Прегрях посред зима на -10

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Прегрях посред зима на -10

Мнениеот Tinko » Пет 04 яну 2008 22:30


Колеги от какво може да е това чудо? Парното ми работи нормално докто водата не загрее, точно когато стигне до нормална темп да кажем 90 градуса парното ми спира. оттам започва водата да се нагрява до кам 100 повече не съм я оставял но не е нормално защото никога не ми е отивала стрелката там през лятото камоли на -10 зимата. Смених термостата оказа се че не е от него. :roll:
П.С Перката се включва!




Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Пет 04 яну 2008 22:43


Да нямаш въздух във системата?


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пет 04 яну 2008 22:46


Ами нямам представа. Сега като отворих капачката излезна яко пара дори изкипя. Маркучите бяха твърди, и като отворих се отпусна всичко и започна да ври навсякъде.....


ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Пет 04 яну 2008 22:47


Изглежда имаш гарнитура за смяна. :(


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пет 04 яну 2008 22:48


Виж дали ти циркулира водата, да не умрела помпата


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пет 04 яну 2008 22:53


Не е циркулира си... откъде мога да съм сигурен че е гарнитурата?


Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Пет 04 яну 2008 22:55


Tinko написа:Не е циркулира си... откъде мога да съм сигурен че е гарнитурата?

Харчи ли ти вода?...и от зад мета ли капки примерно на 15-20 санта


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пет 04 яну 2008 22:56


Е мята но от конденз. А по тази логика ако мяташе от това щеше да влиза в цилиндъра вода и нямаше да ми работи като хората. а тя се разцепва да върви... поне според мен..

Последна промяна от Tinko на Пет 04 яну 2008 23:02, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Пет 04 яну 2008 22:59


Tinko написа:Е мята но от конденз. А по тази логика ако мяташе щеше да влиза в цилиндъра вода и нямаше да ми работи като хората. а тя се разцепва да върви...

На какво разтояние хвърля,аз съм карал около 1година със батисана гарнитура и разлика във вървежа не се усешта


Потребителски аватар
petkovsky
Черният лебед
Мнения: 1403
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/с.Ставерци

Мнениеот petkovsky » Пет 04 яну 2008 22:59


аз мисля че водата е била под минимума.


Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Пет 04 яну 2008 23:00


Tinko написа:Е мята но от конденз. А по тази логика ако мяташе щеше да влиза в цилиндъра вода и нямаше да ми работи като хората. а тя се разцепва да върви...

На какво разтояние хвърля,аз съм карал няколко месеца с батисана гарнитура и разлика във вървежа не се усеща


javor_bg
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот javor_bg » Пет 04 яну 2008 23:00


Ти не я гледай че върви и че не меша масло и вода. Това не е достатъчно. Развии свещите сутрин на студен мотор и виж дали някоя няма бял, варовиков оттенък по електродите


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Пет 04 яну 2008 23:02


не е задължително да ти пълни цилиндрите.ако като я запалиш и на оборот маркучите за водата стават камък без да фросираш значи си за гарнитура.пък и по сервизите имат едни тестери като големи капкомери и те щи кажат дали ти надува


javor_bg
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот javor_bg » Пет 04 яну 2008 23:05


martineli написа:не е задължително да ти пълни цилиндрите.ако като я запалиш и на оборот маркучите за водата стават камък без да фросираш значи си за гарнитура.пък и по сервизите имат едни тестери като големи капкомери и те щи кажат дали ти надува


Колегата е прав. Правят се едни тестове с лакмус за изгорели газове в охладителната система обаче е леко скъпичко - 25 лева


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пет 04 яну 2008 23:05


Ами мята до кам половин метар хвърля пръски... в седмицата наливам около 100-200 грама антифриз. Утре ще отвия свещите да проверя.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: videlin85 и 103 госта