза че било от лостчето. Провери там с няква пробна лапма + на кабела на помпата. Иначе при мене е едно казанче с една помпа и два кабела... Веригата се обръща някъде в ключа при лостчето. Ще се опитам да сваля тва лостче да видя ква е хавата макар че ме съмнява да е от него след като откача кабела към помпата всичко работи нормално. В между другото някой знае ли колко мм. е гайгата на волана защото нямам толкова голям ключ?


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Сря 28 сеп 2005 14:15


ристо, това е само от лостчето ша знайш.
Аз съм така, ама понеже за задната още зацепва от време на време та поотлагам ремонта, като съм обърнал маркучите при казанчето, демек като си пускам задната чистачка ми пръска отпред, щото без вода отпред е зле.
Лостчето струва около 40 лв. и се сменя доста трудно, поради което за смяна взимат поне 30 лв.


viceroy
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 21 сеп 2005 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот viceroy » Сря 28 сеп 2005 14:32


batmilko написа:ристо, това е само от лостчето ша знайш.
Аз съм така, ама понеже за задната още зацепва от време на време та поотлагам ремонта, като съм обърнал маркучите при казанчето, демек като си пускам задната чистачка ми пръска отпред, щото без вода отпред е зле.
Лостчето струва около 40 лв. и се сменя доста трудно, поради което за смяна взимат поне 30 лв.


Като гледам в книжката към колата не ме плаши смяната. Само че се чудя дали да търся ново или на втора ръка. Ако взема на втора ръка незнам колко ще издържи преди да се прецака...


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 28 сеп 2005 17:12


Преди да мислиш за ново пробвай да оправиш старото :wink:


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Сря 28 сеп 2005 22:39


Тези лосчета са няколко вида.Да не ти е сменено преди да вземеш колата,че и аз търсих такова лостче и се оказа че си купих малко по различно от моето и се наложи да го сменям.Контактите за пръскалата при мен са 2,а аз купих с един контакт и не работеше.


Потребителски аватар
Andrey
Мнения: 280
Регистриран на: Вто 28 сеп 2004 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Andrey » Чет 29 сеп 2005 11:52


Колеги по проблема с лостчето - преди да го разглобя и да се вкарам в приключение, реших да пробвам да го почистя със спрей. Купих си един от Бриколажа за почистване на контакти, потенциоментри и.т.н., има си към него едно тънко маркуче за по недостъпни места. Напръсках обилно контактите без да свалям нищо от корите и сега е на 6. Изтече страшна мърсотия - (сложете парцалче отдолу). Същата процедура приложих и на колата на баща ми и отново се оправи всичко.
Ако проблема е само от зацапване 100% се оправя без да се разглобява по този начин.

Надявам се да съм помогнал.


Danailov
Мнения: 118
Регистриран на: Вто 07 сеп 2004 19:04
Автомобил: VW PASSAT B4
Двигател: ABF
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Danailov » Съб 01 окт 2005 8:59


Ако е само от замърсяване е добре,но в повечето случаи контактите на лосчето са проблема.За да се стигне до лосчето трябва да се свали първо волата с ключ номер 24(най-лесно става с гидори).Свалят се и пласмасовите кори около лостовете(2 винта с кръстата отверка).После има 3 дълги винта,които държат лостовете към основата.Има и 3 бъкси с кабели(в ляво е за чистачките,в дясно е за светлините,а отгорната лява страна е буксата за светкавиците).Самите лостове са два разположени един върху друг и имат кръгли основи който са за закрепяне към кормилната ос и там са разположени контактните пластини.Горния е за светлините а долния за чистачките.Вадят се лесно и са отделни,като се сменя само повредения лост.В повечето случаи няма много шансове за ремонт,но зависи какво е станало и за това ремонта е различен при всеки.Доста често има счупени пласмаси или прегорели контакни пластини.


Потребителски аватар
coolgolf2
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 16 юни 2006 19:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот coolgolf2 » Нед 18 юни 2006 2:46


Здравеите! Става дума за ГолфII/С голямо Г/ 1,6 бензин, карбуратор,87 набор.
Тази тема явно е старичка,но интересна и понеже аз съм с подобен проблем/дори тема отворих за него/ искам да я вдигна.
При мен нещата са,че не ми работи предното стъклопочистащо барабар с чистачките.Принципно те не се делят на предно или задно стъклопочиствщо устроиство,защото са свързани-1казанче;1помпа;1ключ;1реле.Разделя ги само два контактора и два водопровода.
На мен отзад ми работи т.е. пръска си там някакво/без чистачката щото изгоря моторчето/.Обаче отпред нищо.Моторчето на помпата си върти-сучи и в двете посоки,дюзите/не пръскалките или цицките както ги наричат някои/ са нови и незапушени,тръбичките също не са запушени.
Имам съмнения около ключа с контакторите/четеики тази тема/ или реле.Ако има някой идея какво може да е,нека "сффирне"



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dtony и 81 госта