Студ -17.4 - добър тест за акумулатора

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
XIKS
Мнения: 896
Регистриран на: Пет 24 мар 2006 10:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

...

Мнениеот XIKS » Пет 04 яну 2008 19:56


днес в 06-00 часа запали без проблем и то нна газ след като невидях че съм на газ
останах много доволен :)




Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Пет 04 яну 2008 20:02


При нас също беше около -17 и моята баба яга запали без проблем от първия път :D


Потребителски аватар
Hertz
Мнения: 2016
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 23:02
Автомобил: vw
Двигател:

Мнениеот Hertz » Пет 04 яну 2008 20:19


и аз запалих бе лол -16°С 7:14 :deal


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пет 04 яну 2008 21:46


от архива на форума:
някой отдавна написа:+10°C Жителите на панелни жилища в Хелзинки си пускат парното.
Лапландците садят цветя.
+5°С Лапландците се припичат на слънце.
+2°C Италианските коли не палят.
0°C Чистата вода замръзва.
-1°C Дъхът става видим. Лапландците ядат сладолед и пият студена бира.
-4°C Котката иска да се мушне с теб под одеялото.
-10°C Време е да се планува една почивка в Африка. Лапландците отиват да плуват.
-12°C Твърде студено, за да вали сняг.
-15°C Американските коли не могат да запалят.
-20°C Може да си чуеш дъха.
-22°C Френските коли не палят вече.
-23°C Политиците започват да съжаляват бездомниците.
-24?C Немските коли не могат да запалят.
-26°C От дъха могат да се нарежат блокчета за строежа на едно иглу.
-29°C Котката иска да се пъхне в пижамата ти.
-30°C Нито една истинска кола не пали вече. Лапландецът ругае звучно, рита гумите и пали ладата.
-31°C Твърде студено за целувки, устните замръзват една за друга. Лапландският отбор по футбол започва тренировки за пролетния сезон.
-39°C Живакът замръзва. Твърде студено, за да мислиш. Лапландците закопчават най-горното копче на ризата.
-40°C Колата също иска в леглото. Лапландците си обличат пуловер.
-44°C Финландският ми колега си мисли евентуално да затвори прозореца на офиса.
-50°C Моржовете напускат Гренландия. Лапландците затварят прозореца на тоалетната.
-70°C Белите мечки напускат Северния полюс. Университетът на Рованиеми (Лапландия) организира ски излет.
-75°C Дядо Коледа напуска Полярния кръг. Лапландците нахлупват шапката над ушите.
-120°C Алкохолът замръзва. Следствие - лапландецът е много вкиснат.
-268°C Хелият става течен.
-270°C Адът замръзва.
-273°C Абсолютната нула. Брауновото движение на частиците спира.
Лапландците си признават, че е малко студено и поискват още една ракия на клечка.

старо ама златно :D


Потребителски аватар
petkovsky
Черният лебед
Мнения: 1403
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/с.Ставерци

Мнениеот petkovsky » Пет 04 яну 2008 21:54


Stefan написа:При нас също беше около -17 и моята баба яга запали без проблем от първия път :D

не обиждай голфи :smackbum


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Luciano » Пет 04 яну 2008 21:59


Със стария акомулатор едва ли щях да запаля но си взех Бош Силвър + 85 ампера и паленето сутрин е удоволствие (дори и при -17)


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Мнениеот KingoftheROAD » Съб 05 яну 2008 1:13


голямото, зелено бууу си пали като часовник. само един цилиндър да прескочи компресията, четвърт оборот


Потребителски аватар
shotik
Мнения: 349
Регистриран на: Пон 09 юли 2007 21:07
Автомобил: Seat Cordoba Vario 2000
Двигател: ALM 1.6 MPI 2000
Местоположение: София
Контакти:

Затопляне на мотора

Мнениеот shotik » Съб 05 яну 2008 14:10


В Русия има готови системи за затопляне на мотора преди стартиране
http://mru.ru/teplo.htm

освен това се продават и помпи за предварително мазане ,които принудително преди стартиране нагнетяват маслото по магистралите на мотора/не се отваря страницата на материала/.Почти без никакви приспособявания могат да се монтират.

ето статията
БЕРЕЖЕНОГО
СПП БЕРЕЖЕТ

Не секрет, что сразу после пуска износ деталей мотора весьма интенсивен: ведь натиску трущегося металла противостоит тоненькая пленочка масла. Устоит ли она до прихода "подкрепления", зависит от качества смазки и производительности насоса. Система предпусковой подготовки (СПП) не только сведет к нулю эффект масляного голодания в момент пуска, но и сохранит мотор "Жигулей" при отказе штатного маслонасоса.
Монтируют СПП так. Выкручиваем из блока двигателя датчик давления масла, устанавливаем на его место "тройник" с новым гнездом датчика, а также штуцер с фильтром-сеточкой и обратным клапаном. Теперь к этой лазейке подключаем нагнетающий трубопровод электронасоса СПП, а его всасывающую ветвь с дюралевой трубкой опускаем в отверстие масляного щупа. Небольшое вмешательство в электрическую схему автомобиля - и система предпусковой подготовки двигателя готова к работе.
Включаем зажигание (но не стартер!). Захватив из картера масло, электронасос подаст его в двигатель. Через несколько секунд давление в системе смазки поднимется до 1,2-2,0 кгс/см2 (в зависимости от износа двигателя) и лампочка аварийного давления погаснет. Однако не спешите включать стартер. Подождите еще десять секунд, пока смазка заполнит зазоры и проникнет во все закоулки мотора. Учтите, что зимой, особенно в морозы, масло вязкое и плохо прокачивается, поэтому время подготовки возрастает примерно вдвое.
Ключ на старт! Мотор ожил и набирает обороты. Как только обороты дойдут до отметки 1200, специальное реле отключит питание электронасоса, а обратный клапан перекроет дорогу маслу. Теперь система смазки работает без посторонней помощи. Прогреваем двигатель и утапливаем кнопку "подсоса". Обороты падают до 930 об/мин, реле подает питание на электронасос, масло, преодолев усилие пружинки обратного клапана, вновь устремляется в двигатель. В итоге имеем автоматическое устройство, поддерживающее давление на режиме холостого хода в пределах 1,2-2,0 кгс/см2.
Оптимизация процесса смазки не только продлит жизнь двигателю, но и снизит расход топлива, ведь обороты холостого хода теперь можно сделать минимальными. Резервный насос также выручит вас при отказе в пути штатного маслонасоса, поможет промыть двигатель и заполнить систему свежим маслом.
Тем, кто решит дооборудовать мотор своих "Жигулей", сообщаем, что стоимость СПП - около 500 рублей.


http://www.zr.ru/img/26007_3.html-снимка на помпата


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Съб 05 яну 2008 14:19


Преди 2 дена ми замръзна нафтата и смених горивния филтър. Докато направя това упражнение въртях колата много на акумулатор :(. Сега тая сутрин запали вече на умиране и гледам от филтъра пак смуче въздух. Да и го сложа и на нафтата вече съм с 1 литър Газ за горене в резервоара ( 40 литра нафта ) + добавка против замръзване.

Чак се притеснявам за утре :

Да запалиш или да не запалиш това е въпроса :?: :idea: :evil:


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Затопляне на мотора

Мнениеот Adnan » Съб 05 яну 2008 14:22


shotik написа:В Русия има готови системи за затопляне на мотора преди стартиране
http://mru.ru/teplo.htm

Интерестно само дето нищо не разбрах :oops: хипер зле съм с руския.

shotik написа:http://www.zr.ru/img/26007_3.html-снимка на помпата

Не работи линка.


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Съб 05 яну 2008 14:24


Пасаторо рулс!
Немаше пробуем!
:wink:
Е,малко му беше замръзнала дограмата отвътре,но със стъргалаката го излекувах.
Безаварийно на всички!


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Съб 05 яну 2008 14:41


Iavor написа:Пасаторо рулс!
Немаше пробуем!
:wink:

ABS-а рулира! Първото палене за деня е максимум 3-4 оборота но пали винаги, а след това през деня - 1-2 оборота макс. - песен!!
Акуто е неква стара Искра, около 60Ач, пролетта докато ме нямаше беще паднал за 3 месеца та чак индикациите не светеха! Даване на ток и 2-3 дозареждания през годината и е песен кучето!


Потребителски аватар
greda
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 04 сеп 2007 14:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот greda » Съб 05 яну 2008 17:28


stoqn_g60 написа:абе ако всичко по мотора е изрядно палиш от раз

:handshake :да: :да: :да:


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Съб 05 яну 2008 17:42


Adnan написа:Преди 2 дена ми замръзна нафтата и смених горивния филтър. Докато направя това упражнение въртях колата много на акумулатор :(. Сега тая сутрин запали вече на умиране и гледам от филтъра пак смуче въздух. Да и го сложа и на нафтата вече съм с 1 литър Газ за горене в резервоара ( 40 литра нафта ) + добавка против замръзване.

Чак се притеснявам за утре :

Да запалиш или да не запалиш това е въпроса :?: :idea: :evil:
тая нафта да не е от туби :lol: или от къде зареждаш :roll: моята не е замръзвала сипвам от Еко :D


Потребителски аватар
Bahama man
Мнения: 1229
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
Автомобил: VW Polo 1998
Двигател: AEF

Мнениеот Bahama man » Съб 05 яну 2008 17:50


Днес Сеата запали след леко забавяне но все пак е гаражна...и май май акумулатора се нуждае от малко зареждане :roll:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта