Студ -17.4 - добър тест за акумулатора

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Plehi
Мнения: 838
Регистриран на: Нед 20 май 2007 21:07
Автомобил: Passat B8 T4 Touareg W140
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plehi » Пет 04 яну 2008 16:52


Около 8:30 беше тази утрин :wink: Влзиам в буса,гледам шишето ми с вода(Двулитрово :lol: ) замръзнало :shock Подгрях 2 пъти новите свещички(на около 3 месеца) врътнах и мигновенно затрака :wink: Отначало докато разработи "смързналото се масло" 15 секунди работеше не по нормалния си начин :wink: ама нормално :P Иначе като общо всичко си беше екстра :wink: И помогна новиа акумулатор на 3 месеца и той.... :)




Потребителски аватар
slavi tsvetkov
Мнения: 936
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 21:46
Автомобил: 2023 VW TIGUAN ELEGANCE
Двигател: 2023
Местоположение: Harlow, UK
Контакти:

Мнениеот slavi tsvetkov » Пет 04 яну 2008 17:05


Аз май имам проблем с бензина след зареждане в Шел.Слизам вчера паля и след 3-4 секунди гасне.Повторен опит запали и веднага угасна.Нечувам помпата-викам си помпата е изгоряла.Паля на газ и почвам да си чистя колата от снега.Влизам след 2-3 минути бензиномера едвам е отлепил(стой в резервата),а предния ден като спрях колата имаше към половин резервоар.Стигам до извода че е имало малко повече вода в бензина отколкото трябва и е замръзнала и нито поплавък работи нито помпа!


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Wish_Master » Пет 04 яну 2008 17:11


Имам 2 въпроса:
1. Термометърът на MFA не ми показва отрицателни темепратури. Може навън да е -10 а то си стои на 0 градуса. При вас така ли е?
2. Чувал съм, че в студено време е хубаво да се премигне няколко пъти с фаровете, преди да запалите, за да се "разбута" акомулатора, преди да почне да отдава голям ток за стартера. До колко това е вярно?


чакала
Мнения: 445
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот чакала » Пет 04 яну 2008 17:21


От как ходих при Люси, голфа ми се плаши единствено от ключа, докато го види(ключа, не Люси) и пали като кибрит :lol:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 04 яну 2008 17:46


Кво ревете бе, от месец не бях палил пастета ,след малко почерпка с газ врътнах на бенз и си запали от раз :lol:


Потребителски аватар
jetttlii
Мнения: 1198
Регистриран на: Сря 30 май 2007 23:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jetttlii » Пет 04 яну 2008 17:52


Запалих си нормално :D


Потребителски аватар
slance
Мнения: 501
Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
Автомобил: Audi A6 3.0TDI
Двигател:
Местоположение: София Дружба-1

Мнениеот slance » Пет 04 яну 2008 17:58


дизелака сутринта при -17 запали от четвьрт :lol: .работи на място 15мин.приключението започна след 1км. взе да няма мощност и угасна :cry: .яко вьртене и никакьв признак за палене.кьм обяд установих че нафтата/отШел/е замрьзнала м/у резервоара и филтьра.никога повече Шел :evil: /хем знаех/.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Пет 04 яну 2008 18:05


В сравнение с температурите в София тук си е направо топло-сутринта беше -4,днес като се прибирах от работа -6.
Вентото пали без проблем...ама и аку-то му е на една седмица :lol: ,иначе съм подготвен за зимни условия-вата под предния капак(котката се сърди,дори и на 90 градуса капака е лед студен) и кора отдолу.


Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Dan4ote » Пет 04 яну 2008 18:18


Аз бях на хижа Звездица и колата беше стояла ден и нещо без да я паля. Сутринта беше -17 и не може да си представите как всичко беше замръзнало! Като дам контакт и сигналните лампи по таблото и другите дисплеи светваха след две сек. През ноща със сигруност е било под -20. Аз запалих от първия път без никакъв проблем, но друг никой неможа, varta за мен са най-добрите - акумулатор на 9 години и четири тотални изтощавания, но още работи без проблем.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пет 04 яну 2008 18:23


slance написа:дизелака сутринта при -17 запали от четвьрт :lol: .работи на място 15мин.приключението започна след 1км. взе да няма мощност и угасна :cry: .яко вьртене и никакьв признак за палене.кьм обяд установих че нафтата/отШел/е замрьзнала м/у резервоара и филтьра.никога повече Шел :evil: /хем знаех/.

Лукойл само - през зимните студове!!! :D


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пет 04 яну 2008 18:26


Без проблем запали
Акомуто е Fiam на незнам колко години


Потребителски аватар
CRX Racing
Мнения: 1246
Регистриран на: Вто 11 апр 2006 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CRX Racing » Пет 04 яну 2008 18:33


И мойта тази сутрин запали от раз, но на път за нас ми се откачи жилото на съединителя :evil:
Хиляди благодарности на Niksi :bowdown
И да го духат от Dunev Motor Sport :fingers


Потребителски аватар
stoqn_g60
Мнения: 4380
Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
Автомобил: Audi 80
Двигател: ADA
Местоположение: у Софията

Мнениеот stoqn_g60 » Пет 04 яну 2008 18:38


абе ако всичко по мотора е изрядно палиш от раз


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Пет 04 яну 2008 19:38


пали от 1 път...Нз какво ви е толкова студено-15


Потребителски аватар
ivoj
Мнения: 47
Регистриран на: Сря 04 апр 2007 21:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivoj » Пет 04 яну 2008 19:53


моя шаран явно не познава термометъра и не знае колко е студено защото си пали веднага - независимо дали е -17 или +35 градуса :D :drive



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта