Студ -17.4 - добър тест за акумулатора

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
stoqn_g60
Мнения: 4380
Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
Автомобил: Audi 80
Двигател: ADA
Местоположение: у Софията

Мнениеот stoqn_g60 » Пет 04 яну 2008 12:36


negodnika написа:Аз се видях в приключение с EZ-та бяха замръзнали маркучите към изпаритела,няма парно,изпаритела замръзва,на бензин се дави и харчи 30/100 та за капак на всичко и бензина свърши :lol:
30/100 :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock




Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Пет 04 яну 2008 12:36


Нещо странно става с моя акумулатор...преди да падне снега при -6-7 градуса не можеше и 3 оборота да направи па камо ли да запали. Днес сутринта ставам и гледам -19 градуса :shock и си викам "май ше се ходи на работа с трамвая" ама все пак слезох до гаража да пробвам дали ше запали и...... запали от рас :shock :shock Миналата седмица пък колата седя 4 дни без да бъде палена и...пак запали от рас :shock Мене ако питате е от бензина, допреди 1 седмица (като палише едвам едвам) сипвах в Шел, онзи ден сипах пълен резервоар в ОМВ и от тогава няма проблем с пленето :roll:


Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megalodon » Пет 04 яну 2008 13:00


Не знам колко градуса беше към 9, обаче пасатора си запали както при нормално студено време :) Акумулатора ми е МонБат 64ah :)


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Пет 04 яну 2008 13:04


stoqn_g60 написа:
negodnika написа:Аз се видях в приключение с EZ-та бяха замръзнали маркучите към изпаритела,няма парно,изпаритела замръзва,на бензин се дави и харчи 30/100 та за капак на всичко и бензина свърши :lol:
30/100 :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock


Ми страхотния карб 2E2 какво да ти кажа колата се дави и под 2000 оборота гасне затова е и такъв разхода :lol:


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Мнениеот DJ_TOLYO » Пет 04 яну 2008 13:13


Аз запалих от първия път преди малко. Вчера не бях я палил.

П.П. Акумулатора ми е на една седмица...


Потребителски аватар
baobab007
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 06 юни 2006 17:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот baobab007 » Пет 04 яну 2008 13:24


Честита и безаварийна Нова година на всички!
Тази сутрин 17-годишното ми дизелово голфче запали от раз след 3-4 секунди въртене. Признавам си, че вчера му налях 2 литра бензин на пълен резервоар с нафта, защото от добавките няма никаква полза, ако не се налеят при плюсови температури. Е, приложих и хватката с 30-сек. дълги светлини, 30 секунди почивка и после запалване. Термометърът ми показваше минус 12. За утре ни плашат с минус 20... ако не ми се приспи много, може да сляза към полунощ да я припаля за 5-10 мин.


Потребителски аватар
DanZki
Мнения: 202
Регистриран на: Пон 11 юни 2007 14:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот DanZki » Пет 04 яну 2008 14:09


Бъзвайте се с Опелите,ама моята сутринта запали от първия път без странни шумове и закова 1000 оборота докато позагрее.После всичко си беше нормално. :P


Потребителски аватар
GTivan
Мнения: 340
Регистриран на: Пон 11 окт 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот GTivan » Пет 04 яну 2008 14:14


В 05:40 само му показах ключа и запали. :lol:


Потребителски аватар
schmidt
Мнения: 179
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 2:04
Автомобил: vw mk3 tdi-gti
Двигател: 1z 90hp
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот schmidt » Пет 04 яну 2008 14:16


Незнам момчета, обаче вчера слизам пред блока да видя какво е положението, гледам колата се превърнала в иглу :) почнах да я размразявам за да проникна вутре обаче центалното ми замръзнало и не иска да отваря, температурата беше около -9°С Както и да е, успях да проникна вутре през задната врата :D и седнах, поргрях, завъртях и запалих !!!
След малко идва един съсед и ме моли да го бутна че неможе да излезе от паркинга, отивам, той пали аз бутам, той държи колата в обороти, гледам гумите не мърдат, а тои отпуска съединителя..... пфуу добре че сум як 8) че успях да я лашна та да превартят колелата... колата беше opel astra !


Потребителски аватар
hooligans
Мнения: 18733
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
Двигател: 1.6 AEE
Местоположение: София

Мнениеот hooligans » Пет 04 яну 2008 14:33


Sara_Bold написа:
Милослав написа:, но половера след 2 дена седене завъртя и запали :) Малко му премигаха ламбите докат въртя, но ФАКТ - запали :)

Е все пак е Поло! И то рацерско 8)


мойто не го бех паалил от 28 и на 3-ти запали с едно завъртане без натискане на педала за газта 8)

Последна промяна от hooligans на Пет 04 яну 2008 14:35, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пет 04 яну 2008 14:33


малко мудно но пали моята.а не е от най-новите акумулатора.ИСКРА.


Потребителски аватар
iGolf
Мнения: 1073
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 22:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русe/London
Контакти:

Мнениеот iGolf » Пет 04 яну 2008 14:37


аз трябва да прокопая планина от преспи до гаража(подземни)после улицата и тогаз да видя кво ли ме чака с паленето но до сега не ми е правил много номера ,да се надявам че 6те палне


Потребителски аватар
yeti123
Мнения: 424
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот yeti123 » Пет 04 яну 2008 14:56


Kingpin написа:Нещо странно става с моя акумулатор...преди да падне снега при -6-7 градуса не можеше и 3 оборота да направи па камо ли да запали. Днес сутринта ставам и гледам -19 градуса :shock и си викам "май ше се ходи на работа с трамвая" ама все пак слезох до гаража да пробвам дали ше запали и...... запали от рас :shock :shock Миналата седмица пък колата седя 4 дни без да бъде палена и...пак запали от рас :shock Мене ако питате е от бензина, допреди 1 седмица (като палише едвам едвам) сипвах в Шел, онзи ден сипах пълен резервоар в ОМВ и от тогава няма проблем с пленето :roll:


КОлега, гледам че и ти си дошъл до извода да не зареждаш повече в ШЕЛ! Аз си сипвам само в ОМВ и Лукойл и с бензина нямам проблем!
Просто защото един ден сипах от ШЕЛ - разреден бензин и след това се оказа най-кошмарното ми запалване на колата!!!


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Пет 04 яну 2008 16:06


Сутринта към 11 някъде запалих без проблем с въртене около 1-2сек. ;)


assd
Мнения: 642
Регистриран на: Чет 27 сеп 2007 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот assd » Пет 04 яну 2008 16:30


аз днеска на обяд си запалих като пич, никви проблеми - ама сняг 35-40 сантиметра .. яко газ и минах през преспите, нищо че съм с летни гуми, само като се засилих и нема спиране на тоя сняг на уличката пред нас - педала на спирачката бие, направо ми посини крака :lol:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: paagrio и 71 госта