30/100negodnika написа:Аз се видях в приключение с EZ-та бяха замръзнали маркучите към изпаритела,няма парно,изпаритела замръзва,на бензин се дави и харчи 30/100 та за капак на всичко и бензина свърши



























stoqn_g60 написа:30/100negodnika написа:Аз се видях в приключение с EZ-та бяха замръзнали маркучите към изпаритела,няма парно,изпаритела замръзва,на бензин се дави и харчи 30/100 та за капак на всичко и бензина свърши![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sara_Bold написа:Милослав написа:, но половера след 2 дена седене завъртя и запалиМалко му премигаха ламбите докат въртя, но ФАКТ - запали
Е все пак е Поло! И то рацерско
Kingpin написа:Нещо странно става с моя акумулатор...преди да падне снега при -6-7 градуса не можеше и 3 оборота да направи па камо ли да запали. Днес сутринта ставам и гледам -19 градусаи си викам "май ше се ходи на работа с трамвая" ама все пак слезох до гаража да пробвам дали ше запали и...... запали от рас
![]()
Миналата седмица пък колата седя 4 дни без да бъде палена и...пак запали от рас
Мене ако питате е от бензина, допреди 1 седмица (като палише едвам едвам) сипвах в Шел, онзи ден сипах пълен резервоар в ОМВ и от тогава няма проблем с пленето
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: paagrio и 71 госта