Студ -17.4 - добър тест за акумулатора
- Plehi
- Мнения: 838
- Регистриран на: Нед 20 май 2007 21:07
- Автомобил: Passat B8 T4 Touareg W140
- Двигател:
- Местоположение: София
Около 8:30 беше тази утрин
Влзиам в буса,гледам шишето ми с вода(Двулитрово
) замръзнало
Подгрях 2 пъти новите свещички(на около 3 месеца) врътнах и мигновенно затрака
Отначало докато разработи "смързналото се масло" 15 секунди работеше не по нормалния си начин
ама нормално
Иначе като общо всичко си беше екстра
И помогна новиа акумулатор на 3 месеца и той.... 
- slavi tsvetkov
- Мнения: 938
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 21:46
- Автомобил: 2023 VW TIGUAN ELEGANCE
- Двигател: 2023
- Местоположение: Harlow, UK
- Контакти:
Аз май имам проблем с бензина след зареждане в Шел.Слизам вчера паля и след 3-4 секунди гасне.Повторен опит запали и веднага угасна.Нечувам помпата-викам си помпата е изгоряла.Паля на газ и почвам да си чистя колата от снега.Влизам след 2-3 минути бензиномера едвам е отлепил(стой в резервата),а предния ден като спрях колата имаше към половин резервоар.Стигам до извода че е имало малко повече вода в бензина отколкото трябва и е замръзнала и нито поплавък работи нито помпа!
- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Имам 2 въпроса:
1. Термометърът на MFA не ми показва отрицателни темепратури. Може навън да е -10 а то си стои на 0 градуса. При вас така ли е?
2. Чувал съм, че в студено време е хубаво да се премигне няколко пъти с фаровете, преди да запалите, за да се "разбута" акомулатора, преди да почне да отдава голям ток за стартера. До колко това е вярно?
1. Термометърът на MFA не ми показва отрицателни темепратури. Може навън да е -10 а то си стои на 0 градуса. При вас така ли е?
2. Чувал съм, че в студено време е хубаво да се премигне няколко пъти с фаровете, преди да запалите, за да се "разбута" акомулатора, преди да почне да отдава голям ток за стартера. До колко това е вярно?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
В сравнение с температурите в София тук си е направо топло-сутринта беше -4,днес като се прибирах от работа -6.
Вентото пали без проблем...ама и аку-то му е на една седмица
,иначе съм подготвен за зимни условия-вата под предния капак(котката се сърди,дори и на 90 градуса капака е лед студен) и кора отдолу.
Вентото пали без проблем...ама и аку-то му е на една седмица
- Dan4ote
- Мнения: 1056
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- Контакти:
Аз бях на хижа Звездица и колата беше стояла ден и нещо без да я паля. Сутринта беше -17 и не може да си представите как всичко беше замръзнало! Като дам контакт и сигналните лампи по таблото и другите дисплеи светваха след две сек. През ноща със сигруност е било под -20. Аз запалих от първия път без никакъв проблем, но друг никой неможа, varta за мен са най-добрите - акумулатор на 9 години и четири тотални изтощавания, но още работи без проблем.
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
slance написа:дизелака сутринта при -17 запали от четвьрт.работи на място 15мин.приключението започна след 1км. взе да няма мощност и угасна
.яко вьртене и никакьв признак за палене.кьм обяд установих че нафтата/отШел/е замрьзнала м/у резервоара и филтьра.никога повече Шел
/хем знаех/.
Лукойл само - през зимните студове!!!
- CRX Racing
- Мнения: 1246
- Регистриран на: Вто 11 апр 2006 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: powerade и 52 госта

