На мен ми прилича на проблем със някой кабел. Влага замръзнал и тнт....
Това че се анолират приборите освен от акомолатора може да е от пад на напрежението. Провери си кабелите, свещи, бобина. Високо токовите кабели също.
На компа като не му стига напреженето и е възможно да не може да се освести дросела на празен ход! При мен точно така става.
Проблем с оборотите на празен ход! - САМА СЕ ОПРАВИ!!!!
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Кабелите и свещите са на не повече от 600км .... кабелите са БРЕМИ от ХЕЕД а свещите са NGK триполюсни от приятел! Бобината е на 5000км .... масите скоро ги стягах ама май пак ще трябва. Акумулатора си е тръгнал да си ходи, че сега като го включих много бързо се възбуди и падна тока на зареждане, ама ще го мъча цяла нощ .... мама му .......... 

- asengamalov
- Мнения: 285
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
- asengamalov
- Мнения: 285
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
същия проблем е и при мене и е от едно единствено нещо - бензин в които е имало вода и тя се е задържала в бенз. филтър и като спеш в сняг и поседи един ден тя замръзва във филтъра и познаи какво минава от там - нищо или по скоро почти нищо.
Един път само заредихме в шел тази кола и познаи - други ден ще се сменя филтъра.
Смени го и ще се обедиш а и струва само 10-12лв. + труд.
Поздрави
Един път само заредихме в шел тази кола и познаи - други ден ще се сменя филтъра.
Смени го и ще се обедиш а и струва само 10-12лв. + труд.
Поздрави
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
смени го пак и нашия е на 1500км но поне си свърши работата.
да филтрира боклука наречен бензин.
Може да провериш дали е от него като я спеш в некой дълбок сняг за 7-8 часа и после я запали и ще види6.
Снега да бъде наистина дълбок и се постарай да е близо до филтъра ако е малко.
А много ми е интересно за колите без бензинов филтър какво точно става с тях при кофти бензин

Може да провериш дали е от него като я спеш в некой дълбок сняг за 7-8 часа и после я запали и ще види6.
Снега да бъде наистина дълбок и се постарай да е близо до филтъра ако е малко.
А много ми е интересно за колите без бензинов филтър какво точно става с тях при кофти бензин
- ostavime
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:40
- Автомобил: Мазда
- Двигател:
- Местоположение: София
Да не отварям нова тема.
Играят ми оборотите между 600 и 800 и понякога гасне. Но не когато е на свободни обороти, а когато карам на 3-та и изключа или карам на 4-та и изключа оборотите просто падат, но не спират на 800, а гасне. Пак казвам, че гасненето е понякога. Иначе по-често така мърдат няколко пъти (4-5) между 600 и 800 и после си застават на 800.
Някакви идеи?
Благодаря.
Играят ми оборотите между 600 и 800 и понякога гасне. Но не когато е на свободни обороти, а когато карам на 3-та и изключа или карам на 4-та и изключа оборотите просто падат, но не спират на 800, а гасне. Пак казвам, че гасненето е понякога. Иначе по-често така мърдат няколко пъти (4-5) между 600 и 800 и после си застават на 800.
Някакви идеи?
Благодаря.
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
стъпковото моторче за празен ход ... конторлира ти ъглите на отваряне на дроселовата клапа. Пробвай с диагностика или първо .... както по-нагоре е писано съсъ сваляне на акумулатора ... за рестарт на ECU и след това палиш и я оставяш да работи докто не загрее на 90
И така!
Дано да стане така ... че иначе другото си е цифра!


Дано да стане така ... че иначе другото си е цифра!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта