останах много доволен
Студ -17.4 - добър тест за акумулатора
- XIKS
- Мнения: 896
- Регистриран на: Пет 24 мар 2006 10:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
...
днес в 06-00 часа запали без проблем и то нна газ след като невидях че съм на газ
останах много доволен
останах много доволен
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
от архива на форума:
старо ама златно
някой отдавна написа:+10°C Жителите на панелни жилища в Хелзинки си пускат парното.
Лапландците садят цветя.
+5°С Лапландците се припичат на слънце.
+2°C Италианските коли не палят.
0°C Чистата вода замръзва.
-1°C Дъхът става видим. Лапландците ядат сладолед и пият студена бира.
-4°C Котката иска да се мушне с теб под одеялото.
-10°C Време е да се планува една почивка в Африка. Лапландците отиват да плуват.
-12°C Твърде студено, за да вали сняг.
-15°C Американските коли не могат да запалят.
-20°C Може да си чуеш дъха.
-22°C Френските коли не палят вече.
-23°C Политиците започват да съжаляват бездомниците.
-24?C Немските коли не могат да запалят.
-26°C От дъха могат да се нарежат блокчета за строежа на едно иглу.
-29°C Котката иска да се пъхне в пижамата ти.
-30°C Нито една истинска кола не пали вече. Лапландецът ругае звучно, рита гумите и пали ладата.
-31°C Твърде студено за целувки, устните замръзват една за друга. Лапландският отбор по футбол започва тренировки за пролетния сезон.
-39°C Живакът замръзва. Твърде студено, за да мислиш. Лапландците закопчават най-горното копче на ризата.
-40°C Колата също иска в леглото. Лапландците си обличат пуловер.
-44°C Финландският ми колега си мисли евентуално да затвори прозореца на офиса.
-50°C Моржовете напускат Гренландия. Лапландците затварят прозореца на тоалетната.
-70°C Белите мечки напускат Северния полюс. Университетът на Рованиеми (Лапландия) организира ски излет.
-75°C Дядо Коледа напуска Полярния кръг. Лапландците нахлупват шапката над ушите.
-120°C Алкохолът замръзва. Следствие - лапландецът е много вкиснат.
-268°C Хелият става течен.
-270°C Адът замръзва.
-273°C Абсолютната нула. Брауновото движение на частиците спира.
Лапландците си признават, че е малко студено и поискват още една ракия на клечка.
старо ама златно
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
- shotik
- Мнения: 349
- Регистриран на: Пон 09 юли 2007 21:07
- Автомобил: Seat Cordoba Vario 2000
- Двигател: ALM 1.6 MPI 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Затопляне на мотора
В Русия има готови системи за затопляне на мотора преди стартиране
http://mru.ru/teplo.htm
освен това се продават и помпи за предварително мазане ,които принудително преди стартиране нагнетяват маслото по магистралите на мотора/не се отваря страницата на материала/.Почти без никакви приспособявания могат да се монтират.
ето статията
БЕРЕЖЕНОГО
СПП БЕРЕЖЕТ
Не секрет, что сразу после пуска износ деталей мотора весьма интенсивен: ведь натиску трущегося металла противостоит тоненькая пленочка масла. Устоит ли она до прихода "подкрепления", зависит от качества смазки и производительности насоса. Система предпусковой подготовки (СПП) не только сведет к нулю эффект масляного голодания в момент пуска, но и сохранит мотор "Жигулей" при отказе штатного маслонасоса.
Монтируют СПП так. Выкручиваем из блока двигателя датчик давления масла, устанавливаем на его место "тройник" с новым гнездом датчика, а также штуцер с фильтром-сеточкой и обратным клапаном. Теперь к этой лазейке подключаем нагнетающий трубопровод электронасоса СПП, а его всасывающую ветвь с дюралевой трубкой опускаем в отверстие масляного щупа. Небольшое вмешательство в электрическую схему автомобиля - и система предпусковой подготовки двигателя готова к работе.
Включаем зажигание (но не стартер!). Захватив из картера масло, электронасос подаст его в двигатель. Через несколько секунд давление в системе смазки поднимется до 1,2-2,0 кгс/см2 (в зависимости от износа двигателя) и лампочка аварийного давления погаснет. Однако не спешите включать стартер. Подождите еще десять секунд, пока смазка заполнит зазоры и проникнет во все закоулки мотора. Учтите, что зимой, особенно в морозы, масло вязкое и плохо прокачивается, поэтому время подготовки возрастает примерно вдвое.
Ключ на старт! Мотор ожил и набирает обороты. Как только обороты дойдут до отметки 1200, специальное реле отключит питание электронасоса, а обратный клапан перекроет дорогу маслу. Теперь система смазки работает без посторонней помощи. Прогреваем двигатель и утапливаем кнопку "подсоса". Обороты падают до 930 об/мин, реле подает питание на электронасос, масло, преодолев усилие пружинки обратного клапана, вновь устремляется в двигатель. В итоге имеем автоматическое устройство, поддерживающее давление на режиме холостого хода в пределах 1,2-2,0 кгс/см2.
Оптимизация процесса смазки не только продлит жизнь двигателю, но и снизит расход топлива, ведь обороты холостого хода теперь можно сделать минимальными. Резервный насос также выручит вас при отказе в пути штатного маслонасоса, поможет промыть двигатель и заполнить систему свежим маслом.
Тем, кто решит дооборудовать мотор своих "Жигулей", сообщаем, что стоимость СПП - около 500 рублей.
http://www.zr.ru/img/26007_3.html-снимка на помпата
http://mru.ru/teplo.htm
освен това се продават и помпи за предварително мазане ,които принудително преди стартиране нагнетяват маслото по магистралите на мотора/не се отваря страницата на материала/.Почти без никакви приспособявания могат да се монтират.
ето статията
БЕРЕЖЕНОГО
СПП БЕРЕЖЕТ
Не секрет, что сразу после пуска износ деталей мотора весьма интенсивен: ведь натиску трущегося металла противостоит тоненькая пленочка масла. Устоит ли она до прихода "подкрепления", зависит от качества смазки и производительности насоса. Система предпусковой подготовки (СПП) не только сведет к нулю эффект масляного голодания в момент пуска, но и сохранит мотор "Жигулей" при отказе штатного маслонасоса.
Монтируют СПП так. Выкручиваем из блока двигателя датчик давления масла, устанавливаем на его место "тройник" с новым гнездом датчика, а также штуцер с фильтром-сеточкой и обратным клапаном. Теперь к этой лазейке подключаем нагнетающий трубопровод электронасоса СПП, а его всасывающую ветвь с дюралевой трубкой опускаем в отверстие масляного щупа. Небольшое вмешательство в электрическую схему автомобиля - и система предпусковой подготовки двигателя готова к работе.
Включаем зажигание (но не стартер!). Захватив из картера масло, электронасос подаст его в двигатель. Через несколько секунд давление в системе смазки поднимется до 1,2-2,0 кгс/см2 (в зависимости от износа двигателя) и лампочка аварийного давления погаснет. Однако не спешите включать стартер. Подождите еще десять секунд, пока смазка заполнит зазоры и проникнет во все закоулки мотора. Учтите, что зимой, особенно в морозы, масло вязкое и плохо прокачивается, поэтому время подготовки возрастает примерно вдвое.
Ключ на старт! Мотор ожил и набирает обороты. Как только обороты дойдут до отметки 1200, специальное реле отключит питание электронасоса, а обратный клапан перекроет дорогу маслу. Теперь система смазки работает без посторонней помощи. Прогреваем двигатель и утапливаем кнопку "подсоса". Обороты падают до 930 об/мин, реле подает питание на электронасос, масло, преодолев усилие пружинки обратного клапана, вновь устремляется в двигатель. В итоге имеем автоматическое устройство, поддерживающее давление на режиме холостого хода в пределах 1,2-2,0 кгс/см2.
Оптимизация процесса смазки не только продлит жизнь двигателю, но и снизит расход топлива, ведь обороты холостого хода теперь можно сделать минимальными. Резервный насос также выручит вас при отказе в пути штатного маслонасоса, поможет промыть двигатель и заполнить систему свежим маслом.
Тем, кто решит дооборудовать мотор своих "Жигулей", сообщаем, что стоимость СПП - около 500 рублей.
http://www.zr.ru/img/26007_3.html-снимка на помпата
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Преди 2 дена ми замръзна нафтата и смених горивния филтър. Докато направя това упражнение въртях колата много на акумулатор
. Сега тая сутрин запали вече на умиране и гледам от филтъра пак смуче въздух. Да и го сложа и на нафтата вече съм с 1 литър Газ за горене в резервоара ( 40 литра нафта ) + добавка против замръзване.
Чак се притеснявам за утре :
Да запалиш или да не запалиш това е въпроса

Чак се притеснявам за утре :
Да запалиш или да не запалиш това е въпроса
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Затопляне на мотора
shotik написа:В Русия има готови системи за затопляне на мотора преди стартиране
http://mru.ru/teplo.htm
Интерестно само дето нищо не разбрах
shotik написа:http://www.zr.ru/img/26007_3.html-снимка на помпата
Не работи линка.
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
Iavor написа:Пасаторо рулс!
Немаше пробуем!
![]()
ABS-а рулира! Първото палене за деня е максимум 3-4 оборота но пали винаги, а след това през деня - 1-2 оборота макс. - песен!!
Акуто е неква стара Искра, около 60Ач, пролетта докато ме нямаше беще паднал за 3 месеца та чак индикациите не светеха! Даване на ток и 2-3 дозареждания през годината и е песен кучето!
- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
тая нафта да не е от тубиAdnan написа:Преди 2 дена ми замръзна нафтата и смених горивния филтър. Докато направя това упражнение въртях колата много на акумулатор. Сега тая сутрин запали вече на умиране и гледам от филтъра пак смуче въздух. Да и го сложа и на нафтата вече съм с 1 литър Газ за горене в резервоара ( 40 литра нафта ) + добавка против замръзване.
Чак се притеснявам за утре :
Да запалиш или да не запалиш това е въпроса![]()
![]()
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 45 госта


