Студ -17.4 - добър тест за акумулатора

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1722
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот imedarov » Пет 04 яну 2008 10:14


В гаража беше 12 градуса над нулата.

maiz написа:Дизелака само му показах кюча и запали, в младост показваше -18.5 грауса.


Видях те на кръстовището на Общината/Поликлиниката в Младост 3 :-)




Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Пет 04 яну 2008 10:16


Мда мойто сухо говедо само даде на контакт и умре злата гад mhihi mhihi Сега го релоодвам да видим ще го бъде ли :lol:


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Пет 04 яну 2008 10:19


Колеги ако колите са ви уред, требва да палите без проблеми. В Самоков -18 две превъртания на стартера и пали
За това обичам немсккото :bowdown


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Пет 04 яну 2008 10:20


аз пък палнах от четвърт както винаги :D мислех си че ще има яко въртене като видях на дисплея -18 градуса, но уви :lol: запали от рас 8)


Потребителски аватар
taskbg
Мнения: 239
Регистриран на: Чет 24 авг 2006 15:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот taskbg » Пет 04 яну 2008 10:22


Мойта баракуда запали от втория път, изстъргах две дупки за очите и газ за работа - 1 километър е до там - не е шега работа :D разход 25/100


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Пет 04 яну 2008 10:23


tekion написа:
chefito написа:
tekion написа:Аз ползвам следния трик при студено време:
Преди да запаля пускам дългите за около 10 секунди, после изчаквам малко, пак задържам дългите за 10-тина секунди и чак след това паля обикновенно от раз :)
Идеята е да се възбуди акумулатора, иначе направо му се разказва играта при големи минуси :evil:


Направо ги оставяй тия дълги за цяла нощ...като се събудиш така ще е възбуден, че може и малки акумулаторчета да е направил :shock


Същото е като с жените- първо леко възбуждаш, после по-твърдо :wink:
п.п. Не знам как е при прасета :xaxaxa




Това и аз го правя и си е много важно,но колегата не го е обяснил добре! Не идеята е да го "възбудиш" , а да го "събудиш"!! :wink: Има разлика нали ? :wink: Та когато са минусови температури като включиш фаровете няколко пъти за по 2-3 сек. го подготвяш за големият стартов ток ! По този начин не се разрушават плочите на акуто! То и бензиноват помпа върши тая работа,но не е достатъчна!
Това е все едно като се субудиш от дълбок сън и някой да те накара да вдигнеш веднага 100 кг. щайга !


Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Пет 04 яну 2008 10:34


imedarov написа:В гаража беше 12 градуса над нулата.

maiz написа:Дизелака само му показах кюча и запали, в младост показваше -18.5 грауса.


Видях те на кръстовището на Общината/Поликлиниката в Младост 3 :-)

Аз не можах да те видя , другия път свиркай :).


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пет 04 яну 2008 10:42


Малииии, колата се побърка....завъртях запали ама вдигна 1400 оборота....и имам чувството че за 10 километра изгори 2 кила бензин :twisted:


KOKO ГЕОРГИЕВ

Мнениеот KOKO ГЕОРГИЕВ » Пет 04 яну 2008 11:04


С "двойно" подгряване дизела запали за 2 сек и още 3-4 леко претрисаше (казват, че било от маслото докато запълни магистралите).


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пет 04 яну 2008 11:11


мойта я държах на окло 2100 оборота първите 2 мин. за да е сигурно,че няма да загасне


Потребителски аватар
paralesko
Мнения: 219
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paralesko » Пет 04 яну 2008 11:24


при мен запали от четвърт показваше минус 18 на външна но така си я оставих около 15. 16минути и тогава тръгнах маи няма да сменям марката скоро :D


Потребителски аватар
kiko
Мнения: 799
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 14:30
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kiko » Пет 04 яну 2008 12:18


май и аз няма да сменям марката скоро-запалих от раз без проблем-пред завистливите погледи на сумати съседи-единствените коли днес излези от паркинга на блока са марка VW-с изключение на една жигула.скарах се с един собственик ма бмв,който иска да му дам ток за дизел 2000 кубика с моя акумулатор 45 Аh- е как да стане ...


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пет 04 яну 2008 12:26


Щом запалих от първия път - при положение , че батерийката ми е със 100 А по-слаб стартов ток отколко е писал инжинеро - начи не е под - 20 . :D


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Пет 04 яну 2008 12:33


:lol: Аз да се е.а у тъпото коп..е, сутринта със свито сърце подавам контакт и :017: ........ не запали! Слизам; пръскам спрей за лесен старт, въртя пак - тц! До мен спрял един приятел - дай ток; опъвам кабели - тц! Тамън ми писна, почнах да псувам и точно прибрах кабелите - поглеждам - еми няма как да запаля! :015: Не съм изключил имобилайзера!!!! :banghead: След това вече беше лесно....


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Пет 04 яну 2008 12:35


Аз се видях в приключение с EZ-та бяха замръзнали маркучите към изпаритела,няма парно,изпаритела замръзва,на бензин се дави и харчи 30/100 та за капак на всичко и бензина свърши :lol:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта